العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > تويوتا TOYOTA

قديم 15-05-2009, 01:56 PM
aif aif غير متواجد حالياً

aif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond reputeaif has a reputation beyond repute
صدق أو لاتصدق .... كامري 2008 ملاكي الجيزة

طبعا وجود عربية كامري في مصر شيء عادي ... لكن
انها تكون 2008
وتكون ملاكي .... ده اللي غريب
دايما الكامري بتبقى جمرك .... جاية من الخليج وراجعة تاني
او هيئة سياسية .... يعني من ابو بلاش
وده طبعا لأن الكامري دي ثمنها بعد الجمرك ممكن تركب بيه مرسيدس او بي إم او حاجات تانية اعهلى من الكامري .....او تجيب بيه 4 او 5 عربيات 1300 او 1600 CC ....
يبقي مش منطقي تركب كامري وتدفع جمرك لا يقل عن 600 الف تقريبا
...
من فترة قابلت واحد صاحبي ماشفتوش من زمان ...
وفوجئت به راكب كامري .... وطبعا انا ايدي بتاكلني دايما ... لما الاقي حاجة تستحق التصوير مش بأتأخر
اسيبكم مع الصور
ربنا يوعدنا جميعا

....
الله
ايه الشياكة دي ؟؟؟

انا جسمي عليل ودواه النبي ........... وقلبي يميل لزيارة النبي

احمد ابراهيم
قديم 15-05-2009, 02:08 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صدق أو لاتصدق .... كامري 2008 ملاكي الجيزة

بصراحه سياره تستاهل و أنا قدتها فى السعوديه لمدة 11 يوم جبت السعوديه من شرقها لغربها

و من فوق لتحت بسرعات أقلها 150 كم و وصلت ل 200 كم/ساعه وفى الحر و العواصف الرمليه

الحمراء و لم أرىالموتور نهائيآ - يعنى ما فتحتش الغطاء الآمامى حتى أشيك على الماء ! كل اللى

كنت بأعمله أفول التنك كل لما المؤشر يوصل للمنتصف و بكام ! 10- 11 ريال ! = 15 ج0م0 !

و لا حول ولا قوة الا بالله !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per195
قديم 15-05-2009, 02:22 PM
الصورة الرمزية mokhtar872000
mokhtar872000 mokhtar872000 غير متواجد حالياً
من انا؟: Mokhtar Abas ELMalahy
التخصص العملى: Relationship officer-RAKBANK-Dubai-UAE
هواياتي: cars/internet/football

mokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond repute

السياره الانجح فى تاريخ السعوديه والخليج مع شقيقتها الكبرى الاسطوره الكرسيدا غير مبيعاتها الجباره فى امريكا الشماليه
بجد عربيه محصلتش ماشوفتش واحد ركبها الا ماحلف بيها قمه الاداء والاعتماديه والاقتصاديه وهى التاكسى الرءيسى فى الخليج واللى بيركبها مش بيفتح الكبوت الا للزيت ده لو محافظ عليها وحتى والله لو مش محافظ عليها وبيبهدلها
العربيه دى هى اللى عملت سمعه عالميه واسم كبير لتويوتا فى العالم مع الكرسيدا والكورولا
بس اللى جابها ماستغلاش يدفع 560000 جندى فيها وهى هناك بحوالى 70000 ريال يعنى 120000 مصرى تقريبا
وكان ممكن بالسعر ده يركب بى ام الفءه 5 او مرسيدس E وطبعا الناس هنا فى مصر بيحبوا المنظره وينبهروا اكتر بالمرسيدس والبى ام
الف شكر على الصور يا حاج احمد
يا دكتور بلبلان متنساش لازم تحكى ذكرياتك مع الكامرى فى الموضوع اياه انا منتظر بفارغ الصبر
قديم 15-05-2009, 02:44 PM
alref alref غير متواجد حالياً
من انا؟: Radiomania
التخصص العملى: Radiologist

alref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond repute

ايه الروعة دي

و كمان مفول التنك..شوف بقي بنزين 95..دا مش حسد..دا قر بس
بس الحرارة واصلة النص..دا طبيعي ؟

متأكد انه صاحبك ؟؟؟ مش يجيبلك حاجة هدية كده و هو نازل

No
Pain No Gain
Dr. Mohamed El-Refaey
Radiologist

قديم 15-05-2009, 02:57 PM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute

جميلة بسمم الله ما شاء الله ربنا يباركلوا فيها

يا سلام بقى لو تملنا تقرير عنها و من ارض الواقع ptmnlo123per171