العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 01-01-2010, 08:18 PM
hassan_badawe hassan_badawe غير متواجد حالياً

hassan_badawe is on a distinguished road
افتراضي رد: شرح جميع استفسارات تقسيط السيارت الجديده

السلام عليكم
انا عاوز اجيب عربية شفولية لانوس 2010 وتمن العربية 66500 ج
وانا عاوز اقسط علي 36 شهر واقدر ادفع 25 % من تمن العربية مقدم يعني 16250 ج
وانا حسب ما عرفت الطريقة حسب الفائده علي 3 سنين اني هادفع 1800 تقريبا ثابت علي 3 سنين
المبلغ والفائدة
بس انا تحت ال21 سنة يعني معنديش ضمانات
بس انا كدا كدا اصلا هاشتري العربية علي انها مشروع ليا فا هاقدر اجيب الاقسط دي وثابت لمدت 3 سنين ان شاء الله
فا اعمل اي في حكاية الضمانات دي مع العلم اني عندي مشروع محل كمبيوتر بس مش عمله ورق وولدي علي المعاش بس لو مشروع السيبر هاينفع ممكن اعمله ورق ينفعني في موضوع الضمنات ومعاش ولدي لا يتعدي 600 ج تقريبا عاوزك تقولي اعمل اي في حكاية الضمانات دي وموضوع البنك لاني مش بتعامل مع بنوك دلواتي لاكن ولدي بيتعامل مع بنك مصر علشان موضوع المعاش والكلام دي مستني ردك عليا واي استفستار هارد عليك فيه علي طول
قديم 14-01-2010, 03:39 AM
asaadsoliman asaadsoliman غير متواجد حالياً
من انا؟: احلم بركوب سيارة بعد الموتسيكل
التخصص العملى: مدرس
هواياتي: متابعة اخبار السيارات والنت

asaadsoliman is on a distinguished road

لو مرتبى 700 جنية ينفع مع البنك وباقى الاوراق موجودة وجاهزة
قديم 15-01-2010, 10:42 PM
POJA POJA غير متواجد حالياً

POJA is on a distinguished road

الاستاذ سيف
السلام عليكم
من فضلك عاوز سيارة شيفرولية افيو 2010 مانيوال ومعايه مقدم 10000 جنيه هى سعرها كاش حوالى 74 الف ياترى تبقى تقسيط بكام واشكر حضرتك على تعاونك معنا
انا عندى مصنع للملابس الجاهزة واوراقى كلها الحمد لله موجودة بس مش موظف ولا شى ينفع اوراق السجل التجارى والبطاقة الضريبية بس لو سمحت ممكن اعرف هايكون القسط كام كل شهر وعلى كام سنة

التعديل الأخير تم بواسطة POJA ; 15-01-2010 الساعة 10:56 PM سبب آخر: استفسار
قديم 16-01-2010, 12:42 AM
Dr.Bassem Dr.Bassem غير متواجد حالياً

Dr.Bassem is on a distinguished road

السلام عليكم
بجد احب اشكر استاذ سيف علي الموقع الهايل ده بجد والمجهود الرائع وكنت حابب استقسر انابشتغل في شركه ادويه والمقروض ان الشركه هتديني قسط قيمته 65 الف لعربيه علي الزيرو والمفروض اني فتره السداد 6 سنين وتقريبا الفايده 9%
فانا مش عارف هل اقضل اني اخد المبلغ من البنك ويتخصم من مرتبي تقريبا 1500 كل شهر لمده 6 سنين والبنك ياخد30 الف زياده ولا اشتري عربيه من بره وادفع انا القسط من المرتب ومعلش سؤال اخير حضرتك ترشحلي فيرنا ولا دايو
قديم 17-01-2010, 04:53 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة POJA مشاهدة المشاركة

الاستاذ سيف
السلام عليكم
من فضلك عاوز سيارة شيفرولية افيو 2010 مانيوال ومعايه مقدم 10000 جنيه هى سعرها كاش حوالى 74 الف ياترى تبقى تقسيط بكام واشكر حضرتك على تعاونك معنا
انا عندى مصنع للملابس الجاهزة واوراقى كلها الحمد لله موجودة بس مش موظف ولا شى ينفع اوراق السجل التجارى والبطاقة الضريبية بس لو سمحت ممكن اعرف هايكون القسط كام كل شهر وعلى كام سنة
ارجوا توضيح طريقة الاتصال
للاستفسار السريع
0125485222

الكلمات الدليلية
ايصال كهرباء, اسرع اجرائات, بصورة بطاقة فقط, تقسيط سيارات