العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 29-02-2012, 02:31 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لانسر 2007 مستعمله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng_ehmed_elgenddy مشاهدة المشاركة

محتاج سياره لانسر 2007 مستعمله ومعايا 15000 عاوز اعرف القسط هيكون كام والنسبه الفايده كام مع العلم اني موظف حكومه ومرتبي 1600
والتقسيط هيكون علي كام سنه
افيدوني
ممكن اعرف حضرتك مقيم فين فى القاهرة ولا لا
كمان المقدم لازم هيكون اعلى من كدة
للاستفسار السريع
09009488
قديم 29-02-2012, 02:44 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز تقسيط مباشر بدون بنك لصني 2012 كامله اوتوماتيك مقدم 50% خمس سنين ياريت تفيدوني !!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido_algen مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا عايز اقسط نيسان صني 2012 اوتوماتيك كامله بس اهم حاجه
يكون التقسيط مباشر من غير اي تدخلات بنكيه ومتوفر عنده العربيه انا معايا مقدم 50% وان شاء الله
هقسط الباقي علي 60 شهر انا سمعت ان العالميه بتتوفر فيه الشروط دي كلها
ياريت اللي عنده معلومه ميبخلش علينا لو الكلام ده مظبوط ؟؟؟
واللي يعرف الفايده عند العالميه كام ؟؟؟؟ واقدر اقسط علي خمس سنين ؟؟
مفيش مشكلة
قولى طريقة الاتصال بحضرتك وا كلمنى ونرتب الاجراءات
للاستفسار السريع
09009488
قديم 29-02-2012, 02:46 PM
الصورة الرمزية عصام الجارحي
عصام الجارحي عصام الجارحي غير متواجد حالياً

عصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant futureعصام الجارحي has a brilliant future
افتراضي رد: ارجو الرد والنصيحة والتوجية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

بنك ناصر مش هينفع علشان حضرتك مرتبك صغير كمان فى استقطاع منة يعنى المتبقى لا يجوز لان لازم يتم اخذ القسط منة يعنى مفروض ان اقسط حضرتك يكون جزء من المتبقى بتاع المرتب ال هو 460
الحل الثانى لحضرتك انك تجيب عربية لا يتعدى ثمنها 50 الف او تزود المقدم شوية
للاستفسار السريع
09009488
بالفعل زي ما حضرتك بتقول .....ولكن
انا هصفي القرض الخاص ببنك ناصر
وباقي المبلغ اللي معي هيكمل نسبة 15% مقدم العربية وبكدا الراتب هيغطي القسط
ومتنساس حضرتك ان اول يوليو الفادم بازن الله الراتب هيكون في حدود 1100 بازن الله
او لو عند حضرتك تقسيط مباشر او حل اخر ياريت حضرتك تفيدني
ودا تليفوني 01288833718
تليفون اخر
01112750550
وياريت لو عند اتصالات علشان نحكي براحتنا معاية رصيد مفتوح لاتصالات ......هههههههه
او لو معندكش مانع تديني تليفون حضرتك وانا اتصل بك
والف شكر لمتابعة حضرتك

عندما يقولون عنك انك علماني ولا تريد شرع الله ويكفرونك ثم تكشف الحقائق ونجدهم كانوا يناصرونك فاما انهم ناصروا هذه الصفات فيك واعتنقوها معك او انهم يحاولون تشوية صورتك امام الشعب
فانت اما ان تكون ظالما او مظلوما انما هم ففي الحالتين ظالمين

تحياتي لهذا المناضل العظيم

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
قديم 29-02-2012, 02:49 PM
الصورة الرمزية eslammarouf
eslammarouf eslammarouf غير متواجد حالياً
من انا؟: اسلام معروف
التخصص العملى: محاسب اول
هواياتي: السيارات وكرة السلة

eslammarouf is just really niceeslammarouf is just really niceeslammarouf is just really niceeslammarouf is just really nice
افتراضي رد: اشترى اوبترا2012 اوتوماتيك بالتقسيط معى 50000مقدم

قديم 29-02-2012, 04:03 PM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اوبترا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوعبده76 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ان شاء الله ناوى اشترى اوبترا2012 اوتوماتيك معى 50000مقدم وراتبى يتراوح من 4300الى 5200 ينزل على البنك الاهلى سوسيته اريد معرفه الاوبترا عامله ايه واشترى ازاى من سنه اشتريت مع واحد صاحبى رحنا المعرض مباشره وهو عمل كل حاجة جاب مندوب البنك وخلص كل الاوراق بالمعرض واستلم بس انا سئلت فى البنك طلبو منى حاجات كتير وشكرا

هقول لحضرتك حاجة الاوبترا عربية كويسة هي كاش تقريبا ب103 ، السنة الجاية هينزل شكل جديد من الافيو جامد وساعتها الاوبترا هتحس انها من التسعينات ، كمان الهيونداي الالنترا شكل ال2008 مرغوب في الوسق اكتر من الاوبترا وبيمسك سعر عنها

نحسبها بعملية حضرتك هتقسط حوالي 50 الف * الفايدة تمام

عالي بال حضرتك ما هتخلص قسط العربية وهتكون دافع فيها ازيد من تمنها مش هتجيب اكتر من 75 الف فطبعا هتخسر جامد

انا حضرتك معرفش انت هتدفع كام من مرتبك كل شهر ، بس بمرتب حضرتك اعتقد ان القسط هيأثر شوية علي مرتبك وبالتالي الاعباء المادية اللي عليك

بالاضافة ان قطع غيار الاوبترا انا شايف انها غالية شوية في التوكيل بالمقارنة بالالنترا

يبقي نصيحة لو حضرتك ناوي تشتري عربية وناوي تقسط يبقي متدفع قسط اكتر من 20 الف وده رأيي الشخصي بس احنا لازم نحسبها بعملية شوية
واسف لو طولت عليك

الكلمات الدليلية
516, بنك, تقسيط سيارات, سبرانزا, سيارة تقسيط بدون مقدم, عربية, عربيه مستعمله بس مفيش مفردات مرتب, هيونداى،i10،تقسيط