العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا > Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 (اهم الموضوعات)

قديم 05-03-2010, 09:56 PM
Elm3alem Elm3alem غير متواجد حالياً

Elm3alem is on a distinguished road
افتراضي رد: وأخيراً نيو أكسنت "سبورت" ونولت ...

يا باشا الف مبروك
بس ياريت تنجزنا باه و كفايه تشويق و تقول العربيه ايه المميز اللى فيها عن العاديه و ايه حوار ال USB ده لانه شكله مفيد
شكرا
قديم 05-03-2010, 11:36 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

ألف ألف ألف مبروك عليكي العربية الجديدة وربنا يديلك خيرها ويكفيك شرها إنشاءالله.
المهم بقى أنا مهتم جدا بالتقرير الي هتعمله أو الي إنتا قولت إنك هتعمله وبعدين شكلك العربية خدتك وشغلتك عن التقرير.
فعلا ياريت التقرير يكون مصور ووافي عن العربية وإيه هوا الفرق في السبورت عن العادي والتمن وانا آسف في حكاية التمن دي بس علشان أنا عايز أقارن بينها وبين الصني سوبر صالون
أخبار الماتور والسحب إيه لو فيه حاجة مش مريحاك عايزيين نعرفها بالمرة.
وهرجع أقولك ألف مبروك تاني ياباشا العربية الجديدة.

قديم 05-03-2010, 11:44 PM
refoo refoo غير متواجد حالياً

refoo is infamous around these partsrefoo is infamous around these parts

الف مبروك ياباشا
قديم 06-03-2010, 03:52 AM
الصورة الرمزية ESL NSR
ESL NSR ESL NSR غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس اتصالات

ESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of light
رد: وأخيراً نيو أكسنت "سبورت" ونولت ...

قبل ما أشكر كل الي باركولي وأرد بمشاركات تفصيلية على كل الناس ، أحب أعرفكم المفاجأة الي قلتلكم تستنوها مني عن العربية والي اتأكدت منها أكتر خلال اليومين الي فاتوا :

ممكن يكون ناس كتير متوقعين المفاجأة دي وناس تانيين عارفينها أصلاً ، بس لكل الي مايعرفوش وكل الي عايزين يعرفوا الجزئية دي ولكل الي مقلقين منها ولكل الي عاجباهم العربية بس مخوفاهم الحاجة دي أحب أطمنهم وأأكدلهم وأقولهم إن العربية 100% مش واطية ولا بتحك في أي جنس مطب ... آه والله ويشهد على كلامي وصلة USB حتى اسألوها ...

أنا عديت على جميع أنواع المطبات والحفر والنقر والدحادير "جمع دحديرة" والشوارع المكسرة والمرصوفة نص نص والمنيلة خالص والعربية ماسلمتش ع الأرض ولا مرة لا في إكصدام ولا عتب ولا عفشة ولا عملتلها باي باي من بعيد حتى ...

بسم الله ما شاء الله عليها عملتها بنت الإيه وصدمتني أول صدمة "حلوة" بعد ما كنت فاكر إني هسمع صوت مزيكا من إكصدامها وعتبها كل ما أعدى على مطب ، وأي مطب عالي واطي عريض رفيع حتى المطبات المصرية الأصيلة الفريدة من نوعها عالمياً الي واخدة شكل أمواج بالطول أو بالعرض والمطبات المبألظة والمفحلطة والي واخدة شكل مكعب والي معمولة بإيدين صنايعي أحول والي أهل منطقة اتزنقوا في شوية أسمنت قالوا بلاش نرميهم ويعملوا بيهم حاجة أشبه بالمطب بس أكيد ليها تعريف تاني عند السادة رواد الفضا ptmnlo123per118 ...

قلت يمكن بيتهيألك يا واد جرب تاني كويس وأعدي على المطب مرة واتنين وتلاتة وكل المطبات من تاني بجميع الأشكال وجميع الطرق وأفتح الشباك وأسمع بالراحة يمكن في صوت بس مش واخد بالي ، بردو مافيش ... طيب يمكن عشان العدد كان راكب فيها اتنين بس فجربت وركب فيها حمولة كويسة ما شاء الله أربعة من الحجم الكويس وبردو مافيش ... طيب أزود شوية كمان وأركب الوصلة بردو مافيش "أصلي كنت محتفظ بيها في مكان دافئ فوق في البيت" ptmnlo123per1127 ...

فاستقريت واطمنت وقلت في الآخر الحمد لله طلع حقيقي كلامي الي كنت قلته بشكل نظري قبل كده إن العربية أنا شفتها وعاينتها من قبل ما أستلمها أيام معرض فورميلا الأهرام وقارنتها وهي جنب العادية وكنت قلت وقتها إن العربية مش أوطى من القديمة بكتير وإن الموديل القديم دي أصلا ما شاء الله عليها عالية أوي ...

دي كانت من أهم النقط الي اكتشفتها في العربية وطمنتني جداً لإني شخصياً كنت مقلق منها قبل ما أستلمها ، وقلت لازم أطمن الناس الي حابة العربية دي كمان ... طبعاً مع العلم إن سواقتي الحمد لله هادية وعاقلة -بكل استمتاع ptmnlo123per1123وفخر- وباخد المطب -أياً كان- بكل حنية، يعني أي حد يجيبها ويحك بيها في مطب ويقول إسلام قال وعاد يبأة الذنب ذنبه لإنه بيرزع في المطبات أو مش بيحافظ على عربيته أصلا فمايفرقش معاه بأة حاجة زي كده ، لإن طبيعي العربية أنا ماكتشفتش إنها مثلا طلعت أعلى من الموديل القديم ولا حاجة "السبور أوطى منها أكيد" بس الي أقصده هنا إن فعلاً العربية عن تجربة ماحكتش في أي مطب معايا في جميع الطرق المصرية الممكنة والأهم من ده العبرة في طريقة السواقة ptmnlo123per179...

*/\/\/*
=========*/\/\/*
*/\/\/* No Need 4 Speed */\/\/*
=========*/\/\/*
*/\/\/*
قديم 06-03-2010, 04:04 AM
الصورة الرمزية ESL NSR
ESL NSR ESL NSR غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس اتصالات

ESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bendary مشاهدة المشاركة

الف مبروك يا زعيم
ربنا يديك خيرها ويكفيك شرها
الله يبارك فيك يا باشا ...

وتكون سبب لطاعة الله

يارب بيها أو بغيرها

waiting for more
الموور وصل ... بص عليه في آخر مشاركة ليا قبل دي ...

الف مبروك .... ربنا يديك خيرها و يكفيك شرها
وخلي بااااالك من الوصله

الله يبارك فيك ... وماتقلقش الوصلة في عينيا يا كبيرptmnlo123per1115...

الف الف الف مبروك عليك السياره
فى انتظار الصور ياباشا
الله يبارك فيك يا خالد باشا ... وإن شاء الله الصور قريب بس قول يارب أفضى للموضوع ده عشان وقتي مزنوق شوية ...

*/\/\/*
=========*/\/\/*
*/\/\/* No Need 4 Speed */\/\/*
=========*/\/\/*
*/\/\/*