العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 05-12-2009, 02:37 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اريد شراء كاسيت!!

لو عايز تجيب كاسيت سى دى انا جايب نوع اسمه سيتى ساوند هو صينى بس محترم جدا
mp3 WMA AUDIO
وعن تجربه بكره يبقى قفل معايا السنه لانى كنت جايبه يوم 6/12 اللى فات والحمدلله شغال زى الفل مفيهوش اى حاجه وكنت جايبه ب350 ودلوقتى اعتقد وصل ل300 او يزيد او يقل 10 جنيه انما بجد كاسيت كويس جدا ولو نزلت وسط البلد هتلاقى منه اشكال كتير اختار الشكل اللى يعجبك لان السى دى اللى زى ده كله نفس الامكانيات الفرق فى الشكل ووقت ما اشتريت كان فيه منه سى دى USB ب450 بس معنديش فكره تمنه دلوقتى كام لكن لو معاك 300 تجيب السى دى mp3 كويس جدا ولو حضرتك قريب من فيصل او الهرم انا ممكن اقابلك واوريلك الكاسيت عندى

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

قديم 06-12-2009, 02:01 AM
sayedbaria sayedbaria غير متواجد حالياً

sayedbaria will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zizophone مشاهدة المشاركة

بص يا باشا لو بتتكلم علي جديد مستحيل كينوود بدايتة 600 ج كاسيت سي دي لو بتفكر في 300 يبقي مقدمكش غير الاستيراد بس ده مبيبقاش فيه اف ام وبيبقي اوديو وحيعملة بتاع 250 بالكتير لاني لسه شاري مع واحد صاحبي ادزيست يباني زي "بايونير" اوديو ب 200 وعمله صيانة تنضيف وتزبيط ب 50 بس عايز يبيعة علشان مفيهوش اف ام وانة اوديو مش ام بثري .

بللنسبة للكاسيت ده يباشا اسمة ميتسوبشيش وهو صيني طبعا راديو وفلاشة بس اعرف اكتر من سواق تاكسي جابة ptmnlo123per144 باظ وشغلة راديو بس وجاب اف ام موديلوتور " mp3 car "
هو فعلا يا باشا نوعه ميتسوبيشى في منه نوعين واحد بريموت عامل 200 جنيه وواحد من غير عامل 175 تقريبا بس فيه انواع تانيه غير النوع ده بس مش فاكر والله اسمهم ايه ومن راى حكايه انه يبوظ دى وارده على اى حاجة مش لازم الكاسيت ده بس اصلى ممكن الى كان معاه الجهاز ده كان يستعمله وحش علشان كده باظ وممكن جت كده وممكن اشترى نوعه غالى جدا ويقعد يومين ويبوظ برضه فمن را ى دى مسألة محافظة
قديم 16-12-2009, 12:54 AM
الصورة الرمزية maka
maka maka غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

maka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond repute

فيه نوع اسمه dst بيشتغل بفلاشة او كارت ميمورى بالريموت و عليه ضمان 14 شهر و

ب 220 جنية مش هتلاقيه غير عند ارخصهم فى التوفقية

م / محمد قاسم

معا لمقاطعة المنتجات الروسية والصينية نصرة لاخواننا في سوريا
قديم 16-12-2009, 01:13 AM
fezo fezo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Architect

fezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud offezo has much to be proud of

انا لسة شايف كاسيت سي دي سونى ب 700
قديم 16-12-2009, 01:16 AM
الصورة الرمزية maka
maka maka غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

maka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond reputemaka has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fezo مشاهدة المشاركة

انا لسة شايف كاسيت سي دي سونى ب 700
عادى ما فيه كاسيتات بيونير و كينوود و jvc سيديهات ب 500 جنية

م / محمد قاسم

معا لمقاطعة المنتجات الروسية والصينية نصرة لاخواننا في سوريا