العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 18-07-2011, 11:19 AM
الصورة الرمزية Mr.Mamo
Mr.Mamo Mr.Mamo غير متواجد حالياً

مدير مبيعات - جنرال أوتوموتيف
التخصص العملى: منسق مبيعات سيارات
هواياتي: العاب الكمبيوتر الجماعية(كره القدم )

Mr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز ترخم علي مراتك تعالي اقولك ازاي ومتنساش تدعيلي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mar mar مشاهدة المشاركة

أنا بحب جدا فكرة لعب البلايستيشن أو الجلوس على النت لفترات طويلة .... دي اكبر رخامة ممكن تشوفها الزوجة منك (طريقة مضمونة 100%)

وعلشان تغظيه اكتر العبي معاه متش كورا واهزميه مع انه بيلعب ببرشلونه وانتي باسمنت اسيوط

فى عيد ميلادها زينلها تورتة عيد ميلادها بـ 77 شمعة ولو سألتك لية 77 رغم ان عندها 15 سنة بس ؟ !!!! اتحجج بضعف الاضاءة فى البيت وانت بتبص على النجفة اللى عندكم اللى فيها 30 لمبة مع ابتسامة صفراء خفيفة

ببتسامه معناها ان انتي هرشاه وروحي اطلبي منه يطفي هو الشمع علشان هو حبيبك ولازم يشركك في طفي الشمع واقطعي نفس اهلوا

اصحى يوم الجمعة بهمة ونشاط وجهز الافطار لزوجتك بس متنساش انك تستخدم 15 طبق واكبر كمية من الملاعق والشوك و 5 حلل من اللى عندكم فى المطبخ و 10 كوبيات لاعداد طبق بيض وسندوتش جبنة (طبعا يراعى ترك اثار سمنة على الارض مع ترك التلاجة مفتوحة وقشر البيض فى الحوض)

روحي عامله ايه جايبه طبق البيض ولبسهولوا والسندوتش فرفتيه في قفاه
واقعدي اضحكي عليه وخليه وجري منه لانه هيحب ينتقم روحي مدخلاه بقي في المطبخ اللي موقع فيه السمنه خليه يتزحلق

لو عملة ريجيم اجرى على السوبر ماركت ومحلات الحلويات واملى التلاجة شكولاتة وحلويات وجاتوهات يرعى التجول وانت مستمتع بأكل الجاتوة امامها

عادي خليكي هاديه وروحي مشغله برنامج يتكلم عن اخطار كتر الحلويات ومرض السكر او تتصلي بصحبتك وتقوليله اسكت مش واحد جالوا السكر ودخل العنايه المركزه بس مش تخاف يا حبيبي انت بعيد عن كده هو كان بياكل سكريات كتير

متنساش رأيك فى طبيخها لو عاملة لحمة قالها حلو اوووى الفراخ دى ..... ولو طبخة بامية جميلة اوى الملوخية دى حطة عليها اية ؟؟ ولو عملة كيكة قالها انا بحب اشرب شاى مع البسكويت الحلو دة !!

لو قالك ايه الفراخ الحلوه دي وانتي عامله لحمه
اسطعبطي فيها وقوليلوا معلش يا حبيبي هتلاقيها غمقه شويا شكلها ماتت مخنوقه هيقرف ويسيب الاكل
ولو قالك بحب اكل البسكوت ده مع الشاي روحي قيلالوا ماهو احلي حاجهفي البسكوت ده انه بيتاكل مع القهوه

لو طلبت منك تنشر الهدوم قالها حاضر مع ابتسامة حانية وبعد ما تخلص نشر الهدوم ادخل عليها وقولها انا نازل اجيب الهدوم اللى وقعت منى فى الشارع ولو سألتك هو اية اللى وقع ؟ اذكر لها كل هدومها اللى كانت مغسولة مع فردة شراب من بتوعك علشان متبقاش مقصودة منك !

قوليلوا خلاص يا حبيبي انزل جيبوا انا اكمل مكانك وبعدين روحي راميا كل هدوموا وارمي معاها طرحه من عندك وقوليلوا يا حبيبي المشابك بتيجي عند هدومك ويجلها رباط صليبي
وعند تيشرت هو بيحبوا اوي وقليلوا وقع مني وواحد في الشارع اخدوا معلش بقي يا حبيبي

لو الزوجة قررت مسح الارضيات فى البيت حاول انك تروح وتيجى على المناطق المبلولة متحجج بأنك محتاج تتصل ضرورى بواحد صحبك ومرة عطشان ومرة تانية بتجيب الجرنال ومفيش مانع انك تقول انك حاسس ان التليفون هيرن كمان شوية

روحي ماسكه المساحه وروحي زقه المياه عليه ولو اتنرفز قوليلو اوبا انا اسفه يا حبيبي هي جت عليك بس بعد ماتكوني غرقتي اهلوا

لو كانت مشغولة فى نظافة البيت او مع الاولاد وطلبت منك تغسل كوبتين الشاى بتوع الصبح الموجودين فى الحوض ارجعلها كمان دقيقة من دخولك المطبخ وانت ماسك كوبية من الاتنين وهى مكسورة واسألها فى براءة ارمى دى فين ؟؟

قوليلو ايه يا حبيبي اتعورت يقولك لا انا سليم روحي قايمه وقليلوا انا هرميهم وروحي معوراه بالازاز

وانت قاعد تتفرج على التلفزيون وهى طالع عينها فى تنظيف البيت وبعد ما تخلص وتيجى يدوبكك تقعد تستريح جنبك بصلها وقالها حبيبتى معلش ممكن كوبية مية علشان ضهرى بيوجعنى !!

قوليلوا ومالوه يا حبيبي حاضر من عيني انت تامرني ياروح قلبي
وروحي للمطبخ وحطيلوا ملح وسكر وخل في الميا وقلبيها وقوليلوا اشرب يا حبيبي قلبي بالهنا والشفه

الصبح وانت رايح على شغلك وهى نايمة تعمد اسقاط اى شئ او خبط الباب بصوت عالى علشان تصحيها هى كمان اشمعنى انت ؟ ولو حاولت ترجع تنام تانى قالها مادام صحيتى حضري الفطار بقى

قومي بكل هدوء وروحي قايمه ونايمه في غرفت الاولاد وهو فاكرك في المطبخ بعد مايلبس ويخرج يدور عليكي يلاقيكي نايمه يقولك ايه انتي مش عاملتي الفطار قوليلوا اصل اي حد من العيال كان خايف فرحت انام جانبه يلا يا حبيبي روح انت افطر اي حاجه من براه

دا انا شكلي هبتدي معاكوا انتوا الاتنين من الاول

اسمحولي اكمل
المهم مع قول صرصار هتشوفه بعد كل ده هتصرخ
وانت طبعا زي جاجي شان علي طول من فوق الكنبه وهتجري وتلاقيها بتصرخ وتقولك صرصار
تيجي مموت الصرصار وواخدها في حضنك زي شجيع السيما

يعني من الاخر

كل اللي فات ..
من عمري عدي كانه ساعات ..

قول ما شفت عنيه
صراصيرو
دا الليزيك انتي يتشال ع الراس وما ينزلشي
دا اللي زيك انتي يأمر وكلامه كله يجري

ولا عزاء لتامر حسني

Mr / Mahmoud Gamal
استشاري عام و مدير مبيعات سيارات
mahmoud_gamal_1000@yahoo. com

للتعاقد وشراء ( أي سياره ) الرجاء الالتزام بمواعيد الاتصال
نيسان : ا / فكري الحلوجي 01223311114

هيونداي
و شيفروليه
و اوبل
وجيلي ومازدا
: ا/ احمد دعباس 01210301121

( الاتصال من الساعه العاشره صباحا وحتي العاشره مساء ماعدا يوم الجمعه )
قديم 18-07-2011, 11:52 AM
الصورة الرمزية mahmoudey
mahmoudey mahmoudey غير متواجد حالياً
من انا؟: محمود عادل
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: الرياضة

mahmoudey has much to be proud ofmahmoudey has much to be proud ofmahmoudey has much to be proud ofmahmoudey has much to be proud ofmahmoudey has much to be proud ofmahmoudey has much to be proud ofmahmoudey has much to be proud ofmahmoudey has much to be proud of
افتراضي رد: اجمل و اجمد و اروش نكت على علاء وجمال مبارك بعد الحبس

هههههههههههههههههههههههه : ROFL_C~118:

تسلم الآيادى
قديم 18-07-2011, 12:23 PM
الصورة الرمزية Bendary
Bendary Bendary غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مكافح بشرف
التخصص العملى: Trading - Buiness Development
هواياتي: طوابع - رسم - قراءة ، لكن بعد الشغل والجواز بقت الهوايه : أكل العيش

Bendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond repute

حلوه الارشادات دى ياكورسير
بس تعليقات مرمر احلى بكتير

ربنا يخليكوا انتوا الاتنين وحسبى الله ونعم الوكيل فيك يافاااااااااااااااااخرى

Mohamed Bendary
اللهم فرغنى لما خلقتنى له ولا تشغلنى بما خلقته لى
اللهم ولا تحرمنى وانا أسألك ولا تعذبنى وانا استغفرك
مصر هاتفضل غاليه عليا
قديم 18-07-2011, 12:52 PM
الصورة الرمزية NASERELFHHAM
NASERELFHHAM NASERELFHHAM غير متواجد حالياً
من انا؟: الفقير الى الله
التخصص العملى: أعمل بمصر للطيران
هواياتي: الكومبيوتر

NASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond repute

ما كان لله دام واتصل..وما كان لغير الله انقطع وانفصل

قديم 18-07-2011, 01:02 PM
corsair
Guest

ههههههههههههههههههههههههه ههههههه

والله تعليقتكم احلي من الموضوع نفسه تسلموا يا رجالة ونورتوا الموضوع

الكلمات الدليلية
حوادث سيارات, الشاي, اعلانات, اضحك, دحك, فرفش, نكت, كاميرا