العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 25-03-2011, 06:13 PM
الصورة الرمزية salmonkalou
salmonkalou salmonkalou غير متواجد حالياً

salmonkalou is on a distinguished road
افتراضي رد: العربيات ح تجنني والله ...وحالة نفسية سيئة جدا جدا

اتحسنت كتير جدا يمكن توصل ل70 في المية ودي حاجة حلوة بس دا كله من فضل الله ثم اعضاء المنتدي المتيمز

HYONDAI 4 EVER 2010
قديم 26-03-2011, 02:07 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salmonkalou مشاهدة المشاركة

اتحسنت كتير جدا يمكن توصل ل70 في المية ودي حاجة حلوة بس دا كله من فضل الله ثم اعضاء المنتدي المتيمز
بزمتك كنت متخيل انك هتقولنا الكلام اللى انت كاتبه دا فى يوم من الايام ؟؟؟
:craz yW14:
قديم 26-03-2011, 05:48 AM
الصورة الرمزية 3bd0
3bd0 3bd0 غير متواجد حالياً

3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tham1010 مشاهدة المشاركة

انا بتعلم زيك يا salamon كل يوم جمعة بسوق نص ساعة او اكثر شوية. كل مرة بكون احسن من المرة السابقة. أنا بسوق عربيتى الماتركس. كل مرة بتعلم حاجة جديدة واكتسب خبرة اكبر. الحاجة الوحيدة اللى بيخوفنى هى لما فى عربية بتضرب كلكس علشان تعدينى لانى بمشى ببطئ ( حوالى 40 كيلوا فى الساعة) بخاف ان العربية تروح شمال ناحية الرصيف او ناحية اليمين واخبط فى العربية اللى بتمر جنبى. هذه هى الحاجة الوحيدة اللى بترعبنى وياريت حد ينصحنى اتغلب عليها ازاى
بص يا باشا
طول ما انتا ماشي على اليمين، مافيش حد ليه حق انه يستعجلك، والله لو يعمل بهلوان
نفضلو خالص ولا كأن فيه أي حاجة، كأنو بيزمر لواحد تاني
لو مقدرتش،، في حاجة بتنفع مع ناس و في ناس ما بتتقبلهاش:
حط headphone واسمع أي حاجة وانتا ماشي
أي حاجة تغطي على أي صوت خارجي

انا بستخدمها لما يكون في واحد رغاي راكب معايا

I love my MaDa
قديم 26-03-2011, 06:20 AM
الصورة الرمزية ابو يمني
ابو يمني ابو يمني غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير مبيعات شبابيك p.v.c
هواياتي: الكمبيوتر

ابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond reputeابو يمني has a reputation beyond repute

بص يا ريس هي السواقة عايزة جرأة او تقدر تقول سنة تهور يعني تقول انا هسوق وزي ما تيجي و اول ما تركب تقول دعاء ركوب الدابة وبعدين اتوكل علي الله وموضوع صحبك دة كويس بس انا عايزك تسوق واعتبر انة مش جنبك ومتتشنجش في السواقة هتسوق وحش خليك هادي هيحصل اية يعني وربك بيستر المهم تهدي اعصابك

[SIGPIC][/SIGPIC]