العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 23-01-2011, 10:00 AM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ازاى تجيب ضغط للمشرفين.....ويطرودك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

عامة اوعدك يا جارى العزيز ان يوم تتوقف من المنتدى يبقى على ايدى انا علشان المشرفين خلاص استووا منك وانت خلاص بقيت منافس لى فى عدد المشاركات ياويلك منى يا كورسير لو عدتنى .

ده خلاص يا ابو نورا عدي وباقي حوالي 170 مشاركة بس يعني لو قعدت ساعة يكتب ههههههههه هيجيبهم
انا من رأي انك تضم كلمشاركاته في كل موضوع ورا بعض ساعتها هتلاقيه نزل وبقى 100 مشاركة بس
(حتة كورسير) هههههههههههههه

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 23-01-2011, 01:07 PM
الصورة الرمزية Mohamed Elhasafy
Mohamed Elhasafy Mohamed Elhasafy غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد الحصافى
التخصص العملى: إدارة المبيعات

Mohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond reputeMohamed Elhasafy has a reputation beyond repute

يا شباب كورسير قالب المنتدى على أى مواضيع قديمة علشان يشارك فيها
ده الموضوع إللى بنكتب فيه بقاله سنه و نص مقفول
حدش يعرف موضوعين واقعين و لا حاجة أحسن خلاص مش لاقى موضوع يشارك فيه و بيفكر يفتح موضوع جديد إسمه:

ههههههههههههههههههههههه

Mohamed Elhasafy
Abo Farida
قديم 23-01-2011, 02:23 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.elhasafy مشاهدة المشاركة

يا شباب كورسير قالب المنتدى على أى مواضيع قديمة علشان يشارك فيها
ده الموضوع إللى بنكتب فيه بقاله سنه و نص مقفول
حدش يعرف موضوعين واقعين و لا حاجة أحسن خلاص مش لاقى موضوع يشارك فيه و بيفكر يفتح موضوع جديد إسمه:

ههههههههههههههههههههههه

أبو دنيا ده هيفضل يلف حوالين روحه لما يعدي الرانك بتاع ابو نورا ويجي يطالب بحق التأسيس في المنتدي يروح على طول حازم خضر وحازم شاهين ضاربين كل مشاركاته ( والا اقولك بلاش يشيلوها خالص لحسن حرام ايده وجعته فيها ) هما بس يعملوا دمج لكل مشاركاته هتلاقيها وصلت 500 يروح نازل بقدرة قادر من عضو ماسي لعضو فضي ويا سلام بقى لو يلموا كل تعليقاته في موضوع واحد ويكتبو عليه احمد ههههههه بس الخوف لحسن المواضيع =دخل في بعضها منعرفش هو كان بيرد على مين
اقولك خليه كده وخلاص وامرنا لله زي ابنك برضة وكفاة علينا انه فاكهة المنتدي
( حتة كورسير ) ههههههههه

مساء الفل يا ابو حميييييييييييييد يا غالي

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 23-01-2011, 02:58 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

انا بقي اقولكو الحل الجامد في موضع الاستاذ كورسير بس كلام في سركو عشان الراجل ميخدش باله انتو تقفلوا الموقع يومين وبعدين تنشروا اعتذار علي ان الموقع تعرض(لا قدر الله) لهجوم ارهابي وكان من خسائر هذا الهجوم كل او معظم - حسب معزتة عندكو - مشاركات كورسير او اي عضو وصل للماسي دي ومش زنبنا يا جماعة ادي الله وادي حكمتة حنعمل ايه - وبكده يبقي ضربنا عصفورين بحجر الاول ان الراجل ده خلاص حيزهق ويبطل مشاركات لانة مش هيقعد يعمل المشاركات دي تاني طبعا والثاني هيكون دا عقاب لكل من تسول له نفسه ويفكر يزهق المشرفين الكرام - وتتلم مشاركاتة المهمة وتتحط في موضوع واحد عشان برضة الناس تستفاد مهو مش معقول عشان نعاقب واحد نحرم الناس من الاستفاده من مواضيعة المهمة - بس خلو الموضوع دا بعد كام اسبوع عشان ميخدش بالة- نيههههههههاااااااا: 14BFD8~148:
قديم 23-01-2011, 04:48 PM
hatem_eg hatem_eg غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير مشروعات

hatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant futurehatem_eg has a brilliant future
Talking رد: ازاى تجيب ضغط للمشرفين.....ويطرودك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

يا معلم يا معلم تترفد مين يا معلم
ده انت فاضلك مشاركتين وتبقى عضو مؤسس يا معلم
ده احنا بنفكر ناخد مشاركاتك نفتح بيها منتدى مستقل يا معلم
ونسمية برنجى موتورز بين قوسين (الفيرنا اجدع ناس)

عامة اوعدك يا جارى العزيز ان يوم تتوقف من المنتدى يبقى على ايدى انا علشان المشرفين خلاص استووا منك وانت خلاص بقيت منافس لى فى عدد المشاركات ياويلك منى يا كورسير لو عدتنى .

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه

يا كبيرنا انا مقدرش اعدي الخط الاحمر اتكهرب انا بجي لحد عندك واجرش بس انا خايف اجرش ويجي نجم المحلة الاول يسبقني انا وانتا يا كبير ههههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

ده خلاص يا ابو نورا عدي وباقي حوالي 170 مشاركة بس يعني لو قعدت ساعة يكتب ههههههههه هيجيبهم
انا من رأي انك تضم كلمشاركاته في كل موضوع ورا بعض ساعتها هتلاقيه نزل وبقى 100 مشاركة بس
(حتة كورسير) هههههههههههههه
إييييييييييه ،، حيلكو حيلكو حيلكو !!!!
بتتكلمو كده زي ما تكونو لوحدكو في المنتدى والا ايه !!
ده على أساس انه مافيش غيركو في المنتدى بينافس وبيشارك يعني مثلا !!؟؟؟
اهو انا والحمد لله عدد مشاركاتي حاجه وتسعيييييين بالصلاه على النبي يعني الله أكبر
وكلها بس كام مشاركه وأعدي ال 100 مشاركه ،، وبعد كده اوعى وشك ، الأوفر درايف حيشتغل معايا وحفتح ومش حتشوفوني ومافيش حد يفكر أصلا يجبني بعد كده !! ، ماشي ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد فاروق سيد مشاهدة المشاركة

وأنت بتقول فيها

لعلمك بقي عداد المشاركات عند كورسير 8000 مشاركة
وبعديها حيقلب العداد
يعنى حنبدأ من أول وجديد
ما أنا بقول كده برضو يا باشا ..
انا بقول تواضعاً مني بسسسس ،،، حستناهم لحد اما يقلبو كلهم عداداتهم ....
وبعد كده المنافسه تشتغل يا معلم ..
وأهو حرام بردو الرحمه حلوه ،، حستناهم حستناهم ، واهو عشان احسسهم انهم يقدرو ينافسو ....
حاجه كده يعني زي ما تقول مش حفرد عضلاتي على الغلبان

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى