العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 27-01-2011, 10:21 PM
الصورة الرمزية snoop
snoop snoop غير متواجد حالياً
من انا؟: انا هو انا ؟؟

snoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of light
افتراضي رد: "يوم الغضب".

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed-alaa مشاهدة المشاركة

]
انا علي فكرة في مصر بس قدرت افتح الفيسبوك عندي واخترقت الحماية التافهة اللي عاملاها الحكومة الحقيرة دي و جروب شبكة رصد علي الفيسبوك مفتوح قدامي دلوقتي لو حضرتك موافق انا انقلكو كل الاخبار ولو عايز اقول لحضرتك ازاي تخترق الحجب انا تحت امرك مش عايزين الحكومة التافهة دي تكبت حرياتنا

لو سمحت ممكن تقولنا الطريقة ؟؟ ايزاى الفيس بوك يفتح معانا !

انا لا أملكُ
جمالَ يُوسفَ
ولا قوةِ مُوسي
ولا كنوزِ قارون،،
لكني أملكُ في قرارة نفسي مالا يملكه الآخرون

قديم 27-01-2011, 10:21 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed-alaa مشاهدة المشاركة

]ا مراسل مصر موتورز يا جميل ربنا يكرمك انا متابع الاخبار عن طريقك من الصبح ممكن تعتبرني المراسل ده انا عايز اساعد حضرتك عشان انت تعبت بقالك كام يوم بتنقل الاخبار
انا علي فكرة في مصر بس قدرت افتح الفيسبوك عندي واخترقت الحماية التافهة اللي عاملاها الحكومة الحقيرة دي و جروب شبكة رصد علي الفيسبوك مفتوح قدامي دلوقتي لو حضرتك موافق انا انقلكو كل الاخبار ولو عايز اقول لحضرتك ازاي تخترق الحجب انا تحت امرك مش عايزين الحكومة التافهة دي تكبت حرياتنا

الله يخليك يا احمد باشا مش عارف اقول ايه على ذوقك ده والله

انا كله شغال عندي بس طبعا كله بطيء ما عدا رصد
هات انت كل اخبار شبكة رصد لأنها تقريبا المصدر الوحيد اللي شغال كل دقيقة فيه جديد
لكن وانت بتنقل راعي النقل بالمصدر واللينك بتاعه ومش تنقل تعليقات حد انقل الاخبار بس
وابقى ابعتلي طريقة فك الحظر على الخاص علشان يبقى انفراد ههههه

انا كل مشكلتي قلتها كذا مرة الاحساس انك تبقى لوحدك الناس كل شوية الاقيهم ظهروا ومرة واحده اختفوا لما الواحد دماغة اوقات بتروح وتيجي أقول فيه حاجة حصلت ربنا يسترها
وبكمل ورزقي على الله وربنا يسترها

برجاء كل من هو متابع للموضوع ان يتواجد ولو بكلمة

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 27-01-2011, 10:24 PM
الصورة الرمزية sad-bird

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Komy مشاهدة المشاركة

يا جماعة إنتوا كويسين كلكوا ولا إيه عايزين نطمن على بعض كل شوية

اهلا يا ابو يوسف
انا تمام
فكرتني بايام الخدمة كنا نقف كل واخد في مكانه وكل واحد له رقم ونقعد نتمم على بعض
1 تماااااااااااااااااام
2 تمااااااااااااااام
3 تمااااااااااام
هههههههههه
وبعدين شيل الفيرنا دي بدل ما اخليها تحصل بتاعت ابو دنيا

حطلنا يوسف احلى

قديم 27-01-2011, 10:25 PM
الصورة الرمزية sad-bird

نقلا عن اليوم السابع
مظاهرة بالهرم تتوجه نحو حى العمرانية

الخميس، 27 يناير 2011 - 20:54

خرج العشرات من المتظاهرين من سكان منطقتى الهرم والطالبية فى تظاهرة بشارع التعمير المتفرع من شارع التلاتينى، مرددين هتافات "قوم يا مصرى مصر بتناديك"، داعيين المواطنين إلى الانضمام إليهم.

وبدأ بالفعل العديد من المواطنين الذين خرجوا إلى الشرفات فى الانضمام إليهم، وتوجه المتظاهرون، حتى كتابة هذه السطور، نحو العمرانية.

http://youm7.com/News.asp?NewsID=345...65&IssueID=150

قديم 27-01-2011, 10:27 PM
ahmed-alaa ahmed-alaa غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

ahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

الله يخليك يا احمد باشا مش عارف اقول ايه على ذوقك ده والله

انا كله شغال عندي بس طبعا كله بطيء ما عدا رصد
هات انت كل اخبار شبكة رصد لأنها تقريبا المصدر الوحيد اللي شغال كل دقيقة فيه جديد
لكن وانت بتنقل راعي النقل بالمصدر واللينك بتاعه ومش تنقل تعليقات حد انقل الاخبار بس
وابقى ابعتلي طريقة فك الحظر على الخاص علشان يبقى انفراد ههههه

انا كل مشكلتي قلتها كذا مرة الاحساس انك تبقى لوحدك الناس كل شوية الاقيهم ظهروا ومرة واحده اختفوا لما الواحد دماغة اوقات بتروح وتيجي أقول فيه حاجة حصلت ربنا يسترها
وبكمل ورزقي على الله وربنا يسترها

برجاء كل من هو متابع للموضوع ان يتواجد ولو بكلمة
الله يكرمك انت راجل محترم هو الفيسبوك شغال دلوقتي عادي يعني ولا ايه اصلو مكانش شغال عندي فعملت طريقة كده بتغير ال proxy تخليني كاني عايش في بلد تانية هاقولك عليها بس الاول عايز اعرف الفيسبوك شغال عادي دلوقتي ولا لسة محظور والطريقة هابعتهالك علي الخاص انت و Snoop عشان هو قال عايزها بس اديني دقيقتين 3 عشان عقبال ما اكتب