العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 02-03-2011, 09:48 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تابع المفاجاة

يا جماعه : أنا كنت عرضت رأيى قبل كده بخصوص الموضوع ده . ومافيش ولا واحد رد عليا حتى . لما قلت : اننا نجتمع أربع أو خمس ملاك للسياره أو حتى اللى يحب يؤيدنا . ونروح نقابل مالك الشركه فى شارع محى الدين أبو العز بالمهندسين . ونتكلم معاه ونفهمه . ولو ما إقتنعش بكلامنا نهدده بأننا حانعمل دعايه مضاده ليه كوكيل وان حانتلكك ليه على أى أخطاء ونقدم بها شكاوى للغرفه التجاريه وجهاز حماية المستهلك .
يا جماعه أعتقد ان هو دا الوقت اللى ممكن نعمل فيه حاجه بجد . مش بس نكتفى بمجرد مشاركات كلاميه عشان نزود عدد المشاركات فى المنتدى وبس . بلاش نكون مجرد ( وآسف جدا لما سأقوله والله ) منافقين . نقول ما لا نعمل . أرجوكم ما حدش يزعل منى . بس بجد يا جماعه الموضوع كده بيزيد عن حده . ولما الصينى توصل ل حوالى 85 الف . والكورى الصغيره تبقى ب 99 الف جنيه . دى تبقى بلوه .
أنا اشتريت خلاص . وبالسعر الغالى بس زادت . المفروض أقول وانا مالى . بس مانا كمان مضرور . لأن اللى بيحصل دا حايأثر عليا فيما بعد من جوانب مختلفه . وصدقونى لما أقول لكم ان كل اللى اشترى العربيه قبل كده حايتضر كتير أوى .

Saif El Deen
قديم 02-03-2011, 10:36 AM
corsair
Guest

يا بختك يا عم سيف فلت يا معلم بالفول اوبشن ههههههههههههههههههههههه انا مش بحسدك انا بنق عليك بس في فرق كبير ههههههههههههههه
قديم 02-03-2011, 02:05 PM
الصورة الرمزية seaf_sawy
seaf_sawy seaf_sawy غير متواجد حالياً
من انا؟: Man
هواياتي: JuliusjafJD

seaf_sawy is a splendid one to beholdseaf_sawy is a splendid one to beholdseaf_sawy is a splendid one to beholdseaf_sawy is a splendid one to beholdseaf_sawy is a splendid one to beholdseaf_sawy is a splendid one to behold

الاسعار المقروض تنزل الارض مش يرفعوها يبقى يقابلنى بتاع التوكيل دة لو عرف يبيع بالسعر دة اى عربيه الاتاوة اللى كانت الحكومه بتفرضها على المستوردين خلاص انتهت وكمان بيرفعوا الاسعار دة جشع منهم كل اسعار السيارات هتنزل الربع على اقل تقدير وهتشوفوا ان شاء الله
قديم 02-03-2011, 02:14 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

خلا ص الكل يعمل مقاطعه بس للاسف مش الكل حيلتزم بيها
قديم 02-03-2011, 05:23 PM
الصورة الرمزية odaoda
odaoda odaoda غير متواجد حالياً
التخصص العملى: هندسة مدنية

odaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant futureodaoda has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

يا بختك يا عم سيف فلت يا معلم بالفول اوبشن ههههههههههههههههههههههه انا مش بحسدك انا بنق عليك بس في فرق كبير ههههههههههههههه
امال لو عرفت انى فلت بالفول اوبشن وبالسعر القديم خالص هتعمل اة هتموتنى هههههههههه

jac b 15
وللصين .. كلمة اخرى

سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم

سبحــــــــــانك مــــــا اعظمــــــــــــــك