العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 29-12-2009, 03:58 AM
الصورة الرمزية king mimo20
king mimo20 king mimo20 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد طلعت سليمان
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: البحث والاطلاع ولعب كرة القدم

king mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond reputeking mimo20 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فضيحه

يا جماعة مش زى ما انتوا فاكرين ان احنا الوحيدين كدة
دا فى امريكا اكتر من 50 برنامج توك شو وبرضوة بيظهر فضايح امريكا لو انتو عاوزين تسموها فضايح مش مشاكل وادى مثال

جود مورننج امريكا
زا انسايدر
تى ام زى
هنرى كسينجر
اوبرا
راشيل
امريكان نيوز
دكتور فيل وكتيير جدا جدا

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

من اهم مواضيعى

مصر بلد الوحوش
http://www.masrmotors.com/vb/showthr...E1%E6%CD%E6%D4

حصرى لمصر موتورز تقرير عن هوندا بايلوت 2010

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=17013

صور مضحكة من مصر !!!!!
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=24756

لا اله الا الله محمد رسول الله
قديم 29-12-2009, 05:36 PM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute

شوف يا باشا الموضوع اللى حضرتك بتتكلم فيه ده مهم جدا -وأنا كنت من أكتر الناس اللى على طول متغاظ بسب السلبيات والأ مبالة من ناس كتير أوى فى مصر - مش بقول كلهم لأن فعلأ لسه فى ناس محترمة بدليل حضرتك أه واحد منهم لأنك حابب بلدك ونفسك تبقى أحسن -والحكاية لم تعد فقط مقتصرة على الأذاعات وغيره ولكن أيضا حتى الأجانب اللى بتيجى مصر و بتعامل معاهم واخدين عننا فكرة وحشة أوى وصعب خالص تغيرها -مش بس عن مصر لأ وكمان عن دينا (تخيل!!!)-فى أعتقدهم أن طالما أنت مسلم يبقى عندك حريم وجوارى فى البيت أما بقى لو شافوا واحدة لأبسة نقاب فيقعدوا يبصوا لها ويستغربوا وهما خايفين كأنها جاية من عالم تانى أو كأنها هاتكلهم -ولو نزلزا الشارع يشتروا حاجة فيلأقى الشىء اللى بيدور عليه سعره بيختلف بشدة من مكان للأخر مش جنيه ولأ اتنين ولكن خمسين و مائة جنيه كمان. ..وبعدين يجيوا فى النهاية يقولك المصريين نصابين -مش مصدقنى أدخل على موقع www.youtube.com وأبحث عن (وكر العصفور ) وشوف أد أيه أخوانا ومن دينا (السعوديين) شوف بيقولوا علينا أيه -على فكرة أنا مش عايز أعمل فتنة ولو كنت عاوز كنت كتبت لك اللينك على طول بس أنا كتبت لك الكلمة اللى تدور بيها وسبتك عشان تشوف بعينك أحنا بيتقال علينا أيه من أقرب الناس لينا ...!!!!!!
انت عارف أحنا مشكلتنا أيه ( أن مفيش قناعة وأننا بنبص تحت رجلنا ) والله الكلمة دى أتقالت لى فى طابا من واحد من عرب أسرائيل...أما اليهودى فبيبص أدامه 30 سنة وبحترم كلمته (على فكرة أنا أسمى محمد ومش مع الصهاينة والعياز بالله ولكن انا بظهر لك المعاملة أزاى . .!!!!!!
تعالى بقى عندنا هنا تلأقى عندك أن الكل خايف ومحدش عاوز يأخد المبادرة لأن ده هايعطلوه وهايقلب عليه الدنيا كلها سواء من ناحية الحكومة أو من ناحية المديرين وروؤسأه فى العمل وبالتالى صاحب المبادرة بالتغير هو اللى هايكون خسران وهو اللى هايكون أول واحد هايتغير من مكانه !!!
عشان كده تلأقى دايما ان كل اللى ما سكين البلد وأصحاب المراكز المرموقة -زى ما بيسموهم صانعى القرار هما أكتر ناس سالبين وشيفين أدامهم الغلط بالكوم لكن محدش بيقدر يغيره عشان الكل عارف لو هو غير الوضع فهيكون هو أول واحد هايتغير ويتشال من مكانه فيقولك خلينا ياعم ساكتين وعايشين بدل ما بيطلعونا معاش بنصيبة ( حسبى الله ونعم الوكيل )
لأ واللى يغيظك أكتر لو انت أتجرأت وأتكلمت فتلأقيهم يقولوا عليك كلأمك كتير وعامل نفسك فلحوس ويقلبوا عليك الدنيا لحد مايكرهوك فى حياتك ونفسك وتخسر شغلك وتستلف أنت وعيالك عشان حد يرحمك وتعيش بس فى الأخر مش هتلأقى اللى يرحمك غير اللى خلقك !!!!!!!!!!!!
خلأصة الكلأم وصدقنى المشكلة مش فى حكومة ولأ فى البلد ولأحتى فى الريس - المشكلة بأختصار فينا أحنا وفى بعدنا عن دينا وفى الطمع اللى بقى مألى قلب كل واحد مننا وخلأها يشترى الدنيا بالأخرة وخلى كل واحد يقبل القرش الحرام على نفسه وعلى بيته ويطعم بيه ولده وفى النهاية نرجع ونقول هى العيال بتاعت الزمن ده بقت غبية ليه على أهلها وكتر عقوق الوالدين ونسى كل واحد هو أطعم أبنه من أيه -يقول رسول الله ما نبت من حرام فالنار أولى به .صدق الرسول الكريم -أنت عارف الراحة وحل المشكلة دى يبقى أزاى -لما كل وأحد يبدأ من نفسه ومن أهل بيته .تعالى أنا وأنت وكل انسان مسلم أو مسيحى ولأد بلد وولأد أرض وأحدة نبدأ من بيتنا ونعلم ولدنا أزاى يتقوا الله ويخافوه لأنهم لو أتعلموا كده فمحدش منهم هايرتكب المعصية وهتلأقى بلدنا أجمل بلد-أزاى يغض البصر وميبصش للى فى أيد غيره وسأعتها مش هتلأقى طمع ولأسرقة ولأحتى حوادث أغتصاب وهتك عرض ..
أرجو أن تتقبل منى مرورى وأن تسامحنى على الأطالة وأوصيك بكثرة الأستغفار .والسلأم عليكم ورحمة الله

