العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

موضوع مغلق

قديم 02-07-2010, 01:52 AM
mido_60 mido_60 غير متواجد حالياً

جودى موتورز

mido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of light
افتراضي رد: عروض تقسيط سيارات متجدده (إسبوعيا)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة socialwork مشاهدة المشاركة

معلش يا استاذنا دلوقتي انا صراحة حسبتها لقيت انه 25000 مقدم كتير شوية لانه فيه مصاريف تانية انا ما كنتش حاسبها انا مثلا عايز ادفع 20000 مقدم ويا ريت تكون 6 سنين ولو علي صورة البطاقة ووصل النور موجودين بس انا مش ينفع اجيب مفردات مرتب ولا التحويل لاي بنك لانه مرتبي بيتحول اصلا علي hsbc يعني دا سيستم الشركة لاني مش بحب ادخل شغلي في اي حاجة وبطاقتي مثبت فيها الوظيفة وانا بصراحة نفسي ادفع قسط 600 جنية وزي ما قولت لحضرتك اني موظف علاقات عامة ومرتبي 1500 وارجو الرد عليا لانه بعون الله لو كان خير يبقي الشهر اللي جاي اكلمك ونخلص كل حاجة ان شاء الله
مشكلتك محلول جزء منها والجزأ الثاني عليك
ممكن تدفع مقدم 20000 وتقسط 750 علي 5 سنوات بصوره البطاقه ووصل النور بس

(( قَالَ رَبِّ اشْرَحْ لِي صَدْرِي وَيَسِّرْ لِي أَمْرِي وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِي يَفْقَهُوا قَوْلِي ))
قديم 02-07-2010, 05:19 AM
الصورة الرمزية Tamim
Tamim Tamim غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رجل قانون&ضابط اكادميه بحريه
هواياتي: كرة القدم

Tamim will become famous soon enoughTamim will become famous soon enough

ياجماعه احب اعرفكم ان مفيش حاجه اسمها صورة بطاقه & ايصال مرافق كله كدب فى كدب

قديم 02-07-2010, 12:11 PM
mido_60 mido_60 غير متواجد حالياً

جودى موتورز

mido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of lightmido_60 is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tamim مشاهدة المشاركة

لا تعليق
وشكرا لأدبك في الرد

كله كدب فى كدب

(( قَالَ رَبِّ اشْرَحْ لِي صَدْرِي وَيَسِّرْ لِي أَمْرِي وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِي يَفْقَهُوا قَوْلِي ))
قديم 02-07-2010, 05:03 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

من ال قال كدة فى طبعا بس ممكن توضح ظروفك اية والدليل لديك اية
كلنا فى البيع والشراء بالتقسيط بنشتغل وعندنا عملاء تم تنفيز طلباتهم بصورة بطاقة وايصال كهرباء
بس يريت نعرف ظروفك اية يمكن نقدر نوضح لك الامور ونساعدك
فى انتظار ردك ومتابعة استفسارك
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 02-07-2010, 05:20 PM
socialwork socialwork غير متواجد حالياً

socialwork is on a distinguished road

استاذ محمد بجد موضوعك وكلامك رائع كنت انت قولتي انه ممكن افع 20000 مقدم و750 علي 5 سنين عايز اعرف فيه مصاريف تانية ادارية في الاول والتأمين ايه ظروفه بيكون اجباري والعربية بيكون عليها حظر بيع يعني يا ريت توضحلي كل الصورة وتكون مشكور جدا وعايز اعرف التأمين دا بيدفع في الاول يعني انا مثلا اعرف انه العربيات 1300 سي سي تقريبا بيكون 2.5 % يعني تقريبا 1750 جنيه بيدفعو في الاول مع الــــ 20000 ولا ايه ظروفهم وارجو انك تكون فهمتني وياريت ما تقوليش اتصل بيا وانا اوضحلك يا ريت ترد هنا علشان الكل يستفيد من الموضوع وفيه سؤال رفيع تاني معلش اذا كنت بتقل عليك هو مصاريف ترخيص العربية بتكون في حدود كام وشكرااااااااااااا واسف علي الاطالة
موضوع مغلق

الكلمات الدليلية
عروض, عروض وتخفيضات, تقسيط سيارات