العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 15-01-2011, 10:01 AM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بتنزل "تتريض" بالعربية؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

شكرا على الموضوع الجامد يا باشا
والله انت فكرتنى بالذى مضى قبل ما أبقى من الفئة الأولى
انا عايش فى الكويت حاليا
كان تقريبا يوميا كدة اخد العربية و افتح الشباكين اللى قدام و فتحة السقف و اخد شارع الخليج من اوله لأخره يجى 20 مرة و اعيش حياتى لحد ما الدنيا تنور و سعات كان بيجى معايا واحد صاحبى ننزل من الساعة 2 مثلا نروح نديها شوية بلياردو و بعدين ناكل لقمة مثلا و بعدين نهيم على وجهنا لحد 6 الصبح ولا حاجة و بعدين اروح اخد دش و اروح على الشغل و سعات اطنش و انام شوية و اروح الشغل متأخر .. عادى بقى ايام البلطجة

بس مرة حصل لى موقف من اللى قال عليهم ابو نورا و طلعلى اتنين من بتوع نيد فور سبيد و انا واقف فى الاشارة .. اصلنا هنا بنقف فى الاشارات حتى لو الفجر ههههه
المهم الاتنين واحد بى ام 330 و واحد فورد F150 وقفوا جنبى فى الاشارة و قعدوا يدوسوا بنزين و طبعا سخنت معاهم و شغلت السبورت و زن زن زنننننننننننننننننن طلعنا احنا التلاتة و قطعتهم الحمد لله و وصلنا حوالى 180 و انا اجرى و هما ورايا و اذ فجأة ألاقى عربيتين واقفين فى الطريق بعد منحنى مكنتش شايفهم فيه قافلين حارتين منه و الطريق كله 3 حارات و دوس فرامل بقى يا معلم و انت 180 .. ان العربية تقف مفيييييييش المهم بفضل الله العربية وقفت قبل العربيات التانية بمترين و انا قلبى فط منى و كان على اول الكبوت من قدام بس يا معلم و دى كانت اخر مرة اعمل كدة (فى طريق منحنيات) ههههههههههههههه

و صباحكم زى الفل

صباح النور ياباشا

الله ينور, ده أنت قديم فى اللعب أهه ياكبير, مابتحكيلناش ليه؟, عقبال ماتنزل مصر تاخد كورس مكثف فى السواقة والغرز وترجع الكويت تعلمهم أصول السواقة.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherif ride مشاهدة المشاركة

السنه اللى فاتت لما كنت شغال كنت بخلص الفجر و كنت داما احب اتمشا فى الوقت ده عندنا فى اسكندرية بيبقى الجو هااااااااادى و فى الشتا بالخصوص بس انا بقى بحب الجماعة بتوع نيد فور سبيد دول بس للاسف العربيات النقل مينفعش تجاريهم بيها
طبعا ياباشا, أسكندرية وبحر وشتاء وهدوء, يعنى مش ناقص غير عبد الحليم يقعد جنبك على الكرسى وتبقى أتمزجت على الأخر, أوعدنا يارب بنزهة على الكورنيش بالعربية فى عز الليل.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Limoway مشاهدة المشاركة

موضوع ممتاز يا إنجكشن

أنا طبعا تجربتي مختلفة

للأسف أنا مش مقيم في مصر رغم عشقي لها

بس لما بخدلي شهر أجازة كده بصيع في شوارعها خصوصا بالليل بشكل شبه يومي

يا سلام لما تنزل من بيتكم الساعة 1 بالليل تطلع من مدينة نصر للمهندسين تضربلك وجبة سي فود من عند وادي النيل مع فخفخينا بالايس كريم من عند فرغلي (مش عارف فرغلي ده مشهور ليه مع إنه مش بيبيع لبن العصفور) وتلف وترجع تاني

وتجري علي كوبر أكتوبر والهوا يطس في جفاك.

متعة متعة متعة

والله البلد دى ياباشا بتنام بالليل نومة عجيبة, وتلاقى الناس والزحمة أختفوا والدنيا فاااااااضية, وتمشى براحتك.

أنا ليا تجربة وحشة تانية مع كوبرى أكتوبر, كنت بتمشى كالعادة ونزلت من منزل عليه ومكنتش كاشف الطريق, ولقيت الطريق مكسر ومبهدل, بعدها ب 100 متر لقيت عجلة ميتة على الأرض داخل فيها مسمار.

وما أدراك ياباشا بتغيير عجلة والفرامل سخنة مولعة من كتر الجرى والفرملة وكان يوم عذاب, والغريب بعد الموضوع ده, مشيت 300 متر كمان لقيت تيل الفرامل خلص وكان يوم أسود.

وكل ده الساعة 6 الصبح يوم الجمعة.

