العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > نيسان NISSAN > صنى SUNNY

صنى SUNNY نيسان صنى

قديم 09-01-2012, 03:14 PM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا جماعة الخير.... عايز اشتري نيسان صني الجديدة .....اه رايكم؟ أفيدونا

انا ادى صوتى للنيسان صنى للميزات الى ذكرها الاخوة الافاضل
قديم 16-01-2012, 02:07 AM
elgdawy2007 elgdawy2007 غير متواجد حالياً
من انا؟: الجداوى
التخصص العملى: سياحه وكمبيوتر
هواياتي: السياحه

elgdawy2007 has a spectacular aura aboutelgdawy2007 has a spectacular aura aboutelgdawy2007 has a spectacular aura about
افتراضي رد: يا جماعة الخير.... عايز اشتري نيسان صني الجديدة .....اه رايكم؟ أفيدونا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elgdawy2007 مشاهدة المشاركة

ده كلام مظبوط مليون فى المائه بس لى تعليق على الاخوه الافاضل اليى بيقولوا لو عاوز شكل يبقى خليك فى السيراتو وسؤالى دلوئت هو الانسان بيشترى سياره عشان شكل وخلاص والا ايه !!!!!! طبعا لا لما تحب تشترى سياره لازم يتوافر فيها مجموعه اشياء مهمه جدا واساسيه جدا وبالترتيب طبعا حيكون اولا الامان ثانيا القوه ثالثا الامكانيات رابعا الرفاهيه خامسا قطع الغيار والصيانه سهله ورخيصه ومعمره ايضا بالنسبه لسياره يابانى وصيانتها غير معقده ايضا سادسا الشكل وبعد كل هذا طبعا يبقى الاختيار الافضل لكل هذه الامور مجمعه النيسان صنى بدون شك لانها تحتوى على كل هذه الخصائص فى سياره بنفس الفئه السعريه المذكوره حتى 103 الف جنيه
ايضاح بسيط بس احب اضيفه ان الموديلات بعد 2005 حتى 2012 ممتازه ايضا بس المشكله بقى ان ممكن تظهر بعض عيوب التقفيل المصرى فى السياره وده مش بيكون موجود الا بنسب بسيطه مش كتيره بس عموما طبعا معظمها عيوب سهل معالجتها فى التوكيل بس المهم تقع مع مهندس عنده ضمير داخل توكيل صيانه محترم ومع الاسف التوكيلات فى مصر لنيسان صنى مش قدر المستوى المطلوب بس برضه ارحم من توكيلات سيارات تانيه زى السيد غبور مثلا وشيفروليه كذلك سمعت شكاوى كتير برضه بس الخلاصه دى مشكلتنا كمصريين نحب نبيع الشيىء وبعد البيع طير انت على رأى الفيلم اياه

التعديل الأخير تم بواسطة elgdawy2007 ; 16-01-2012 الساعة 02:16 AM
قديم 16-01-2012, 06:31 AM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute

سياره جميله .......
والفئه الـــــ EX - SALON
المزوده بفرامل ABS
سياره جميله ..... وسعرها مناسب

اللهم احفظ بناتنا ونسائنا فى كل مكان من شياطين الانس
قديم 16-01-2012, 02:22 PM
الصورة الرمزية Mr.Mamo
Mr.Mamo Mr.Mamo غير متواجد حالياً

مدير مبيعات - جنرال أوتوموتيف
التخصص العملى: منسق مبيعات سيارات
هواياتي: العاب الكمبيوتر الجماعية(كره القدم )

Mr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond repute

عربيه جميله ومتترددش

Mr / Mahmoud Gamal
استشاري عام و مدير مبيعات سيارات
mahmoud_gamal_1000@yahoo. com

للتعاقد وشراء ( أي سياره ) الرجاء الالتزام بمواعيد الاتصال
نيسان : ا / فكري الحلوجي 01223311114

هيونداي
و شيفروليه
و اوبل
وجيلي ومازدا
: ا/ احمد دعباس 01210301121

( الاتصال من الساعه العاشره صباحا وحتي العاشره مساء ماعدا يوم الجمعه )