العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 27-03-2011, 12:46 AM
الصورة الرمزية Explorer
Explorer Explorer غير متواجد حالياً

Explorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond reputeExplorer has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عضو جديد تقبلوني بينكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido-spicy مشاهدة المشاركة

اهلا بيك فى المنتدى
بس بما ان مهند ماطلعش اسمه مهند فانت كمان اسمك مهاب ولا هتيجى بعد سنه وتقعد تقول ضميرى والكلام دا اللى عمله اخوك دا
انت قصدك على مهند سالم يا استاذ ميدو

قديم 27-03-2011, 01:04 AM
walidelwahsh
Guest

للاهمية رد: عبرة لمن يعتبر

شكرا استاذ نبيل
محدش بياخد اكتر من حد
ومحدش بياخد اكتر من نصيبة
نفسي كل البشر تعرف كدا
قديم 27-03-2011, 02:54 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عبرة لمن يعتبر

جميله جدا يااستاذ نبيل شكرا على العبره دى

قديم 27-03-2011, 10:23 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحذير خطييييييييييييير جدا جدا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوشروق مشاهدة المشاركة

اولا يا باسم اشكرك على النصيحه
ثانيا انا على كده على نهج محمد هنيدى وحسن حسنى
انا واولادى كلنا يجى حصانين تلاته ده الاولاد بيموتو فى حاجه اسمها لانشون او بسطرمه او سوسيس وخصوصن حلوانى انا عمال اعيط على عملته فى اولادى وكنت فاكر نفسى كده بسعدهم انى بجيب ليهم الى بيحبوه حسبيا الله ونعم الوكيل حد يدلنى على منتج موثوق فيه احسن انا مش هخلص من اولادى وهيفتكرونى بضحك عليهم لان سنهم صغير ومش هيفهمو الكلام ده دلونى على حل عشان ميعملوش ثوره
احسن هى دى الحاجه الوحيه الى يعرفوها
وبعدين ارجع البيت الاقى يفط مكتوب عليها الشعب يريد
تغيير بابا
الشكر ليك انت ياابوشروق على ردودك الجميله والمرحه على كل المواضيع وانا للأسف زى ماقولت قبل كده كنت عايش على الحاجات دى صبح وليل واول ماسمعت الحكايه دى روحت رميت كل اللى فى التلاجه من الحاجات دى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.elhasafy مشاهدة المشاركة

ممكن الراجل اللى شغال فى حلوانى إما بيسئ لسمعه المصنع لإنه يعمل فيه و يكرهه أو هو أساساً مش شغال فيه و شغال فى مكان منافس ... لإن المفترض إن فول الصويا يضاف للحاجات دى بنسب كبيرة (هات حته لانشون حلوانى و بصلها عن قرب هتلاقى قشر فول الصويا باين) و ده فى رأى أرحم من نفايات اللحم و بيكملوا الباقى لحمة مستوردة و بحسبة صغيرة هتلاقى إن كيلو اللانشون واقف عليهم بحوالى 18 جنية يعنى بأقل من نصف سعر بيعه ... يعنى مش محتاجين حمير و لا حصنه
الكارثة بقى فى كيلو اللانشون بتاع عبد الفتاح أبو 10 جنيه ... ده يبقى جواه إيه؟!...
بصفه عامة اللحوم المصنعة حتى فى الدول المتقدمة معروف أنها بها مخالفات كثيرة و قلة ضمير لذلك حاولوا تجنبها قدر الإمكان ... و يكفى أنها نصف مطهية
أنا ليا واحد صاحبى بيقوللى عمره ما أكل لحمة إتفرمت بره البيت أبداً ... عنده حق!..
عند حضرتك حق وفعلا الواحد قرب يصوم عن كل حاجه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

شكرا ياباسم على النصيحه والحمد لله ملناش فى اللانشون ولا البسطرمه ولا السوسيس ده اطلاقا
والله احسن حاجه ياعلاء بس للأسف الواحد عرف الكلام ده متأخر

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 27-03-2011, 10:24 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحذير خطييييييييييييير جدا جدا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

الحمدلله .انا مش باكل لانشون ولا سوسيس من زمن ومش بحبهم اصلا
وانا مصدق كلام حضرتك يا ا.باسم
من فتره طويله وكنت مسافر وشفت المنظر بعيني حوالي من 50 الي 100 راس حمار ورجوله مرميه في فحره كبيره والصدفه البحته لاني وقفت ونزلت افك ميه ولقيت منظر الحفره قلت اروح في الدري بعيد عن الطريق وشفت اللي شفته

شكرا على مرورك وفعلا الواحد ياما بيشوف حاجات للأسف ولازم نتخلص بقى من اللى بنشوفه ده

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة