العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 19-02-2010, 07:41 PM
الصورة الرمزية aftr
aftr aftr غير متواجد حالياً
من انا؟: أيمن راضى
التخصص العملى: فتى صيانه موبيل
هواياتي: pes 2012

aftr is a jewel in the roughaftr is a jewel in the roughaftr is a jewel in the roughaftr is a jewel in the rough
افتراضي ارجو المساعده كلها ساعه افيو---ولا اكسنت

كلها ساعه واجيب العربيه بس محتار بين الافيو والاكسنت انا فى غايه الحيره ناس كتير شكرت فى النيو اكسنت ومحدش اشتكا منها بالنسبه للافيو دخلت على قسم افيو فى الى قال كويسه وفى الى قال هترمى فلوسك فى الارد وخليك فى الاكسنت وكل المشاكل الى فى الافيو زى rpm-والتوكيل-حتى فى قسم الشيفورليه الكل اجمع على النيو اكسنت حتى سالت الناس الميكانيكيا قالو خليك فى الاكسنت قطع غيار رخيصه وموجوده عند اىحد الافيو قطع غيرها غاليه-طيب كل دى وكثره المشاكل دى بس شايف ناس كتير جيبنها بصراحه شيفه اكتر من الاكسنت حتى عندى2صحابى جيبنها بسئلهم عن الاكسنت بيقولو اكسنت مين مش منتشره شوف الافيو ناس قد ايه جيبها مش قادر اعرف الناس دى عرفين عيوب العربيه وبيجبوها ولا العيوب دى كانت اول مانزلت وممكن يكونو ظبتو العيوب دى ارجو من احسن ناس فى المنتدى ترجحولى ايه هو بصراحه انا شايف الاكسنت التبلوه والعدادات روعه وكمان1600cc-بس بشوف الافيو بحس انها اجمد من حيس الصاج انتو شيفين ايهptmnlo123per144
قديم 19-02-2010, 07:47 PM
mody07775000 mody07775000 غير متواجد حالياً

mody07775000 has a spectacular aura aboutmody07775000 has a spectacular aura about
افتراضي رد: ارجو المساعده كلها ساعه افيو---ولا اكسنت

اكسنت طبعا يا باشا لو تفدر تجيب السبورت الجديده اجمد من الشكل القديم كتير انا لسه حاجز وقربتت استلم وصلي استخارة وان شاء الله خييييير
بس منصحكش بالافيو خالص لاسباب كتير
اولا ثباتها ضعيف على السرعات العاليه
ثانيا الابشن قليل عن الاكسنت
ازاز كهربا امامي بس
وبعدين موتور الاكنت اقوى وافضل كتييييييييييير
بالتوفيق
قديم 19-02-2010, 08:42 PM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute

الاكسنت افضل وخاصه الشكل الجديد السبورت
1600
112 حصان
قطع غيار ارخص
اعاده بيع اسرع
شكل خارجى افضل
فول اوبشن من الداخل
4 زجاج كهرباء
خليك فى النيو اكسنت وخاصه السبورت الجديده
والف مبروك مقدما
قديم 19-02-2010, 09:23 PM
الصورة الرمزية aftr
aftr aftr غير متواجد حالياً
من انا؟: أيمن راضى
التخصص العملى: فتى صيانه موبيل
هواياتي: pes 2012

aftr is a jewel in the roughaftr is a jewel in the roughaftr is a jewel in the roughaftr is a jewel in the rough

خلاص انشاء الله هيكون الاكسنت انا بصراحه مقتنع بالعربيه وانا بشكركم جميعا على الردود الحلوه ولكم جزيل الشكر مشكورررررررررررررررررررين
قديم 19-02-2010, 09:34 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

الاكسنت 1600 سى سى منتشرة اكثر فقطع الغيار موجودة اكتر وبالتالى سعر اعادى البيع افضل