العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 13-09-2011, 03:15 AM
احمد علي سالم احمد علي سالم غير متواجد حالياً

احمد علي سالم is on a distinguished road
افتراضي رد: اشترى نيسان صنى ولا لأ ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yamameen مشاهدة المشاركة

هى فين علشان تشتريها سألت فى جميع المعارض عن هاىلين مفيش غير بعد رمضان اية السبب معرفش
المصنع وقف شويه عن الانتاج فى رمضان وبداء يصنع تانى
قديم 17-01-2012, 03:05 AM
elgdawy2007 elgdawy2007 غير متواجد حالياً
من انا؟: الجداوى
التخصص العملى: سياحه وكمبيوتر
هواياتي: السياحه

elgdawy2007 has a spectacular aura aboutelgdawy2007 has a spectacular aura aboutelgdawy2007 has a spectacular aura about
عاجل رد: اشترى نيسان صنى ولا لأ ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Pop301 مشاهدة المشاركة

اوعي ياعم الحج اوعي يا عم الحج انت شايف الاخ بيقطع في هدومه اهو.

يمكن يكون عاوز يعمل منها فرش للعربييه هههههههه وواحد تانى يقول لا بلاش الصنى اوعى الصنى عموما ايها الاخوه الافاضل السياره حازت على شعبيه ناس كتييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييير جدا فى مصر وخصوصا السنتين اليى فاتوا والاقبال عليها كمان اصبح بالحجز بالرغم من وجود خط انتاج فى مصر لكن مش ملاحق الطلبات اليى عليها وعلى فكره ناس كتير جدا شكرت فيها غير كده بقى بتبقى حالات فرديه وبتكون فى موديلات كتير جدا مش الصنى بس اما بقى الناس اليى عماله تهول واوعى يا عم الحج وانت شايف اليى بيقطع هدومه كأنه مثلا فيلم اتعرض على القناه الاولى بالتليفيجن والناس كلها عارفاه وانا اؤكد ان صاحب الخبر ده اكتر حاجه عملها انه دخل يتفرج عالسياره فى معرض وهى واقفه ...يا اخى بلاش المبالغه الزايده دى حرام عليك لان كلامك ده ممكن يكون له تأثير سلبى على اى شخص يود شراء السياره وللعلم السياره فى منتهى الاحترام والجمال والقوه والفخامه وكل شيىء بالنسبه لسعرها انا بقى اعرف ناس كتييييييييييييييير بيصوتوا من السيراتو واليوم الاسود اليى جابوا فيه السيراتو اما الصنى وبشهاده كتير جدا من مقتنيها كفاءه عاليه جدا مقابل السعر وكمان اعاده بيعها اكثر من ممتاز والا انت عاوز يعنى المصنع ينتجلك سيارات كلها كامله مكمله مفيهاش الغلطه!!!!! لو بتفكر كده خليك بقى فى الرولز رويس افضل عشان تطمئن انك حتاخد سياره مصنوعه ليك بمواصفات خاصه يا عم الحاج