العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT

رينو RENAULT RENAULT شريك اساسى مع نيسان اليابانية وتحتل المركز الرابع عالمياً تحت قيادة كارلوس غصن اشهر الموديلات سينيك كليو ميجان

قديم 15-02-2013, 06:24 PM
asaadsoliman asaadsoliman غير متواجد حالياً
من انا؟: احلم بركوب سيارة بعد الموتسيكل
التخصص العملى: مدرس
هواياتي: متابعة اخبار السيارات والنت

asaadsoliman is on a distinguished road
افتراضي رد: مين هيدخل يكلمنى عن السانديرو 2013 ويقولى اجبها ولا - لا

ساينديروووووووو يا باشا
قديم 01-04-2013, 01:17 AM
abko74 abko74 غير متواجد حالياً

abko74 will become famous soon enough

الاوتوماتيك نعمة من عند الرحمن --السيارة جميلة و محترمة -------عاملة معايا لحد دلوقتي 8000 كم
قديم 02-04-2013, 02:06 PM
shemo debo shemo debo غير متواجد حالياً

shemo debo is on a distinguished road

بيقولوا ان الرينو عامة صعبة فى البيع يعنى عايزة أعرف لو جبتها ان شاء الله وحبيت أبيعها بعد خمس سنين مثلاً هخسر فيها كام؟
قديم 16-01-2014, 02:49 AM
Dr.Rehab Dr.Rehab غير متواجد حالياً

Dr.Rehab is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة myson medo مشاهدة المشاركة

بعد ما دماغى باظت جدا وتعبت من كتير الاختيار

وطبعا اللى متابعنى هيعرف انى كنت حجزت الصنى الجديدة 2013 ولقتها مقلب وفيها مشاكل

ولغيت الحجز

دلوقتى بقول لوجان او سانديرو بس قلت سانديرو اشيك وخصوصا انى مش هفكر فى البيع ان شاء الله

كان نفسى فى حاجة فيها اوبشن زيادة شوية زى اى بى اس وتوزيع فرامل ووسائد

بس خلاص كد الموضوع هيعدى ال100 وانا مش معايا فوق ال100
قلت خلاص اتوكل على الله واجيب سانديرو 2013

عاوزة حد عنده العربية دى او شافها يكلمنى عنها

وقولولى الاختيار كده صح ولا غلط

منتظراكم وشكرا ليكم

وصلتي لإيه يا أ.ميسون ؟

انا بردو بافكر اجيب سنديرو اوتوماتيك فول اوبشن .. حاسه ان سعرها معقول و حجمها كويس ومش ضيقه وفيها فتيس بيتغير من اوتو لمانيوال في وقت الضروره ..

انا بس مش عاجبنى ان مافيهاش Eps ولا طاره مالتي فانكشن .. والازاز اللى ورا مش كهربا .. والمفاتيح بتاعت الازاز في النص (بس قالولى ممكن تتنقل في الباب عند التوكيل )..

هي عامله دلوقتى 97 تقريبا عند الطارق .. بس انا مش عارفه هل ممكن اجيب حاجه فيها 4 ازاز و طاره مالتي و Eps وبنفس السعر ونفس كفاءة الموتور والا لأ ؟! خصوصا انى مش عايزه السعر يزيد عن كده ابداً .

ياريت تقوليلي وصلتى لإيه و ايه رأيك ؟ اتوكل على الله فيها والا فيه اختيارات اخرى ممكن افكر فيها ؟
قديم 16-01-2014, 12:34 PM
الصورة الرمزية myson medo
myson medo myson medo غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلمة

myson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond reputemyson medo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.Rehab مشاهدة المشاركة

وصلتي لإيه يا أ.ميسون ؟

انا بردو بافكر اجيب سنديرو اوتوماتيك فول اوبشن .. حاسه ان سعرها معقول و حجمها كويس ومش ضيقه وفيها فتيس بيتغير من اوتو لمانيوال في وقت الضروره ..

انا بس مش عاجبنى ان مافيهاش Eps ولا طاره مالتي فانكشن .. والازاز اللى ورا مش كهربا .. والمفاتيح بتاعت الازاز في النص (بس قالولى ممكن تتنقل في الباب عند التوكيل )..

هي عامله دلوقتى 97 تقريبا عند الطارق .. بس انا مش عارفه هل ممكن اجيب حاجه فيها 4 ازاز و طاره مالتي و Eps وبنفس السعر ونفس كفاءة الموتور والا لأ ؟! خصوصا انى مش عايزه السعر يزيد عن كده ابداً .

ياريت تقوليلي وصلتى لإيه و ايه رأيك ؟ اتوكل على الله فيها والا فيه اختيارات اخرى ممكن افكر فيها ؟
انا الحمد لله اشترتها خلاص من سنة ومش مزعلانى فى حاجة خالص - وبعدين هى الازاز كله كهربا والاى بى اس كان مزعلنى قبل ما جبها بس لما جبتها لقيته مش فارق لان فراملها كويسة الحمد لله - وموضوع مفاتيح الازاز ده طلع اجمل لانه بعيد عن المطر وهتتعودى عليه

https://www.facebook.com/weam.mohamed.718