العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 20-10-2010, 07:45 PM
الصورة الرمزية الكشفى
الكشفى الكشفى غير متواجد حالياً

الكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عضو جديد محتاج نصيحة

بص انا مع واحد حبيبى رينو لوجان عربية فوق الممتازة كمان معاك الكيا بيكانتو بس انا راييى خليك فى اللوجان وهتدعيلى

لا تعش فى يومك ان كان يومك متعباً لك بل عش فى غدك تجد يد الله تمتد اليك
قديم 20-10-2010, 11:15 PM
allam87 allam87 غير متواجد حالياً

allam87 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

انا أأيدك فى موضوع التقسيط .. انا كمان شايف ان فلوسك معاك انزل خد عربيتك وامشى . وابعد عن هم الدين وأرفه

صح القسط هم وارف ادخل جميعة بملغ كبير احسن من القسط
قديم 20-10-2010, 11:18 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الكشفى مشاهدة المشاركة

بص انا مع واحد حبيبى رينو لوجان عربية فوق الممتازة كمان معاك الكيا بيكانتو بس انا راييى خليك فى اللوجان وهتدعيلى
شكرا علي نصيحتك الغالية يا باشا ... الرينو انا سمعت عنها كلام مشجع جدا لكن معدية الميزانية للاسف انا هايتوفر معايا علي اول شهر 12 بملغ 50 الف جنية وعاوز اشتري عربية في حدود هذا المبلغ وتقدر تسافر يوميا 100 كلم تقريبا ومتأرفنيش في التصليح عاوز اعد بيها خمس سنين بس من غير صداع وهم وتبقي مريحاني وساتراني مش ارفاني ومزهقاني وكل شوية اروح اصلحها

التعديل الأخير تم بواسطة allam87 ; 20-10-2010 الساعة 11:28 PM
قديم 21-10-2010, 01:30 AM

شباب بصراحة في عربيات بفكر فيها لكن للاسف ميزانيتي تمنعني في التفكير فيها والتفكير في العربيات الاقل سعرا لكن برده نستفيد من وجودكم

ايهما افضل بين العربيات دين

النيو اكسنت ------- الفرنا1500 ------- الفرنا1600 ---- رينو لوجان

مش عارف ليه مستريح للوجان بس برده نسمع اراء الموجودين معانا من اعضاء مصر موتورز

ومازال الموضوع قائم ما هي نصيحكتملي لشراء سيارة بمبلغ 50 الف جنية
قديم 21-10-2010, 03:29 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة allam87 مشاهدة المشاركة

شكرا علي نصيحتك الغالية يا باشا ... الرينو انا سمعت عنها كلام مشجع جدا لكن معدية الميزانية للاسف انا هايتوفر معايا علي اول شهر 12 بملغ 50 الف جنية وعاوز اشتري عربية في حدود هذا المبلغ وتقدر تسافر يوميا 100 كلم تقريبا ومتأرفنيش في التصليح عاوز اعد بيها خمس سنين بس من غير صداع وهم وتبقي مريحاني وساتراني مش ارفاني ومزهقاني وكل شوية اروح اصلحها
الرينو والفرنساوى عموما سعر قطع غياره عالى

Saif El Deen