العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

موضوع مغلق

قديم 26-02-2010, 01:38 PM
sonic_aaan sonic_aaan غير متواجد حالياً

sonic_aaan is on a distinguished road
افتراضي رد: آخر أسعار سوق المستعمل

دكتور تامر ممكن رقم حضرتك لو ينفع ؟ او ايميلك الشخصى على الخاص ؟
قديم 26-02-2010, 02:57 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة that's me مشاهدة المشاركة

بصراحه انا داخل دماغي لانسر 2002 او 2003 ( مكواه ) بس مش عارف بقي ايه مميزاتها و ايه عيوبه يعني ثابته ولا لا تستحمل سفر طويل و العفشه و كده و استهلاك البنزين ياريت تقولي مميزاتها و عيوبها لان دي اول عربيه و خايف يعني تطلع وحشه فيرايت بعد اذنك تقولي عيوبها و مميزاتها معلش هتعبك معايا
سيارة جميلة ثبات وإستهلاك ومصاريف تشغيل

قديم 26-02-2010, 03:06 PM

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيارات مستعملة للبيع-متجدد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed helal مشاهدة المشاركة

دكتور تامر
معلش استفسار كبير شوية وخصوصا انها اول عربية
لدى 45 الى 50 الف
امامى 405 برستيج 2000 سى سى على 48 الف كاملة اتوماتك ( بالمناسبة انا حابب جدا اركب عربية اتوماتك لانى سوقتها امريكانى قبل كده وكانت ممتازة )
لكن من قرايتى هنا لقيت فى نفس المستوى السعرى فى ( صنى + كرولا +كريستالة + أوبل ) 98 + 99
كمان ( لانوس + نوبيرا ) 2003 + 2004 + 2005 بس مكروه الاوتوماتيك فيها
بشكل عام انا عايز عربية يكون عضمها ناشف تستحمل السفر بالعائلة مشاوير طويلة وبشكل مستمر & يكون فيها كل الكماليات & استهلاكها للبنزين اقتصادى وقطع غيارها بنت حلال ومعمرة & وياريت لو اتوماتيك
معلش فى سواقين كتير قالولى ان الاتوماتيك ما ينفعش هنا فى مصر وانه بيبوظ بسرعة ولما قولتلهم انى سوقت بويك و دودج اتوماتك قالولى ان ده حاجة مختلفة عن اتوماتيك دلوقتى
اسف للأطالة ويا ترى ايه رأيك فى الكلام ده كله؟؟؟؟!!!
وجزاك الله خيرا
لو عايز أوتو يبقى يابانى ولو ركبت كورولا مو98-99 ب48 والانسر 98 بالسعر ده
الصنى 99 مفيش منها أوتو للاسف
كل هذه السيارات موفرة بالنزين وقطع غيارها معقولة فى السعر ومعمرة

قديم 26-02-2010, 03:07 PM

افتراضي رد: سيارات مستعملة للبيع-متجدد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة memo_zezo مشاهدة المشاركة

دكتور ايه رايك فى اوبل فكترا موديل 99 وتعمل كام لو حالتها حلوه وهل قطع غيارها غاليه والا مقدور عليها ؟؟؟
تساوى 55000-60 حسب الحالة
قطع غيارها طبعا غالية وصيانتها مكلفة

قديم 26-02-2010, 04:22 PM
damdam41 damdam41 غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس مصطفى سالم
التخصص العملى: تكنولوجيا المعلومات

damdam41 is a glorious beacon of lightdamdam41 is a glorious beacon of lightdamdam41 is a glorious beacon of lightdamdam41 is a glorious beacon of lightdamdam41 is a glorious beacon of light

سلام عليكم دكتور تامر امامى لانسر 2002 مكواة كامله مانيول زجاج كهرباء سنتر بور تكيف - جنوط - كسوه جلد بيج وفرش للارضيه علي الفبريكه- - بدل الكاسيت يوجد وحده للموبيل وام ثري وفور و هى عاملة 50000 جنيه هل هذا السعر جيد
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg 2010_2_24_1_19_57_841.jpg‏ (32.0 كيلوبايت, المشاهدات 78)
موضوع مغلق