العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 30-07-2011, 01:20 PM
الصورة الرمزية محمد عبد النور
محمد عبد النور محمد عبد النور غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عبد النور
التخصص العملى: كلية الطب

محمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز ترخم علي مراتك تعالي اقولك ازاي ومتنساش تدعيلي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mar mar مشاهدة المشاركة

أنا بحب جدا فكرة لعب البلايستيشن أو الجلوس على النت لفترات طويلة .... دي اكبر رخامة ممكن تشوفها الزوجة منك (طريقة مضمونة 100%)

وعلشان تغظيه اكتر العبي معاه متش كورا واهزميه مع انه بيلعب ببرشلونه وانتي باسمنت اسيوط
بلاش الاسمنت الربوماشى فى البلد اليومين دول

فى عيد ميلادها زينلها تورتة عيد ميلادها بـ 77 شمعة ولو سألتك لية 77 رغم ان عندها 15 سنة بس ؟ !!!! اتحجج بضعف الاضاءة فى البيت وانت بتبص على النجفة اللى عندكم اللى فيها 30 لمبة مع ابتسامة صفراء خفيفة

ببتسامه معناها ان انتي هرشاه وروحي اطلبي منه يطفي هو الشمع علشان هو حبيبك ولازم يشركك في طفي الشمع واقطعي نفس اهلوا

لازم يارجالة نكون عاملين حسابنا ونطفيه باى حاجة علبة راجون مثلا هنتعب نفسنا يعنى

اصحى يوم الجمعة بهمة ونشاط وجهز الافطار لزوجتك بس متنساش انك تستخدم 15 طبق واكبر كمية من الملاعق والشوك و 5 حلل من اللى عندكم فى المطبخ و 10 كوبيات لاعداد طبق بيض وسندوتش جبنة (طبعا يراعى ترك اثار سمنة على الارض مع ترك التلاجة مفتوحة وقشر البيض فى الحوض)

روحي عامله ايه جايبه طبق البيض ولبسهولوا والسندوتش فرفتيه في قفاه
واقعدي اضحكي عليه وخليه وجري منه لانه هيحب ينتقم روحي مدخلاه بقي في المطبخ اللي موقع فيه السمنه خليه يتزحلق

لا والله خيالك واسع جدا هيسيبك تعملى كل ده انتى ممكن تلاقى نفسك فى لحظة من الدور الرابع على كنبة عم عبده البواب نصيحة شوفوا خطة تانية قطعوله القميص امسحى الارضية اللى عليها السمنة ببنطلونة

لو عملة ريجيم اجرى على السوبر ماركت ومحلات الحلويات واملى التلاجة شكولاتة وحلويات وجاتوهات يرعى التجول وانت مستمتع بأكل الجاتوة امامها

عادي خليكي هاديه وروحي مشغله برنامج يتكلم عن اخطار كتر الحلويات ومرض السكر او تتصلي بصحبتك وتقوليله اسكت مش واحد جالوا السكر ودخل العنايه المركزه بس مش تخاف يا حبيبي انت بعيد عن كده هو كان بياكل سكريات كتير
لا دى بقى مش معاك فيها كده هنتخن والرشاقة هتروح

متنساش رأيك فى طبيخها لو عاملة لحمة قالها حلو اوووى الفراخ دى ..... ولو طبخة بامية جميلة اوى الملوخية دى حطة عليها اية ؟؟ ولو عملة كيكة قالها انا بحب اشرب شاى مع البسكويت الحلو دة !!

لو قالك ايه الفراخ الحلوه دي وانتي عامله لحمه
اسطعبطي فيها وقوليلوا معلش يا حبيبي هتلاقيها غمقه شويا شكلها ماتت مخنوقه هيقرف ويسيب الاكل
ولو قالك بحب اكل البسكوت ده مع الشاي روحي قيلالوا ماهو احلي حاجهفي البسكوت ده انه بيتاكل مع القهوه

ههههههههههههه ولو مش بيقرف هيبقى ايه الحل

لو طلبت منك تنشر الهدوم قالها حاضر مع ابتسامة حانية وبعد ما تخلص نشر الهدوم ادخل عليها وقولها انا نازل اجيب الهدوم اللى وقعت منى فى الشارع ولو سألتك هو اية اللى وقع ؟ اذكر لها كل هدومها اللى كانت مغسولة مع فردة شراب من بتوعك علشان متبقاش مقصودة منك !

