العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 27-03-2011, 03:20 PM
aass aass غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس مدنى
هواياتي: السيارات

aass is a glorious beacon of lightaass is a glorious beacon of lightaass is a glorious beacon of lightaass is a glorious beacon of lightaass is a glorious beacon of light
افتراضي رد: اريد حل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة acounter01 مشاهدة المشاركة

علي ما اعتقد ان مفيش عربية من الحديث ممكن يركب فيها 5 افراد حتى لو جبت زيرو
بتقبى فعلا تجربة مريرة مع المطبات بس ال لانوس احسن من الفيرنا فى العفشة ككل
قديم 28-03-2011, 12:38 AM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة acounter01 مشاهدة المشاركة

محمود باشا انت بعت اللانوس ولا ايه
ربنا يوفقك ان شاء الله
علي فكرة الفيرنا عربية حلوة وفتيسها 100 100 وبالنسبة للعلو هيا واللانوس واحد وعلي ما اعتقد ان مفيش عربية من الحديث ممكن يركب فيها 5 افراد حتى لو جبت زيرو
سلامى للمهندس مير واشكرة جدا وسلامى لاستاذى الفاضل اكونتر باشا فعلا بعت الانوس وناوى اجيب جديد بس بصراحة الناس كلها بتقول الشيفرولية لانوس طبعا ناس كتير بتقول وحشة وطبعا الفيرنا عربية كويسة بس انا مقلق من موضوع البنزين وموضوع علو الفيرنا دة طبعا هيسبيبى شوية مشاكل علشان ساعات بحتاج اركب حوالى اربعة كدة بصراحة مش عارف اكونتر هو انت رأيك اجيب فيرنا ولا اجيب لانوس شيفرولية ولا اختيار ناس كتير بتقولى عالية اللى هو اجيب دايو لانوس موديل 2008 بس بحالة الزيرو يعنى على الاقل هتكون مش عامل كيلوهات كتير مش عارف بصراحة وكورسير بيقول ان الفيرنا موضوع بتاع العلو دة بيخالى العربية بتعوم على السرعات ومش عارف

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت
قديم 28-03-2011, 12:59 AM
cars admire
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود زيزوو مشاهدة المشاركة

يا جماعة انا دلوقتى عايز اجيب جديد والموجود عندى فى الشركة شيفرولية لانوس وفيرنا اوتوماتيك وبصراحة انا زهقت ناس بتقول الاوتوماتيك فى الفيرنا وحش وطبعا بصراحة انا مبستريحش للفيرنا خالص لانى ساعات كتير هيكون فيها 4 اشخاص 5 كدة وطبعا زى مسمعت اكيد هتنام على الارض والشيفرولية الانوس بيقولو كلها صينى وكلام كتير وبصراحة ركبتها من واحد زميلى جايبها من فترة هو قالى مش قد كدة وبصراحة انا مش عارف اعمل اى لو سمحتو انا عايز اراء من الاخوة فى المنتدى الكريم اعمل اية
LANOS MANUAL MUTCH BETTER FOR YOU ALOT MORE THAN VERNA AUTOMATIC
HAVE A GOOD LUCK !!!!!!
قديم 28-03-2011, 01:32 AM
eng_ahmed_90210 eng_ahmed_90210 غير متواجد حالياً

eng_ahmed_90210 is a name known to alleng_ahmed_90210 is a name known to alleng_ahmed_90210 is a name known to alleng_ahmed_90210 is a name known to alleng_ahmed_90210 is a name known to alleng_ahmed_90210 is a name known to all

الفيرنا افضل من اللانوس في النواحي التاليه :
قوه المحرك \ خامات التابلوه و فرش الابواب \ التقفيل
قديم 28-03-2011, 02:18 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

ما تجيب لوجان؟؟؟ صالون واسع باخد 5 مرتاح و لو حطيت 10 انفار برضه مش حتحك! لانها ارتفاعها عن الارض زي الجيب