العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT

رينو RENAULT RENAULT شريك اساسى مع نيسان اليابانية وتحتل المركز الرابع عالمياً تحت قيادة كارلوس غصن اشهر الموديلات سينيك كليو ميجان

قديم 20-11-2012, 12:21 AM
mostafa salama mostafa salama غير متواجد حالياً

mostafa salama is on a distinguished road
افتراضي رد: مين هيدخل يكلمنى عن السانديرو 2013 ويقولى اجبها ولا - لا

كتير اوى سعر السانديرو اتوماتك الرسمى 83500 وفى السوق 87 الف مع موضوع النتشة الى فى الفتيس دى كمان شكلى كدة هريح دماغى واجيب فرنا وامرى للة
قديم 20-11-2012, 12:47 PM
الصورة الرمزية myson medo
myson medo myson medo غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلمة

myson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa salama مشاهدة المشاركة

كتير اوى سعر السانديرو اتوماتك الرسمى 83500 وفى السوق 87 الف مع موضوع النتشة الى فى الفتيس دى كمان شكلى كدة هريح دماغى واجيب فرنا وامرى للة
هى لو هتقارنها بالفرنا طبعا السانديرو افضل
اعتقد النتشة فى اللوجان مش السانديرو واسال انت تانى مع حد معاه سانديرو وفى هنا معاهم سانديرو

وربنا يقدرلك الخير
قديم 20-11-2012, 12:53 PM
hazeme.lsawah hazeme.lsawah غير متواجد حالياً

hazeme.lsawah is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة myson medo مشاهدة المشاركة

بعد ما دماغى باظت جدا وتعبت من كتير الاختيار

وطبعا اللى متابعنى هيعرف انى كنت حجزت الصنى الجديدة 2013 ولقتها مقلب وفيها مشاكل

ولغيت الحجز

دلوقتى بقول لوجان او سانديرو بس قلت سانديرو اشيك وخصوصا انى مش هفكر فى البيع ان شاء الله

كان نفسى فى حاجة فيها اوبشن زيادة شوية زى اى بى اس وتوزيع فرامل ووسائد

بس خلاص كد الموضوع هيعدى ال100 وانا مش معايا فوق ال100
قلت خلاص اتوكل على الله واجيب سانديرو 2013

عاوزة حد عنده العربية دى او شافها يكلمنى عنها

وقولولى الاختيار كده صح ولا غلط

منتظراكم وشكرا ليكم
هاى ميسون انا حازم وكنت نائب مدير مبيعات شركة اباظة اوتو تريد مش وجية اباظة بتاع البيجو لا اباظة اوتو موزع معتمد لماركات كتيرة من ضكنها رينو
العربية السانديرو عربية كويسة واوبشن فيها كويس بس المشكلة هى سمعة الرينو فى مصر وقطع الغيار العربية مش منتشرة فى السوق قليلة جدا وطبيعى مادام العربية مش منتشرة فا بالتالى ان تجار قطع الغيار مش بيستوردو قطع غيار كتيرة فالمشكلة الى حتقعى فيها ان لو اشتيرتى العربية مش حتلاقى ليها قطع غيار غير فى التوكيل وبالتالى حتكون غالية اوووى او مش موجودة
قديم 20-11-2012, 02:10 PM
الصورة الرمزية myson medo
myson medo myson medo غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلمة

myson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazeme.lsawah مشاهدة المشاركة

هاى ميسون انا حازم وكنت نائب مدير مبيعات شركة اباظة اوتو تريد مش وجية اباظة بتاع البيجو لا اباظة اوتو موزع معتمد لماركات كتيرة من ضكنها رينو
العربية السانديرو عربية كويسة واوبشن فيها كويس بس المشكلة هى سمعة الرينو فى مصر وقطع الغيار العربية مش منتشرة فى السوق قليلة جدا وطبيعى مادام العربية مش منتشرة فا بالتالى ان تجار قطع الغيار مش بيستوردو قطع غيار كتيرة فالمشكلة الى حتقعى فيها ان لو اشتيرتى العربية مش حتلاقى ليها قطع غيار غير فى التوكيل وبالتالى حتكون غالية اوووى او مش موجودة
شكرا ليك يا حازم - بس على فكرة قطع الغيار فى التوكيل مش غالية وانتشرت عن الاول كتير
بس انا شكلى هجيب صنى والله اعلم
قديم 20-11-2012, 02:42 PM
mostafa salama mostafa salama غير متواجد حالياً

mostafa salama is on a distinguished road

انا محتار اوى عاوز اجيب عربية اتوماتك كويسة فى حدود من 80 لحد 90 الف بالكتير وممكن كمان مستعمل نضيف بس مش عارف استقر على حاجة كويسة