العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 03-12-2013, 05:10 AM
الصورة الرمزية silverlite
silverlite silverlite غير متواجد حالياً
من انا؟: بحاول اعيشها صح !
التخصص العملى: اداره اعمال
هواياتي: القراءه -المتاجره- السينما الجيده وخاصه التاريخيه-الافلام التسجيليه - السيارات

silverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دستور مصر المسودة الأولى لدستور لجنة الـ50 المعدل

Mohammed Aziz

طيب بقى ... نسيب بقى الجو الكرنفالي والنشوة العاطفية اللي عندنا دايما كمصريين بعد كل انتصار ... اللي احيانا بتسبب ان النصر نفسه يتسرق ... نتكلم في الجد ... اقرا الدستور كويس .. افهمه .. اشرح اهم مكتسبات المواطن فيه ل 10 غيرك .. وهكذا .. اكبر حملة توعية شعبية ... نعم للدستور .. نعم ل 30 يونيو .. نعم ل 25 يناير

قديم 03-12-2013, 02:46 PM
الصورة الرمزية SUPER MARIO
SUPER MARIO SUPER MARIO غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد طامع فى رضا ربه
التخصص العملى: ما زلت طالبا

SUPER MARIO has a spectacular aura aboutSUPER MARIO has a spectacular aura about

أستاذ فرناوى ممكن حضرتك تختار مادة من التلات مواد اللى ذكرتهم و نتناقش فيهم عشان نبقى محددين و منتهوش
قديم 03-12-2013, 03:57 PM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SUPER MARIO مشاهدة المشاركة

أستاذ فرناوى ممكن حضرتك تختار مادة من التلات مواد اللى ذكرتهم و نتناقش فيهم عشان نبقى محددين و منتهوش

و انا كنت فى انتظار تعليقك

عاوز اقترح اننا نتكلم فى باب على بعضه .... الدنيا حتكون وسعت شوية علشان اى حد عنده وجهة نظر فى الباب ده يشاركنا برأيه ... و بما اننا بنتكلم على مادة فى القوات المسلحة .. اقترح ان نناقش باب القوات المسلحة او او مواد خاصة بالقوات المسلحة
او اننا نختار باب اخر نتكلم فيه
فى انتظار ردكم الكريم

قديم 03-12-2013, 07:30 PM
الصورة الرمزية SUPER MARIO
SUPER MARIO SUPER MARIO غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد طامع فى رضا ربه
التخصص العملى: ما زلت طالبا

SUPER MARIO has a spectacular aura aboutSUPER MARIO has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_eng2001 مشاهدة المشاركة

و انا كنت فى انتظار تعليقك

عاوز اقترح اننا نتكلم فى باب على بعضه .... الدنيا حتكون وسعت شوية علشان اى حد عنده وجهة نظر فى الباب ده يشاركنا برأيه ... و بما اننا بنتكلم على مادة فى القوات المسلحة .. اقترح ان نناقش باب القوات المسلحة او او مواد خاصة بالقوات المسلحة
او اننا نختار باب اخر نتكلم فيه
فى انتظار ردكم الكريم
و أنا رأى من رأيك تفضلوا باختيار باب و نكتب فيه كلنا أرانا
وانا كمان عايد أقول حاجة مهمة الدستور ده ما هو الا رأى أشخاص زينا بالظبط مش خبراء دستودريين كل واحد فيهم كتب رأيه و قاله وطلع الدستور يا ربت كل واحد يقرا هذا الموضوع يدخل و يكتب رأيه و قناعاته الشخصية اختاروا بقى باب نتكلم فيه
قديم 04-12-2013, 01:04 AM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute

بما اننا بدانا نتكلم عن القوات المسلحة .... احب نكمل فى باقى النقاط التى تتكلم عن القوات المسلحة
ده اقتراحى المتواضع ... ايه راى حضرتك ؟

الكلمات الدليلية
2013, لاا, مصر