العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل ممكن الاقي لانوس تقسيط
ياريت 6 85.71%
الاقي حد 1 14.29%
يساعدني 2 28.57%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 7. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 02-05-2009, 04:27 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل توجد شركه او بنك بيقسط للي علي المعاش ؟؟

سن الوالد كا يعنى عدا الستين بكام
اقل فائدة هتبقى لازم تحويل مرتب ودة هتكون 7.9 % وبعد الضريبة والدمغات هتكون 8% ودة بيكون فى بنك ناصر وبنك اسكندرية 8.5% ودول لازم تحويل المرتب او المعاش بس حسب سن المحول
فى امامنى حل تانى تجيب عربية باسمك لو سن الوالد عدا الستين بكثير وندخل بنظام 50% مقدم وفائدة 9%
موضوع التامين فى اى مكان فى مصر هتعمل بوليصة تامين ودة مفيدة ليك وضمان لمخاطر العربية للجة الممولة موضوع فائدتها دة كبير جدا ممكن اشرحة لحضرتك بتفصيل على التليفون
وممكن تقسط ثمن البوليصة
يريت توضح اكثر معلومات علشان اقدر اساعد حضرتك
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 02-05-2009, 09:03 PM
wshaban wshaban غير متواجد حالياً

wshaban is on a distinguished road
افيدوني...افادكم الله

السلام عليكم
انا معروض عليا سياره سبيرانزا مستعمله وعاوز اعرف متوسط سعرها يطلع كام علشان انا مش بعرف في السيارات كويس

الموديل: A516
سنه الصنع: 2006
الحاله العامه: فبريكه من الداخل والخارج
عامله 15000 كيلو
متابعه الصيانه تمام
فرش داخلي جلد
دواسات
باقي من فترة الضمان 8 اشهر
باقي من فترة الرخصه 7 اشهر

من فضلكم انا عاوز اعرف العربيه دي تعمل كام مع الاخذ في الاعتبار ان حالتها ممتازه وانا اعرف صاحبها كويس وعارف استعماله

وشكرا جزيلا
قديم 02-05-2009, 09:37 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: افيدوني...افادكم الله

اول كلمه 2006 لا انصحك بيها ابدا
ثانيا الاسبيرانزا مش عاليه فى سعر اعاده البيع
انا اعرف واحد صاحبى اشترى واحده 2008 عامله 31 الف كيلو خدها ب52 الف
اللى هى التكييف بتاعها تاتش مش بكر زى ال2006
وبيقولوا انهم عدلوا فيها وتلافوا عيوب الموديلات القديمه( اللى هى من سنه ولا سنتينptmnlo123per1127)
وانا بصراحه ركبتها معاه كتير وشايف انها مش احسن اختيار فى فئتها وعفشتها ضعيفه وتحس انها بلاستيك من جوه كده
ده تعليقى عليها
وارجو ان محدش من اصحاب الاسبيرانزا يناقشنى فيه ده تعليقى الشخصى على العربيه ومعتقدش انى هغيره على اساس كلام حد
وارجو ان كلامى ده ميكونش زعل حد برضه
اخوك بوب الجامد

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

قديم 03-05-2009, 12:12 AM
wshaban wshaban غير متواجد حالياً

wshaban is on a distinguished road

شكرا يا بوب على الرد السريع
طبعا مع احترامي لردك ونصيحتك, انا بس عاوز اعرف العربيه بالحاله دي تعمل حوالي كام تقريبا؟
انا طبعا حاخد في اعتباري انها موديل 2006
بس على فكره العربيه دي قدام عيني من ساعة صاحبها ما اشتراها علشان هوه قريبي وعارف استعماله ليها كان ايه
ده حتى انها عامله 15000 كيلو على الرغم من انها من 3 سنوات
قديم 03-05-2009, 12:54 AM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute

يعنى هى لو كده ممكن تعمل فى حدود ال50 الف وممكن توصل ل46

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

الكلمات الدليلية
a113, للتقسيط, موتورز, مطلوب, النترا2010, بمصر, تقسيط بنك, سيارة, عربية, عربيه, فيورا, مطلوب شراء سيارة, تويوتا كورولا, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, تقسيط سيارات, اسبيرانزا, سيارات جديدة