العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى

Hyundai هيونداى Hyundai General Discussion Forum هيونداى من انجح الشركات الكورية وازاد نجاحها وانتشارها بعد ان ضمت اليها شركة كيا الكورية ايضاً من اهم موديلاتها ( اكسيل - فيرنا - اكسنت - ماتريكس - النترا - سوناتا - جينسيس )

قديم 17-05-2012, 06:22 AM
Mohanad alaa Mohanad alaa غير متواجد حالياً

Mohanad alaa is on a distinguished road
افتراضي رد: لماذا هيونداى رقم 1 فى مصر

اول حاجت فيه عربيات تحت ال 100000 فيها عوامل امان ذى البروتون البرسوونا مثلن ملييييييييينة رفاهية و عامل امان و نازلة فئة واحدة....تانى حاجة غبور مستغغغغل جدا بس العيب مش علىه العيب على الحكومات اللى مش بتحترم سلامة شعبها دول الخليج مثلن بتمنع العربييات من غير على ال الاقل‎ abs ‎.1airbas.فا بييجى التوكيل هنا يلاقى حكومات حلوة ذى دي فا ميراعيش ربنا هو كمان عشان لقى فرصة ىوفر بيها اكتر مع العلم اننا بندفع نفس تمن العربيات برهه مع اضافة الجمارك و انا من محبى هيونداى على فكرة بس الناس دى زى إبور كده معندهمش ضميررررر المكسب اولااا و على فكرة اعرف واحد لسة مقلوب ب النترا 2012 بعد ما جابها ب شهرين و نص و كان دافع 130 الف و هتكمفو 45 الف عشان تتعمل و واحد زى ده و إيره ذنبهم فى رقبت غبور و اللى زيه اللى عايز يربى على كرشو و خلاص و صاحب الموضوع بلاش التاييد الاعمى ده و اقبل النقد
قديم 17-05-2012, 06:38 AM

و انا من محبى الالنترا على فكرة و بجمع ارائ عليها و عاىز اقول حاجة انا لو في ايدى سلطة هفرض على التوكيلات ان العربيات على الاقل اللي معدية 100000 يبقى فيهاا علا الاقل abs w ‎1‎ airbagو كمان حبطلهم حكاية النصب في ال airbag‏ ديه عشان الواحد تتفتح عندو يروح يدفعلو 15 .20 الف و كلو يرزق :SS ‎‏ بس ميييييييين يسمع
قديم 17-05-2012, 06:42 AM

و التوكيل اللى مش عاجبه يروح يبيع وى الصوماااال :@
قديم 20-05-2012, 05:57 PM
sasa saudi sasa saudi غير متواجد حالياً

sasa saudi will become famous soon enough

ya gama3a hyndai men el a5er 3awamel naga7ha malosh ay 3elaka bel tawkeel law mesh 3agbak el tawkeel hat 5aleegy be ra2abet el tawkeel
3awamel naga7ha heya
enteshar el 3arabya
enteshar keta3 el gheyar bara el tawkeel
soholet el bee3 fel mosta3mal
wo el shakl el 5aregy fe ba3d el modelat
gher keda el 3arabya zayaha zaye ay 3arabya kory manzar 3al fady bas el nas btesta7ram tedfa3 floos fe 3arabya ghalya awi wo tesayenha be floos kter awi wo te5demha be floos aktar 3ashan mafesh 7ad hayerkab 3arabya le7ad a5er yom fe 3omro men gher ma yeghayar heya mesh 3arabyet el 3omr men el a5er
قديم 30-05-2012, 12:01 AM
الصورة الرمزية mohamed elshahat
mohamed elshahat mohamed elshahat غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed
التخصص العملى: Faculty Of English Commerce
هواياتي: Cars

mohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond repute

معلشى عربية صاجها ورق لو كانت موديل طيارة حتى

احبك....( Toyota)
يا من سرق قلبي مني ..... يا من غير لي حياتي
يا من احببته من كل قلبي ..... يا من قادني الى الخيال

الكلمات الدليلية
هيونداى