شـــــــــــقة مفــــــــــروشة للبيــــــــــع بــجــنـــــــــــــــوب
ســــــــــــــــــــــين اء

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
"خيركم للناس أنفعكم للناس"
صدق رسول الله

قديم 29-12-2009, 06:20 PM
الصورة الرمزية sheekoo
sheekoo sheekoo غير متواجد حالياً
من انا؟: محب للسيارات والاصدقاء
التخصص العملى: م. زراعى
هواياتي: النت ممارسة الرياضة التعرف على كل جديد فىالدنيا

sheekoo is a splendid one to beholdsheekoo is a splendid one to beholdsheekoo is a splendid one to beholdsheekoo is a splendid one to beholdsheekoo is a splendid one to beholdsheekoo is a splendid one to beholdsheekoo is a splendid one to behold

ياجماعة بلاش حساسية يعنى البيكتب ويتعرض على الفضائيات دة حقيقة ولا كدب وبعدين لو مكنش البرامج دى موجودة كان زمان الفساد زادات مرات ومرا نارت وأحنا لو صلحنا نفسنا ومجتمعنا محدش حيلاقى حاجة يكلم بيها عن مصر لان مفيش دخان من غير
قديم 30-12-2009, 01:12 AM
hesham mansour hesham mansour غير متواجد حالياً

hesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond reputehesham mansour has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ادخل واكتب اسم الدلع بتاعك

ماشي يا عمور
و أنا هشام و بيقولولي هيشو

Uploaded with ImageShack.us
قديم 31-12-2009, 01:47 PM
amorroma amorroma غير متواجد حالياً

amorroma has a spectacular aura aboutamorroma has a spectacular aura aboutamorroma has a spectacular aura about
افتراضي رد: ادخل اكتب كنيتك اللي تحب تتنادى بيها

مشكووورون على التفاعل العظيم ده

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى