العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 17-12-2010, 05:01 AM
الصورة الرمزية اسد
اسد اسد غير متواجد حالياً
من انا؟: الاسد المغواراضعف من فى الكون لانه مسالم
التخصص العملى: ملك الغابة المغلوب على امره
هواياتي: متابعة شئون اهل الغابات والاطمئنان عليهم

اسد is a glorious beacon of lightاسد is a glorious beacon of lightاسد is a glorious beacon of lightاسد is a glorious beacon of lightاسد is a glorious beacon of light
افتراضي رد: احكى تجربتك مع تجار السيارات

مع احترامى لكلام سيادتك وليكن مايكون مش انت برضه من التجار يبقى ازاى عايزنا نقول تجاربنا معاكم علشان تحتاط مننا ولا انت عايز توقعنا مع حبايبنا اللى بيضحكوا علينا ليل ونهار سواء فى البيع او فى الشراء ولا انت نويت تنشق عنهم
على العموم انا حاسس بالصدق فى كلامك بس ياريت انت تدينا نصايحك الغالية فى كيفية التعامل فى السوق ونوادرك مع المشترين
ومع احترامى لسعادتك دلوقت لو شلت اى طوبة فى الشارع هتلاقى تحتها شوية تجار
حبيبى تقبل تحياتى

قديم 17-12-2010, 03:29 PM
xwaledx xwaledx غير متواجد حالياً

Waleed Nabil
Branch Manager
Abaza Auto Trade

xwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond reputexwaledx has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسد مشاهدة المشاركة

مع احترامى لكلام سيادتك وليكن مايكون مش انت برضه من التجار يبقى ازاى عايزنا نقول تجاربنا معاكم علشان تحتاط مننا ولا انت عايز توقعنا مع حبايبنا اللى بيضحكوا علينا ليل ونهار سواء فى البيع او فى الشراء ولا انت نويت تنشق عنهم
على العموم انا حاسس بالصدق فى كلامك بس ياريت انت تدينا نصايحك الغالية فى كيفية التعامل فى السوق ونوادرك مع المشترين
ومع احترامى لسعادتك دلوقت لو شلت اى طوبة فى الشارع هتلاقى تحتها شوية تجار
حبيبى تقبل تحياتى

تقبل تحياتى اولا
نعم انا اعمل مع شركة من كبريات الشركات فى مصر وانا قصدى انه لو فى تجربة سيئة مع حد مش نهاية المطاف ولكنها نصيحة لزميلك عندما يقرر الشراء ياخد باله من اللى انت اتضايقت منه
وبعدين لو انت اتعاملت معنا على سبيل المثال يبقى تقولنا ايه السلبيات اللى ممكن نتلافاها حتى نصل بكم الى اقصى درجات الخدمة والمعاونه
ودايما فى الوحش والكويس وواجبنا نظهر ايجابيات الكويس ونعالج سلبيات الوحش

[COLOR="Blue"][SIZE="4"][CENTER][SIZE="5"][I]Waleed Nabil

01021163010
قديم 21-01-2011, 11:42 AM
agamemnon agamemnon غير متواجد حالياً

agamemnon will become famous soon enough

شكرا على الموضوع