العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > دايهاتسو Daihatsu

قديم 08-05-2013, 02:41 PM
الصورة الرمزية محمود ابوزايد
محمود ابوزايد محمود ابوزايد غير متواجد حالياً

محمود ابوزايد is on a distinguished road
افتراضي رد: تقرير حقيقي عن جراندتيريوس

السادة الكرام محبي التريوس عموما، بما انني من مالكي التريوس 2013 منذ ايام فأريد خبراتكم ، انا اشتريتها عاملة 4500 كيلو ب 118000 جنية السعر اخبارة اية مع العلم أنها g اوتوماتيك ، انا كنت عاوز اعملها فيها شوية أكسسوارات تفيدوني بأية وعند مين ويا ريت لو تكرمتم علي بلأسعار ، مع العلم انني من الاسماعيلية يعني ممكن اسافر القاهرة مفيش مشكلة ، معلش طولت عليكم ، واشكر صاحب التقرير الرائع اللي خلاني اشتريها الاستاذ ahmedebed
قديم 09-05-2013, 12:09 AM
الصورة الرمزية ahmedebed
ahmedebed ahmedebed غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس بترول وتاجر دهب

ahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود ابوزايد مشاهدة المشاركة

السادة الكرام محبي التريوس عموما، بما انني من مالكي التريوس 2013 منذ ايام فأريد خبراتكم ، انا اشتريتها عاملة 4500 كيلو ب 118000 جنية السعر اخبارة اية مع العلم أنها g اوتوماتيك ، انا كنت عاوز اعملها فيها شوية أكسسوارات تفيدوني بأية وعند مين ويا ريت لو تكرمتم علي بلأسعار ، مع العلم انني من الاسماعيلية يعني ممكن اسافر القاهرة مفيش مشكلة ، معلش طولت عليكم ، واشكر صاحب التقرير الرائع اللي خلاني اشتريها الاستاذ ahmedebed

مبروووووووووووووووووك وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها
بالنسبه للسعر اعتقد انه ممتاااااااز طبعا
الاكسسوارات عندك هنافي التقرير بس ده كله اسكندريه من عزبه سعد المحلات كتير
والقاهره حاتلاقي عند السجان وفي التوفيقيه واي خوووووودعه
قديم 09-05-2013, 10:47 PM

ربنا يخليك يا احمد باشا ، بس انا لاحظت ان الاسعار دي من فترة ، وأكيد اتغيرت ، بس عموما هي فادتني كتير ، وبصراحة لولا طرحك الجميل عن العربية مكنتش اشتريتها ، وعجبتني اوي موضوع تزويد النور في التابلوة ، بصراحة اختراااااااع يا كوتش
قديم 09-05-2013, 10:50 PM

بس الدفندرات أمامي وخلفي مع السلم الجانبي بياخدو وقت كبير يعني ياخدو نص يوم مثلا ولا اكتر ، وهل اشتريهم من برة وأركبهم في التوكيل نولا مش مشكلة عند أي حد، ولو عند حضرتك فكرة عن الديفيدي كنت عاوز اركب اتنين في مسند الكرسي للعيال يتفرجو وهما راكبين حضرتك تعرف متوسط الاسعار ، وشكرا وأسف لكثرة الاسئلة
قديم 10-05-2013, 08:46 PM
الصورة الرمزية ahmedebed
ahmedebed ahmedebed غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس بترول وتاجر دهب

ahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant futureahmedebed has a brilliant future

ربنا يخليك يا احمد باشا ، بس انا لاحظت ان الاسعار دي من فترة ، وأكيد اتغيرت ، بس عموما هي فادتني كتير ، وبصراحة لولا طرحك الجميل عن العربية مكنتش اشتريتها ، وعجبتني اوي موضوع تزويد النور في التابلوة ، بصراحة اختراااااااع يا كوتش

بس الدفندرات أمامي وخلفي مع السلم الجانبي بياخدو وقت كبير يعني ياخدو نص يوم مثلا ولا اكتر ، وهل اشتريهم من برة وأركبهم في التوكيل ولا مش مشكلة عند أي حد، ولو عند حضرتك فكرة عن الديفيدي كنت عاوز اركب اتنين في مسند الكرسي للعيال يتفرجو وهما راكبين حضرتك تعرف متوسط الاسعار ، وشكرا وأسف لكثرة الاسئلة
الاجابه بالخط الاحمر في نفس سؤالك اختراااااااع صح ولا لاااااااااع ههههههههه

وبالنسبه لشاشات الدي في دي معاك من250جنيه الواحده وطالع وركب وعيش ياعم