العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى

Hyundai هيونداى Hyundai General Discussion Forum هيونداى من انجح الشركات الكورية وازاد نجاحها وانتشارها بعد ان ضمت اليها شركة كيا الكورية ايضاً من اهم موديلاتها ( اكسيل - فيرنا - اكسنت - ماتريكس - النترا - سوناتا - جينسيس )

قديم 07-12-2010, 03:41 AM
ahmed-casper ahmed-casper غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed yousri

ahmed-casper will become famous soon enoughahmed-casper will become famous soon enough
افتراضي رد: جداول الصيانة لسيارات هبونداى بالكامل

شكراااا الجداول مفيده جدا جدا و انا لسا هروح صيانه ال ١٠٠٠ يوم السبت ان شاء الله للجيتز و ربنا يسهل و يبقى يوم خفيف
قديم 07-12-2010, 03:48 AM
xwaledx xwaledx غير متواجد حالياً

Waleed Nabil
Branch Manager
Abaza Auto Trade

xwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed-casper مشاهدة المشاركة

شكراااا الجداول مفيده جدا جدا و انا لسا هروح صيانه ال ١٠٠٠ يوم السبت ان شاء الله للجيتز و ربنا يسهل و يبقى يوم خفيف
اذا حضرتك فى القاهرة ممكن تروح ابو غالى العبور وتكلمنى من هناك انجزلك الوقت
وتحت امر اى حد من المنتدى

[COLOR="Blue"][SIZE="4"][CENTER][SIZE="5"][I]Waleed Nabil

01021163010
قديم 11-12-2010, 07:08 AM
eskenderiya eskenderiya غير متواجد حالياً

eskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond repute

مساء الخير mr.waleed

كنت عايز اعرف من حضرتك كماليات الكروز التوب لاين والكروز الفئ الاعلى الى ب154 الف

واماكن معارض ابوغالى فاسكندرية

وتسليم العربية(غالبا هتكون هيونداى او شيفروليه) بيكون باوفر برايس ولا بسعر الوكيل ولا اقل؟

والتسليم بيكون فخلال اد ايه كحد اقصى ؟

وهل ينفع استلم فنفس اليوم؟

بعتذر لكثرة اسالتى

وشكرا مقدما
قديم 12-12-2010, 12:28 AM
xwaledx xwaledx غير متواجد حالياً

Waleed Nabil
Branch Manager
Abaza Auto Trade

xwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eskenderiya مشاهدة المشاركة

مساء الخير mr.waleed

كنت عايز اعرف من حضرتك كماليات الكروز التوب لاين والكروز الفئ الاعلى الى ب154 الف

واماكن معارض ابوغالى فاسكندرية

وتسليم العربية(غالبا هتكون هيونداى او شيفروليه) بيكون باوفر برايس ولا بسعر الوكيل ولا اقل؟

والتسليم بيكون فخلال اد ايه كحد اقصى ؟

وهل ينفع استلم فنفس اليوم؟

بعتذر لكثرة اسالتى

وشكرا مقدما

التوب لاين واللاكشرى غير موجودين الان والارجح ان منصور مش هايجيبهم دلوقتى لارتفاع اللاسعار
اما بخصوص اماكن ابو غالى فى اسكندرية فنحن فى مول الداون تاون وطريق الحرية - جليم
بخصوص السعر فنحن بنفس سعر الوكيل ان لم يكن اقل على حسب نوع السيارة وهل متوفر منها ستوك ام لا وفى الغالب طبعا لو كاش ممكن عمل خصومات ولو السيارة متوفرة بيبقى التسليم فورى طبعا
وتحت امرك فى اى وقت
تحياتى

[COLOR="Blue"][SIZE="4"][CENTER][SIZE="5"][I]Waleed Nabil

01021163010
قديم 12-12-2010, 02:58 AM
ahmed-casper ahmed-casper غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed yousri

ahmed-casper will become famous soon enoughahmed-casper will become famous soon enough

ربنا يخليك يا باشا بس انا من طنطا و اقرب حاجه ليا غبور فى قليوب ده اقربلى . بس انا ليا استفسار .انا الزيت عندى زى مهو مش محتاج تغيير خالص لازم فى صيانه ١٠٠٠ يغيرو ولا ممكن اقولهم لا ؟اصل حرام يتغير و هو مش محتاج خالص

الكلمات الدليلية
عروض ابو غالى اوتوموتيف