العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 29-04-2011, 10:33 PM
الصورة الرمزية سالم سلامه
سالم سلامه سالم سلامه غير متواجد حالياً

سالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استشارة

4 44546
قديم 30-04-2011, 12:40 AM
wael saeed wael saeed غير متواجد حالياً

wael saeed is on a distinguished road
افتراضي رد: تقسيط المستعمل

لو سمحت انا من اسكندرية وعايز عربية كيا بيكانتو 2010 مستعمله وحدفع 10000 مقدم والباقي اقساط علي خمس سنين وبالنسبة للضمانات انا مدرس انجليزي بس حاليا في اجازة بدون مرتب للتعاقد الداخلي لو عايز مفردات مرتب الحكومة موجود ولو عايز من الشغل التاني موجود
قديم 30-04-2011, 03:39 AM
مصطفى السنهورى مصطفى السنهورى غير متواجد حالياً

مصطفى السنهورى is on a distinguished road
افتراضي رد: كيف ارد القرض من البنك

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخى لو انت ينفع تتنازلى عنها فى البنك وكل الامور القانونيه التى تحفظ الحقوق انا مستعد انا اخدها منك واكمل قسطها ومش هنختلف على قيمه المقدم اللى دفعته
انا معايا عربيه باسات 81 وممكن كمان لو تحب اتنازلك عنها فى مقابل المقدم بالتراضى انا موافق
بس على فكره انا من اسكندريه مش من القاهره
وصاحب شركه كمبيوتر
وعلى فكره انا بدور على عربيه اكمل قسطها بس تكون موديل

للاتصال
0123775772
قديم 30-04-2011, 03:47 AM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كيف ارد القرض من البنك

البنك لو فرض عليك نوع السياره فمن الممكن نطعن فى امكانيات السياره ولكن اكيد حضرتك اخترت النوع بنفسك والحل الوحيد انك تبحث عن شخص مضمون يحل مكانك داخل البنك والنصيحه حاول ان تغير الشيكات على المشترى الجديد والله الموفق .

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431
قديم 30-04-2011, 02:23 PM
هشام منتصر هشام منتصر غير متواجد حالياً

هشام منتصر is on a distinguished road
طلب سيارة أتوماتيك بالتقسيط

عايز عربية أتوماتيك بالتقسيط بدون مقدم جديدة زيرو لا يتعدى سعرها 65000 جنيه مصري

الكلمات الدليلية
مطلوب شراء سيارة, byd f3, اعلان شراء جيب شيروكى تقسيط, بيجو, تقسيط سيارات, jac, logan, سيارة, سوزوكى ماروتى, tiggo 1600, على وجه السرعة بى ام دبليو, قرض سيارة