العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 19-06-2011, 09:30 PM
samehnoshi2000 samehnoshi2000 غير متواجد حالياً

samehnoshi2000 will become famous soon enough
افتراضي بخصوص جدول اسعار النترا 2012 المنشور فى ايجى اسبيد

يا حضرات ااكدلكو ان الجدول دة مش غابور اللى عملة وغابور ملوش علاقة بية... لان ببساطة شديدة الجدول دة انا اللى عملتة بنفس و حطيتة على موقع نيل موتورز, فى عضو نقل الموضوع هنا... و الاشعات ذادت و كبرت لدرجة ان انا بداءت اصدق نفسى!!!!
القصة باختصار ان فى حد فى موقع ايجى اسبيد اخد الجدول اللى عملتة و صممة على فوتوشوب بشكل احترافى كان غابور هو اللى عملة!!!! و ضحك على الناس و اللى ياكد كلامى ان جدول ايجى سبيد بنودة معمولة بنفس الترتيب بالضبط اللى انا عملتة فى جدولى من اسبوع سابق!!! و انا عملت الترتيب دة عشواقى

اساسا الجدول دة انا عملتة من اسبوع تقريبا بناء على كلام زميل جبلنا المعلومات دى و كتبها باسلوب غير مفهوم و يعتبر هو صاحبها فانا عملت الجدول دة للتوضيح مش اكتر و انا نفسى مش عارف اذا كان الجدول دة صح ولا غلط!!!

الخلاصة الجدول دة مش غابور اللى عملة و لكن معمول بناء على جدول انا اللى عملتة و مشكوك فية و ارجوا الانتظار... و انا بتمنى انة يكون غلط.

اللى مش مصدق كلامى انا ممكن اجبلة 100 دليل و احطلة المواقع و المنتدى اللى عملت فيها الجدول دة من اسبوع سابق بس الادارة تسمح.
قديم 19-06-2011, 09:36 PM

افتراضي رد: بخصوص جدول اسعار النترا 2012 المنشور فى ايجى اسبيد

يا جماعة علشان يبقى كلامى مفهوم انا مش بقول الجدول غلط, الله اعلم اذا كان صح ام غلط, , و هو غالبا صح.... و لكن انا بقول الجدول دة مش غابور اللى عاملة و غابور ليس له علاقة بية.

التعديل الأخير تم بواسطة samehnoshi2000 ; 19-06-2011 الساعة 09:41 PM
قديم 19-06-2011, 10:18 PM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute

شكرا على الايضاح

الجدول اكيد هيكون فيه تغييرات حتى لو طفيفه

وفى انتظار الاسعار الحقيقيه من غبور اوتو

اللهم احفظ بناتنا ونسائنا فى كل مكان من شياطين الانس
قديم 19-06-2011, 10:27 PM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute

على العموم مش حايختلف كتير
إذا ماكانتش أغلى من كدة كمان

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ragy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG]
قديم 19-06-2011, 11:23 PM

هى الاسعار ممكن تكون صح بس الكماليات ناقصة, يعنى معقولة اعلى فئة فى الالنترا اللى هى fully loaded و سعرها 155 الف يكون مفهاش بلوتوث و تانى فئة فى الاكسنت اللى سعرها 106 الف يكون فيها بلوتوث!!! مش دى حاجة مش منطقية!!!