قوليلوا خلاص يا حبيبي انزل جيبوا انا اكمل مكانك وبعدين روحي راميا كل هدوموا وارمي معاها طرحه من عندك وقوليلوا يا حبيبي المشابك بتيجي عند هدومك ويجلها رباط صليبي
وعند تيشرت هو بيحبوا اوي وقليلوا وقع مني وواحد في الشارع اخدوا معلش بقي يا حبيبي

لا دى بقى مقصودة ترميله الهدوم حرام عليكى مش كفايه نشر الغسيل الراجل الطيب الغلبان

لو الزوجة قررت مسح الارضيات فى البيت حاول انك تروح وتيجى على المناطق المبلولة متحجج بأنك محتاج تتصل ضرورى بواحد صحبك ومرة عطشان ومرة تانية بتجيب الجرنال ومفيش مانع انك تقول انك حاسس ان التليفون هيرن كمان شوية

روحي ماسكه المساحه وروحي زقه المياه عليه ولو اتنرفز قوليلو اوبا انا اسفه يا حبيبي هي جت عليك بس بعد ماتكوني غرقتي اهلوا
ارمى الجردل على الارض وقوليها سورى جحبيبتى شكلك هتمسحى تانى وانت ادخل خد دشك وغير هدومك

لو كانت مشغولة فى نظافة البيت او مع الاولاد وطلبت منك تغسل كوبتين الشاى بتوع الصبح الموجودين فى الحوض ارجعلها كمان دقيقة من دخولك المطبخ وانت ماسك كوبية من الاتنين وهى مكسورة واسألها فى براءة ارمى دى فين ؟؟

قوليلو ايه يا حبيبي اتعورت يقولك لا انا سليم روحي قايمه وقليلوا انا هرميهم وروحي معوراه بالازاز

اعوذ بالله ايه الوحشية دى

وانت قاعد تتفرج على التلفزيون وهى طالع عينها فى تنظيف البيت وبعد ما تخلص وتيجى يدوبكك تقعد تستريح جنبك بصلها وقالها حبيبتى معلش ممكن كوبية مية علشان ضهرى بيوجعنى !!

قوليلوا ومالوه يا حبيبي حاضر من عيني انت تامرني ياروح قلبي
وروحي للمطبخ وحطيلوا ملح وسكر وخل في الميا وقلبيها وقوليلوا اشرب يا حبيبي قلبي بالهنا والشفه

بلاش خل طعمه وحش اوى

الصبح وانت رايح على شغلك وهى نايمة تعمد اسقاط اى شئ او خبط الباب بصوت عالى علشان تصحيها هى كمان اشمعنى انت ؟ ولو حاولت ترجع تنام تانى قالها مادام صحيتى حضري الفطار بقى

قومي بكل هدوء وروحي قايمه ونايمه في غرفت الاولاد وهو فاكرك في المطبخ بعد مايلبس ويخرج يدور عليكي يلاقيكي نايمه يقولك ايه انتي مش عاملتي الفطار قوليلوا اصل اي حد من العيال كان خايف فرحت انام جانبه يلا يا حبيبي روح انت افطر اي حاجه من براه

عادى يعنى ايه الجديد متعودين على كده
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه

قديم 30-07-2011, 01:26 PM
الصورة الرمزية tarbook
tarbook tarbook غير متواجد حالياً
من انا؟: خالد صلاح الدين سمير
التخصص العملى: Computer Science
هواياتي: السيارات واسماك البحار

tarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز ترخم علي مراتك تعالي اقولك ازاي ومتنساش تدعيلي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mar mar مشاهدة المشاركة

انا معاك في كل ده علشان الحياه مش حلوه بالخصام والبعاد
بص انا بستعجب من البنت اللي تكون مهمتها في الحياه انها ازاي تقلب حياه جوزها او خطيبها
ان عن نفسي لما بتيجي اي واحده من اصحابي تطلب راي او مساعدتي بطلعها غلطانه واخليها تروح تصالحوا وتبدا هي بالكلام الحلو
بص
الحياه مهما كبرت هي صغيره ولو هتعشها مره مش هتعشها تاني فليه الزعل والنكد
وليه نكمل كل حياتنا كاننا في حرب بنخطط وندبر وكمان ندير ارض المعركه
انا مع كل نداء للعقل والتعقل في مسائل الزواج والعلاجه بين الاتنين
انما كل الموضوع اني بحب المداعبه البسيطه اللي مش هتزعل حد وتقضي وقت لذيذ برضوا
كلاميك موزون برده يا مرمر صحيح العمر واحد والرب واحد والواحد مش هياخد غير نصيبه فى الدنيا

اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شريك له واشهد ان محمد رسول الله عليه افضل الصلاه والسلام على الحبيب المصطفى

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

قديم 04-08-2011, 03:52 PM
corsair
Guest

منقول محدش يرمي علبة الكانز

قديم 04-08-2011, 04:02 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محدش يرمي علبة الكانز

ايه الجمال ده ياكورسير دى حاجات ولا بتاعة كلية رياض الأطفال

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 04-08-2011, 04:03 PM
الصورة الرمزية mohamed selem
mohamed selem mohamed selem غير متواجد حالياً
التخصص العملى: جرافيك ديزين
هواياتي: الكمبيوتر و متابعه اخبار السيارات

mohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محدش يرمي علبة الكانز

بسم الله الرحمن الرحيم
الاجابه : تونس
مش دي برضو مسابقه عروستي :D ههههههههههههه

حلوه والله ياكروسر حتي والواحد يوفر تمن الهدايا ويعمل من دي كتير بدل منقعد نجيب في دباديب

الكلمات الدليلية
حوادث سيارات, الشاي, اعلانات, اضحك, دحك, فرفش, نكت, كاميرا