العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

موضوع مغلق

قديم 07-07-2010, 03:56 PM
ashrafsoft ashrafsoft غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

ashrafsoft will become famous soon enoughashrafsoft will become famous soon enough
افتراضي رد: عروض تقسيط سيارات متجدده (إسبوعيا)

السلام عليكم
اريد سيارة هيونداى i10
وهدفع20000 وعايز التقسيط على 3 سنوات
ممكن اعرف هدفع كام كل شهر
معايا مفردات مرتب ب 3000
ولو حضرتك بتقسط مستعمل ممكن اعرف ايه التفاصيل لسيارة دايو لانوس موديل من 2000 الى 2005
كام مقدم وكام قسط
قديم 08-07-2010, 02:27 AM
zomzom2010 zomzom2010 غير متواجد حالياً

zomzom2010 is on a distinguished road

أستاذ محمد
جزاك الله خيرا على المعلومات المفيده دى وأنا هحكيلك القصه كلها وياريت تفيدنى وتقولى أنسب نظام ليا إيه

انا عندى مكتب مقاولات لسه فاتحه جديد من 4 شهور والحمد لله ماشى بس المشكله إنى محتاج عربيه علشان إنت أكيد عارف شغل المقاولات كله تنطيط فى كل مكان والمشكله إنى حاليا شبه مفلس علشان حطيت كل اللى أملكه فى المكتب ده وتقريبا ماعيش دلوقتى غير 10 ألاف جنيه وكمان مش عايز أدفع كتير كل شهر يعنى القسط لا يتعدا 1000 جنيه أو أقل كمان علشان أقدر ادفعه فى الوقت الحالى علشان زى ماقولت لحضرتك أنا لسه فاتح جديد وماشى جنب الحيطه يعنى لسه مافترتش أوى يمكن بعد كده ربنا يكرم بإذن الله واعرف أرفع القسط شويه أو أسدد تمن العربيه كلها بس مش دى المشكله مشكلتى بس دلوقتى إنى محتاج عربيه بأسرع وقت وبأقل تكلفه علما بأن ورق المكتب كله تمام من سجل تجارى وبطاقه ضريبيه
يارب أكون قدرت اوصلك الصوره كلها ياريت حضرتك ترشحلى نوع العربيه واقل مقدم أقدر أدفعه وأقل تقسيط أقدر أدفعه
قديم 09-07-2010, 04:03 AM
الصورة الرمزية الزعيم2
الزعيم2 الزعيم2 غير متواجد حالياً

الزعيم2 has a spectacular aura aboutالزعيم2 has a spectacular aura about

السلاعليكم استاذ محمد
من فضل حضرتك رد عليا انا عايز عربيه لوجا بمقدم 15% انا كان معايا 25% بس حصل ظروف وكمان مكنتش عامل حساب المصريف بتاع التامين والترخيص وخلافه الضمنات مفردات مرتب 4000 وممكن ضامن بمفردات مرتب مش اقل من 3500 ينفع ولا فى ضمنات تانى برجاء سرعت الرد ولا حضرتك قفلت الموضوع على كده علشان مفيش ردود من فتره وشكرا
قديم 10-07-2010, 12:37 AM
mido_60 mido_60 غير متواجد حالياً

جودى موتورز

mido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فريدالطوخى مشاهدة المشاركة

بالتوفيق ان شاء الله
لو سمحت فيه عربيات نصف نقل هدفع 50% ياريت تقلى هدفع كام حتى نهاية اخر قسط لو سمحت وانا من الشرقيه
برجاء تحديد النوع

(( قَالَ رَبِّ اشْرَحْ لِي صَدْرِي وَيَسِّرْ لِي أَمْرِي وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِي يَفْقَهُوا قَوْلِي ))
قديم 10-07-2010, 12:39 AM
mido_60 mido_60 غير متواجد حالياً

جودى موتورز

mido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ashrafsoft مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
اريد سيارة هيونداى i10
وهدفع20000 وعايز التقسيط على 3 سنوات
ممكن اعرف هدفع كام كل شهر
معايا مفردات مرتب ب 3000
ولو حضرتك بتقسط مستعمل ممكن اعرف ايه التفاصيل لسيارة دايو لانوس موديل من 2000 الى 2005
كام مقدم وكام قسط
1370 قسط شهري
اما المستعمل فممكن لغايه 2005 ولكن فايده إلي حتتحاسب عليها كبيره جدا حتوصل 13%

(( قَالَ رَبِّ اشْرَحْ لِي صَدْرِي وَيَسِّرْ لِي أَمْرِي وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِي يَفْقَهُوا قَوْلِي ))
موضوع مغلق

الكلمات الدليلية
عروض, عروض وتخفيضات, تقسيط سيارات