العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA

شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA شيري اسبرانزا CHERY SPERANZA شركة شيرى الصينية من اكبر الشركات الصينية بدات تستعين بتصميمات ايطالية وتقنيات متعددة لتقديم سيارات تجمع بين الاقتصادية والجمال تصنع بعض موديلاتها فى مصر تحت اسم اسبيرانزا ومن اشهر الموديلات اسبيرانزا تيجو - M11 - A516 - A620 -QQ - A11 - A15 -A3

قديم 24-01-2011, 06:53 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هؤلاء من يستحقوا الشكر والتقدير

كل التقدير للاخوه الاعضاء

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*
قديم 24-01-2011, 07:17 PM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute

اولا الشكر كل الشكر ليك يا باسم على الموضوع الرائع ده و ديه مش غريبة على اعضاء مصر موتورز و روحهم العالية

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 24-01-2011, 07:27 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

أستاذ باسم

جزاك الله كل الخير

على كلامك الجميل ده

ويارب علمن ماينفعنا

وإنفعنا بما علمتنا

----------------

شكراّ يا جميل
يابشمهندس دى الحقيقه مش اللى انا لوحدى اللى شايفها لأ كل الأعضاء شايفين كده وإن شاء الله بمجهودك ومجهود الناس الجميله دى وانا معكم بأذن الله هنجعل من منتدى الأسبرنزا مرجع كبييييير لكل ملاك الأسبرنزا وكل من يرغب فيها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jonior 607 مشاهدة المشاركة

باسم بيه ده كلام كتير عليا قوى أنا بجد بحاول انى استفيد من كل انسان و عضو بيطرح موضوع مهم على المنتدى بس الاهم من انك تستفيد انك تكون قادر انك فعلا تقدم حاجه و لو بسيطه للناس دى عشان تحس انك ليك وجود وبجد وجودى وسط اعضاء المنتدى الكرام افادنى و شرفنى و اسعدنى كتيير جدا بعتذر جدا لابو الإسعاد لانى بجد كان نفسى أقابله و اقابلك يا بيسو و اقابل كل الاساتذه العظام و أنصار الصينى بس للأسف كنت فى الشغل و ده غصب عنى بس ان شاء رب العالمين أتشرف فى مقابلة قادمة بحضراتكم
و أتمنى أنى أقدر أوفيك و أوفى كل السادة الأعضاء حقكم عليا
تقبلوا فائق إحترامى

و شــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــكرا ,
بص احنا فيها فى مقابله يوم الجمعه 4/2 فى اسكندريه وانا ان شاء الله رايح وناس كتيييييييير جدا رايحين من القاهره فأيه رأيك لو تيجى معانا سواء بعربيتك او تيجى مع اى واحد منا وصدقنى مش هتحس بجمال وحلاوه مقابلات مصرموتورز غير اما تشوف بنفسك وكلنا عندنا شغل بس بنشوف اى طريقه عشان نتقابل ونقضى يوم جميل مستنى رأيك ورأى اى حد يحب يجى .

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ

التعديل الأخير تم بواسطة أحمد فاروق سيد ; 25-01-2011 الساعة 03:02 AM سبب آخر: تصويب كتابة إن شاء الله
قديم 24-01-2011, 07:34 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmohamed1975 مشاهدة المشاركة

اولا الشكر كل الشكر ليك يا باسم على الموضوع الرائع ده و ديه مش غريبة على اعضاء مصر موتورز و روحهم العالية
الشكر لحضرتك ياعمرو باشا وافتقدناك فى مقابله طنطا والله ياغالى

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 24-01-2011, 07:37 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

ايه يا استاذ باسم الكلام الجامد ده ...
انا حاسس اني حعيط خلاص
دا انا كده انزل اجيب اسبيرانزا حالا علشان بس انضم للاسره العظيمه دي ....

جزاكم الله خيرا .. و جعلكم عونا و سندا لكل محتاج لنصح او ارشاد ....
وجمعكم دائما في الخير

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &