العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 27-12-2009, 12:45 AM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold
افتراضي اخر كلام في رنج 50

يا جماعه انا خلاص جهزت الفلوس و ناقص الشراء و اخري 50 و مش هطلع مليم فوقهم يعني ادوني حجات في الالابيعينيات
انا متشتت و خايف جدا لان الف واحد اعدين يصدعوني من التجار و صحابي
انا عن نفسي راسي علي لانسر كرستاله200 لان في رايي انها تجمع بين سياره منزليه صباحا و هادئه و مريحه و ليلا سياره شبابيه ممتازه(و بيعيبو واحد يقول يا مان سعرها مش فيها و غاليه علي الفاضي!و الثاني يقول لانسر ايه بس في حجات تنيا احس الي هي)
واحد يقول كورولا 1996 صدقني خدها و هتدعيلي (يا عم ادعيلك ايه هو انت بتبيع لي طماطم و ميقلشي سبب انه عوزني اجبها يقول حتها بس)
و التاني يقول نوبيرا او لانوس و دول شيلهم من القائمه خالص
و الي يقول استرا 2003 او فكترا 2000(و ناس تقول ابعد عن الالماني خالص و غرهم يقول فخامه يعني الماني)
انا مشتت جدا و عوزكم تنصحوني اجيب ايه و لو في خيارات اخري يا ريت تقولو لي
استخدامي اغلبه داخل المدينه السفر قليل و عيله 5 افراد و منهم شاب رخم شويه في السواقه الي هو انا

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 27-12-2009, 10:43 AM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold
افتراضي رد: اخر كلام في رنج 50

ها يا جماعه انتو فين؟؟؟؟

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 27-12-2009, 02:46 PM
الصورة الرمزية solidsnake
solidsnake solidsnake غير متواجد حالياً
من انا؟: علاء الدين المنصورى
التخصص العملى: جيوفيزيقى بشركة خدمات بترول ( بى جى اس )
هواياتي: تنس الطاولة

الموقع: القاهرة ( الحلمية الجديدة ) الجيزة ( حدائق اكتوبر )
solidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo akef مشاهدة المشاركة

يا جماعه انا خلاص جهزت الفلوس و ناقص الشراء و اخري 50 و مش هطلع مليم فوقهم يعني ادوني حجات في الالابيعينيات
انا متشتت و خايف جدا لان الف واحد اعدين يصدعوني من التجار و صحابي
انا عن نفسي راسي علي لانسر كرستاله200 لان في رايي انها تجمع بين سياره منزليه صباحا و هادئه و مريحه و ليلا سياره شبابيه ممتازه(و بيعيبو واحد يقول يا مان سعرها مش فيها و غاليه علي الفاضي!و الثاني يقول لانسر ايه بس في حجات تنيا احس الي هي)
واحد يقول كورولا 1996 صدقني خدها و هتدعيلي (يا عم ادعيلك ايه هو انت بتبيع لي طماطم و ميقلشي سبب انه عوزني اجبها يقول حتها بس)
و التاني يقول نوبيرا او لانوس و دول شيلهم من القائمه خالص
و الي يقول استرا 2003 او فكترا 2000(و ناس تقول ابعد عن الالماني خالص و غرهم يقول فخامه يعني الماني)
انا مشتت جدا و عوزكم تنصحوني اجيب ايه و لو في خيارات اخري يا ريت تقولو لي
استخدامي اغلبه داخل المدينه السفر قليل و عيله 5 افراد و منهم شاب رخم شويه في السواقه الي هو انا
هو فى حاجات احدث من الكريستالة فى نفس الحدود 40000-50000 فى كيا ريو وفى دايهاتسو تيريوس اوتو او مانوال 2001 وانت طالع و الريو برضو, و ده موقع سيارات مستعملة بص فيه على اللى انت عايزه واعرف الاسعار
www.car100100.com

شعبنا قامت قيامته، اى حد يهين كرامته نقل قيمته ونبقى كلنا ايد فى ايد
ام الدنيا بقت ابوها ، واللى يتطاول عليها ، جابه لنفسه و تانى نربيه من جديد
قديم 27-12-2009, 08:13 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

الكريستاله عربيه نضيفه جدا و ماسكه سعر
لو لقيت منها حاله نضيفه لا تتردد و هاتها بس اهم حاجه الحاله
انا بفضلها للشباب عموما عن الكورولا

حـازم خـضـر

قديم 27-12-2009, 08:24 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

الكريستاله حلوه لو حالتها نضيفه هاتها علي طول

و لو نفسك في الالماني هات bmw e30 و متخافش من قطع غيارها مش غالية اوي و متوفرة كتير و عربية جباره بس اهم حاجة الحالة برضه

و بالنسبة للفيكترا بلاش لان قطع غيارها فعلا اسعارها مولعه

IBIZA