ومدينة نصر والمهندسين تحفة بالليل, بس الواحد بيخاف من اللجان

وترجع مصر بلدك بالسلامة ياباشا, وفرغلى موقعه, والمسرحية وتقديمه العصائر فى العربيات هما اللى شهروه قوى.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

التعديل الأخير تم بواسطة Injection ; 15-01-2011 الساعة 10:08 AM
قديم 15-01-2011, 10:48 AM
الصورة الرمزية ابو جودة
ابو جودة ابو جودة غير متواجد حالياً
من انا؟: متواضع لله
التخصص العملى: احدى شركات الغاز
هواياتي: قيادة السيارات

ابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant future

مشكوررررررررر
قديم 15-01-2011, 11:49 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Injection مشاهدة المشاركة

صباح النور ياباشا

الله ينور, ده أنت قديم فى اللعب أهه ياكبير, مابتحكيلناش ليه؟, عقبال ماتنزل مصر تاخد كورس مكثف فى السواقة والغرز وترجع الكويت تعلمهم أصول السواقة.

ههههههههههه لا يا باشا انت فهمتنى غلط انا فى الكويت من حوالى 9 سنين بس و انا داخل على 32 يعنى سافرت و انا سنى 23 ... يعنى ماتقلقش بالنسبة للعب و الغرز ..ههههه ... ايام مصر طبعا كانت احسن بكتير و فكرتونى والله لما كان شغلى فى الدقى فى شارع محيى الدين ابو العز كنت بخلص شغل و ماروحش طبعا و بما انى كنت عاذب فكل مطاعم المنطقة كانت تبعى يعنى انا اساسا كنت عامل ابونيه غدا عند مؤمن و كوك دور زمان لما كانوا بيعملوا احسن سندوتشات فى مصر و طبعا ماى كوين فتة شاورمة و فشنكاح و تريه بيان اللى جنب فرغلى اللى كان بيعمل سندوتشات XXXXXL و فرغلى نفسه طبعا .. و العمدة بتاع جامعة الدول و طبعا جاد و التابعى ياااااااااه و طبعا السمك بتاع وادى النيل فى الهرم و فيصل و كنت غالبا باكل منه يوم الجمعة لأنه قريب من البيت ....
و القهاوى اللى فى العجوزة ورا المسجد القريب من ميدان سفنكس اللى كانت على طول زحمة ... فكرتونى بأحلا ايام والله اللى مش هتتكرر تانى ابدا

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 15-01-2011, 12:15 PM
الصورة الرمزية Limoway
Limoway Limoway غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد علام
التخصص العملى: مهندس كهرباء
هواياتي: السيارات

Limoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond reputeLimoway has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

ههههههههههه لا يا باشا انت فهمتنى غلط انا فى الكويت من حوالى 9 سنين بس و انا داخل على 32 يعنى سافرت و انا سنى 23 ... يعنى ماتقلقش بالنسبة للعب و الغرز ..ههههه ... ايام مصر طبعا كانت احسن بكتير و فكرتونى والله لما كان شغلى فى الدقى فى شارع محيى الدين ابو العز كنت بخلص شغل و ماروحش طبعا و بما انى كنت عاذب فكل مطاعم المنطقة كانت تبعى يعنى انا اساسا كنت عامل ابونيه غدا عند مؤمن و كوك دور زمان لما كانوا بيعملوا احسن سندوتشات فى مصر و طبعا ماى كوين فتة شاورمة و فشنكاح و تريه بيان اللى جنب فرغلى اللى كان بيعمل سندوتشات XXXXXL و فرغلى نفسه طبعا .. و العمدة بتاع جامعة الدول و طبعا جاد و التابعى ياااااااااه و طبعا السمك بتاع وادى النيل فى الهرم و فيصل و كنت غالبا باكل منه يوم الجمعة لأنه قريب من البيت ....
و القهاوى اللى فى العجوزة ورا المسجد القريب من ميدان سفنكس اللى كانت على طول زحمة ... فكرتونى بأحلا ايام والله اللى مش هتتكرر تانى ابدا
فعلا إلي بيسيب البلدي مبيرجعش

مع إحترامي لشرين إلي بتقول مشربتش من نيلها وراحت ولدت بنتها في أمريكا علشان تجنسها.

إجري يابن آدم جري الوحوش ... الأوتوبيس ماتلحقوش
قديم 15-01-2011, 01:15 PM
الصورة الرمزية سالم سلامه
سالم سلامه سالم سلامه غير متواجد حالياً

سالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond repute
افتراضي الحشيش والقراقيش

كنت معزوم فى فرح واحد صحبى وسمعت اغنيه فى الدى جى بتقول عامل دماغ قراقيش علشان مفيش حشيش بالله عليكوا ده كلام هههههههههه هو ايه ال بيحصل ده وايه الاغانى دى وبعدين اشمعنا القراقيش يعنى ميعمل دماغ اى حاجه تانيه ملوخيه مثلا او باميه والله الواحد ما عاد عارف يقول ايه لو ام كلثوم وعبد الحليم عايشين وسمعوا اغنيه شكل كده اكيد كانوا بطلوا غنا الله يرحم مطربينا زمان ويرحم اغانينا دلوقتى من ال هيا وصلتله ويرحم زمن الاغنيه الجميله ال عدى وفات وشكله مش راجع تانى

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة