العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى

Hyundai هيونداى Hyundai General Discussion Forum هيونداى من انجح الشركات الكورية وازاد نجاحها وانتشارها بعد ان ضمت اليها شركة كيا الكورية ايضاً من اهم موديلاتها ( اكسيل - فيرنا - اكسنت - ماتريكس - النترا - سوناتا - جينسيس )

قديم 01-01-2014, 03:31 PM
tytyseka tytyseka غير متواجد حالياً

tytyseka is on a distinguished road
Smile نقل بعض الخبرات الي الواحد اكتسبها من كتر التعامل مع اقلام دهان السيارات و ازالة الخدوش

نقل بعض الخبرات الي الواحد اكتسبها من كتر التعامل مع السيارات
انا كونت هاعمل للعربية دهان لجزئ الكبوت من كتر الخرابيش والخدوش بتاعت العيال الصغيرة من اثار المفاتيح والمسامير والحكات الي بتحصل من واحد فتح باب عربيتة جانبك فا اداك تذكار صغير كدة علي باب عربيتك علي واحد حكلك المراية وي انتا بتعدي في حتة ديقة او وي انا بدخل العربية في الجراج حاجات كدة بسيطة بس تشل الواحد من منظرها البايخ و اخيرا لاقيت واحد بيبيع علي النت قلم دهان للسيارات بس الجديد بقي انك مش تروح تقلة انا عايز قلم يقوم مطلعهولك لا انتا لازم تديلة موديل السيارة وسنة الصنع ورقم لون سيارتك الي مطبوع علي باب السيارة جنب ضغط العجل بس جااااامد مش زي القلم الي بيتباع في كارفور ابو 50 جم الشفاف الي جاربتة تعمل بية وي اول ما تغسل العربية ولااااا كانك عملت حاجة القلم دة بقي عامل زي القلم الكوركتور بس بنفس درجة لون السيارة بتاعتك يعني كان عندي عربيتي اسود والمدام عربيتها سودا بردو قلت استنصح وي اجيب واحد الراجل السراحة قالي ماينفعش كل عربية ليها لون حتي لو الاتنين اسود طبعا انا علشان ساذج جربت عندي الخدوش اختفت تماما وي مش باين حاجة علي عربيت مراتي اختفت السراحة بس باين ان في خط اسود خفيف مكان فرق اللون بس اشطة انا طولت عليكو بس انا قلت انقل المعلومة علشان الناس تستفيد هوا القلم غالي شوية بس جاااااامد اكيد كلة عايز يعرف سعرة هو ب 185 جم بس يستاهل وي الجامد في الواد دة انة بيجيب حاجات كتيير من امريكا او اي حتة من المواقع الي مابتشحنش لمصر بس الصايع بياخد من 15 ل 20 % من اي حاجة انا عايز اجيبها لغايت البيت علي العموم دة رقمة

01220005913 انا مش عارف المنتدي يعتبر دة اعلان ولا نقل افادة للناس علي رائ محمود عبد العزيز اهو لو حرام ادينا بنحرقة وي لو حلال ادينا بنشربة سلام بقي علشان انا طولت عليكو
قديم 01-01-2014, 11:14 PM
prince_am prince_am غير متواجد حالياً

prince_am is on a distinguished road
افتراضي رد: نقل بعض الخبرات الي الواحد اكتسبها من كتر التعامل مع اقلام دهان السيارات و ازالة الخدوش

مشكور على الافادة الحلوة دي بس بعد اذنك الواد ده مكانه فين ؟؟ بالقاهرة ولا فين ؟؟ و لو الواحد كلمه بياخد كام وقت عشان يسلمك القلم الخاص بعربيتك ؟؟

و شكرا مرة تانية على الافادة الحلوة دي
قديم 03-01-2014, 12:36 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نقل بعض الخبرات الي الواحد اكتسبها من كتر التعامل مع اقلام دهان السيارات و ازالة الخدوش

شكرا على الافادة

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا