العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 20-10-2012, 07:34 AM
الصورة الرمزية tata33
tata33 tata33 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

tata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud of
افتراضي رد: تحصيل 100 جنيه من مستخدمي "راديو السيارة"!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو الشوق كاديلك مشاهدة المشاركة

يا سيدي الاخوانجي تحية طيبة وبعد ،
اولا : كون ان الكلام ده يتقال في وسيلة اعلام يبقي في ااتجاه للتفكير في الحركة الواطية ديه زي ما غلو الكهربا وهيشيلو الدعم من علي البنزين
( وهيقفلو المحلات من الساعة 10 )
* يبقي الكائن اللي قاعد علي كرسي الرئاسة هو اللي مسئول و بلاش جو مبارك ده ان مرسي ملاك

ثانيا : الاعلام في جيب الاخوان والقنوات الحكومية بدل ما كانت بتوالي وتوالس للحزب الوطني بتوالس للاخون
يعني لا حرب ولا يحزنون وبلاش افتكاسات

ثالثا : والله الواحد يصدق اي حاجة ايام مرسي اذا كان هيخلي الناس تروح من الساعة 10

وعلي رأي هنيدي : والنعمة لانيمك من المغرب يا صين
رابعاااااااااا :: ثوااااااااب ايه في اختيار مرسي اللي هيروح علي الواحد الله يلعن ام اليوم اللي الواحد انتخبه فيه

وبعدين اليس من السقاقة و قلة الحياء والادب انك تشبه شخص ايا ما كان هو مين بالصاحبة رضوان الله عليهم
وملقتش غير مرسي يعني عشان تشبه بالصحابة حرام عليك والله علي ما تقول شهيد

خامسا مرسي زي عمر بن عبد العزيز

مش واسعتك منك شويتين

اخيرا وليس اخرا يا رجل يا محترم اتق الله في كلامك و تحري الامانة في الحديث
الاخ الكريم اولا انا اقسم لك انى مش من الاخوان خالص
ثانيا بالنسبة للاعلام الحكومى مين قال انه مع مرسى بامارة ايه ياراجل فى تلفزيون دولة ماينقلش خطب رئيسه ولا اخبار زياراته دا كفاية برنامج استوديو 27 اللى نازل شتيمه فيه
ثالث انا مقصدتش خالصصصصص انى اشبهه بالصحابة استحالة طبعا لكن قصدت ان اللى انتخبه وندمان لانه مطلعش كويس ميزعلش لاناللى انتخب كان يقصد الخير
يعنى زى كده لما تشوف شحات تديله حسنة وبعدين تفاجئ ان الشحات مايستهلش هل انت مش هتاخد الثواب هتاخد طبعا
اخيرا تحب اشتم لك فيه عشان ترتاح

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
قديم 20-10-2012, 08:58 AM
amr1901 amr1901 غير متواجد حالياً

amr1901 will become famous soon enough

يا ايها السادة الافاضل ما اشبه اليوم بالبارحة هي هي نفس اساليب نظام حسنى مبارك وماشيين علي نفس النهج اولاً موضوع التكييف هايطبق بس مش زي ما الكثير فاهم يعني مافيش نظام عسس علشان يلف فى البيت بتاع سيادتك ويشوف عندك كام تكييف ولكن هايتم فرض ضريبه اضافية هلي التكييف يعني التكييف ابو 3000 هايكون سعره 6 وهاكذا بالنسبه لموضوع الراديو ده انا مش مستبعدة لانها نفس سياسه بطرس غالى بالظبط والا ما كانوش هايطبقو الضريبه العقاريه اللى ثورنا ايام المخلوع لعدم تطبيقها لانه من غير المعقول ادفع ضريبه علي المؤى والبيت اللى لممنى وده من الثوابت موضوع البنزين مش هو هو نفس الكلام بتاع احمد عز ويوسف بطرس غالي عن الدعم وكل شويه يطلع احمد عز يعاير فينا انه بيدينا دعم ولازم دعم البنزين والطاقه والبوتجاز يتشال ويوصل لمستحقيه وانتوا عرفين ان 90 % من الشعب مستحقين للدعم موضوع انه ينيم البلد من المغرب هايوفر طاقه لان الناس هاتنام بدرى جميل اتحسبت قد ايه طيب البطاله بقي اللى ناتجه عن تطبيق هذا القرار اتحسبت برضه دا فيه ناس الشفت بتاعها بيبدأ منتصف الليل واللى كانوا بيتكلموا علي السياحه قبل الانتخابات اهو الرئيس هايسبها للعرب وللخمر علشان المنشأت السياحيه مش متضمنه لهذا القرار ونيجي بقي على الرئيس اللى هو رئيس السلطه التنفيذيه يعني هو المسئول الاول عن كل القرارات اللى فاتت لانى انا انتخبته هو ... وهو اللى عيين السادة المسئوليين بتوعه يعني اي قرار ياخدوه هو اللى يحاسب سيادته عليه ... موضوع القروض والمعارضه الشديدة للقروض فى العهد البائد وربا وحرام بعد ما مسكوا الحكم يبقي حلال ( و إلا ما اضطررتم ) لو الواحد هايتكم هايخلص صفحات .... لكى الله يا مصر ... ويا ثورة ما تمت
قديم 20-10-2012, 09:17 AM
الصورة الرمزية ramyhekal
ramyhekal ramyhekal غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تاجر
هواياتي: السيارات

ramyhekal is just really niceramyhekal is just really niceramyhekal is just really niceramyhekal is just really niceramyhekal is just really nice

بصراحه عندهم حق واللى معهوش ياجماعه مايلزموش اللى مش قد الراديو ما يجيبوش ورد فى خاطرى حالا حاجه وهى انى بحمد ربنا انى منتخبتش شفيق ليييييييييه بقى علشان لو كنت انتخبته كان هايطلع قتلة المتظاهرين براءه صحح كده مع انى انتخبت مرسى وبردو قتلة المتظاهرين طلعوا براءه طلع العيب فيا انا فى الاخر انا اللى مش عارف انتخب
قديم 20-10-2012, 09:39 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

حملات تشويه معروفة مين اللي بيمولها و مين اللي بيخططلها و مين اللي وراها
و اذا كنت مش بحب الاخوان اللا اني عمري ما حقول ولا يوم من ايامك يا حوستي و لموا الدور احسن لكوا يا اللي عارفين نفسكوا!!!

كفاية ان مرسي بيركب عربيته قدامي و بيني و بينه رصيف
و مش حنسى مرة وقفوا الدائري و الاوتوستراد و صلاح سالم 4 ساعات علشان سوزان الحرامية كانت رايحة تفتتح الجامعة الالمانية

دي لواحدها كفاية اني عمري ما اقول يرحم ايام حوستي و لكني اقول يا رب احرقه و احرق كل اللي بيحبوه و يتشددوله و يجحمه و يجحم ايامه داهية الهي لا يرجعها من ايام لما عصابة كانت ماسكة البلد بتفرقها على بعض
قديم 20-10-2012, 03:00 PM
الصورة الرمزية tata33
tata33 tata33 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

tata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud of

الاخ رامى والاخ mmfor والله كويس انا مبسوط انى مش لوحدى فى الرأى وعاوز اقولكم واقول للاخ ابو الشوق اللى غلط فيا جامد . رغم ان الدنيا واقفة والحال نايم بعد الثورة بالمقارنة بايام حسنى انما برضه كل ما افتكر الذل اللى كان الشعب فيه وامتهان كرامتنا وحقى يتاخد ومقدرش افتح بقى .اقول دلوقتى احسن وصدقونى بكره العجلة تلف والدنيا تمشى واقسم بالله العظيم مرة وانا فى رابعة كلية وكان عندى امتحان الصبح وكان الباشا حسنى جاى طنطا زيارة تصدقوا بالله قفلوا الطرق المؤدية لطنطا من 6 صباحا ومش عارفين نروح الامتحان وفى الاخر لقينا سواق ابن حلال قرر يغامر ويودينا طنطا عارفين اقسم بالله انا شفت راجل راكب على اكصدام الاتوبيس . الله يحرقك ياحسنى وبرضه انا مش اخوان
انى اتنفس حرية

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

التعديل الأخير تم بواسطة tata33 ; 20-10-2012 الساعة 03:07 PM