العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 14-12-2009, 07:53 PM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute
افتراضي رد: السيارات الجديده في مصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed77505 مشاهدة المشاركة

طبعا رأيك يفيدني جدا
بس ياريت تقولي رأيك في السيراتو العفشة بتعاتها بتستحمل ولا فترة وخلاص وانت ايه رأيك فيها عموماً وترشحها هي ولا الالنترا من وجهة نظرك
انا سوقت امبارح الالنترا و السيراتو
رأيي بالتفصيل هيكون في الموضوع ده

قديم 16-12-2009, 08:46 PM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed77505 مشاهدة المشاركة

طبعا رأيك يفيدني جدا
بس ياريت تقولي رأيك في السيراتو العفشة بتعاتها بتستحمل ولا فترة وخلاص وانت ايه رأيك فيها عموماً وترشحها هي ولا الالنترا من وجهة نظرك

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=17208

قديم 19-12-2009, 09:33 PM
ahmed77505 ahmed77505 غير متواجد حالياً

ahmed77505 will become famous soon enough

شكرا ليك ياباشا
قديم 17-01-2010, 02:46 PM
الصورة الرمزية lord_diago
lord_diago lord_diago غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

lord_diago will become famous soon enoughlord_diago will become famous soon enough

انا عيز اجيب كيا بيكانتو ان شاء الله بس عايز اعرف ل الموتور بتاعها لانة 1100 مش هيستحمل الماشوير الكثيرة اول السفر لمسافات تزيد عن ال 250 كيلو ؟؟

وماهي ااكثر العيوب التي ظهرت بها ؟؟؟
قديم 19-01-2010, 04:29 PM
mody07775000 mody07775000 غير متواجد حالياً

mody07775000 has a spectacular aura aboutmody07775000 has a spectacular aura about

انا عايز اي معلومات جديده عن الاي 20 هونداي اسعار كل الفئات وكده وكماليات وكلو وهل ينفع اطلبها من توكيل اسكندريه وهو يجيبهالي ولا لا ؟؟؟

الكلمات الدليلية
السيارات