العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

قديم 28-06-2010, 01:14 AM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: متوسط اسعار المستعمل هذا الاسبوع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Devill Blood مشاهدة المشاركة

طيب برحتك فى الأجابة على هذا السؤال لأن جيه ليه دلوقتى التصريح أنى أزود المبلغ
ياترى الأوبل فيكترا ولا الكرستالة نفترض أن الأتنين موديل 99 مثلا
الكريستالة قطع غيار رخيصةوصيانة غير مكلفة وإعادة بيع سهلة بصفة عامة أداء إقتصادى وجيد
الفيكترا قطع غيار غالية وصيانة مكلفة مع أداء عالى وقوة وأمان وعمر إفتراضى أطول

قديم 28-06-2010, 04:17 AM
atato atato غير متواجد حالياً

atato is on a distinguished road

لو سمحت يا دكتور تامر
انا اسمى تامر محمد برضه و اتشرفت بمعرفة حضرتك جدا
مش هطول عليك انا معايا 15 الف و بنزل السوق كل جمعة بمفردى عشان بدور على عربية تستحملنى و تستحمل طرق مصر و مطباااااااااااااااااااااا ااااات مصر و ركزت على اللادا نيفا انا عارف هتقولى وحشة بس على قد فلوسى و عالية و قطع غيار رخيصة
مع العلم انى اتعلمت السواقة و اول مرة اسوق و عائلتى كبيرة ووزنى ثقيل ( مش قوى يعنى )فعاوز عربية تستحملنى فشفت واحدة و الميكانيكى قاللى وحشة و رجعت فى كلامى كان صاحبها عاوز 15 بس هى تستحق 12 بس هل النيفا وحشة ولا ايه ينفعنى ؟
افيدنى افادك الله
احنا اخوات خلاص
تامر محمد جاد
قديم 28-06-2010, 04:48 AM

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة atato مشاهدة المشاركة

لو سمحت يا دكتور تامر
انا اسمى تامر محمد برضه و اتشرفت بمعرفة حضرتك جدا
مش هطول عليك انا معايا 15 الف و بنزل السوق كل جمعة بمفردى عشان بدور على عربية تستحملنى و تستحمل طرق مصر و مطباااااااااااااااااااااا ااااات مصر و ركزت على اللادا نيفا انا عارف هتقولى وحشة بس على قد فلوسى و عالية و قطع غيار رخيصة
مع العلم انى اتعلمت السواقة و اول مرة اسوق و عائلتى كبيرة ووزنى ثقيل ( مش قوى يعنى )فعاوز عربية تستحملنى فشفت واحدة و الميكانيكى قاللى وحشة و رجعت فى كلامى كان صاحبها عاوز 15 بس هى تستحق 12 بس هل النيفا وحشة ولا ايه ينفعنى ؟
افيدنى افادك الله
احنا اخوات خلاص
تامر محمد جاد
الشرف لى
المبلغ طبعا ضئيل نسبيا أن تلاقى حاجة على مواصفاتك بحالة جيدة
مشكلة النيفا أنها من جنس اللادا القديم يعنى سخونة وأعطال وقطع غيار غير معمرة لكن هى فى حدود سعرك ومواصفاتك تعد جيدة
الصراحة مقدرش أرشح لك حاجة أفضل منها إلا لو لاقيت فيات 132 جيدة لكن لازم تكون صبور شوية وتفحصها جيدا وربنا يوفقك

قديم 28-06-2010, 05:47 PM
megoz_007 megoz_007 غير متواجد حالياً

megoz_007 will become famous soon enough

معايا 25 او 30 الف ممكن اشترى ايه صينى او اى حاجة تانية بس تكوزن موديل مش قديم ولك جزيل الشكر
قديم 28-06-2010, 05:55 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة megoz_007 مشاهدة المشاركة

معايا 25 او 30 الف ممكن اشترى ايه صينى او اى حاجة تانية بس تكوزن موديل مش قديم ولك جزيل الشكر
بالنسبة للصينى جيلى ck مو2006-2007 فى حدود المبلغ
بالنسبة لغير الصينى فى حدود المبلغ من الجديد حتكون سيارات صغيرة مثل الماروتى أو عتيقة مثل اللادا أو تسعينات كورى من برايد لأكسيل

الكلمات الدليلية
مصر, اسعار المستعمل, اسعار السيارات, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, سيارة مستعملة للبيع, دايهاتسو تريوس