العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 09-04-2011, 01:37 PM
sherif bahgt sherif bahgt غير متواجد حالياً

sherif bahgt is on a distinguished road
افتراضي مطلوب لانصر كريستالة مستعملة بالتقسيط

لو سمحتم يا جماعة انا بعد اذنكم عايز عربية لانصر كريستالة مستعملة لحد موديل 2000 عايزاها (اوتوماتيك - باور - كهربة - سنتر لوك - تكييف)
انا معايا 25000 ومستعد اقسط مبلغ 500 جنيه كل شهرلبقية المبلغ

انا رقم موبايلى 0164207526
والاكونت بتاعى على الفيس بوك
http://www.facebook.com/sherif.bahgt
وايميلى
sherif_bahgt@yahoo.com

ياريت لو حد يقدر يفيدنى يكلمنى بسرعة
قديم 09-04-2011, 03:23 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مطلوب لانصر كريستالة مستعملة بالتقسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherif bahgt مشاهدة المشاركة

لو سمحتم يا جماعة انا بعد اذنكم عايز عربية لانصر كريستالة مستعملة لحد موديل 2000 عايزاها (اوتوماتيك - باور - كهربة - سنتر لوك - تكييف)
انا معايا 25000 ومستعد اقسط مبلغ 500 جنيه كل شهرلبقية المبلغ
انا رقم موبايلى 0164207526
والاكونت بتاعى على الفيس بوك
http://www.facebook.com/sherif.bahgt
وايميلى sherif_bahgt@yahoo.com
ياريت لو حد يقدر يفيدنى يكلمنى بسرعة

فى تقسيط بس ارجوا توضيح ضمناتك
كمان القسط مش هيكون 500 لان افترضنا ان سعر العربية 50 الف والمتبقى 25 الف على حساب قسط حضرتك هيكون على 50 شهر من غير فوايد والموديل دة فى المستعمل لا يتم تقسيطة طوال هذة الفترة
للاستفسار السريع
09009488
قديم 09-04-2011, 03:46 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مطلوب جيب شروكى بالتقسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dozo012 مشاهدة المشاركة

مطلوب جيب شروكى موديل من 97 حتى 2000 فبريقة فول اوبشن ولا تحتاج مصاريف يفضل من 2000cc - الى 2600cc مش اكتر من كدا معايا مفردات مرتب ب 4000 جنيه و كمان ممكن انشاء الله يكون فى ضامن لسهولة الأتصال ممكن الى يقدر يفيدنى يسيب لى رقمة و انا اتصل بيه او يتصل بيا مباشرة و جزاة الله كل خير
م . أحمد صلاح 0143567936
حضرتك من القاهرة ولا لا
للاستفسار السريع
09009488
قديم 09-04-2011, 07:45 PM
dozo012 dozo012 غير متواجد حالياً

dozo012 is on a distinguished road
افتراضي رد: مطلوب جيب شروكى بالتقسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

حضرتك من القاهرة ولا لا
للاستفسار السريع
09009488
ايوة من القاهرة من جسر السويس
قديم 11-04-2011, 03:37 PM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مطلوب لانصر كريستالة مستعملة بالتقسيط

قسط المستعمل بيكون ايه نظامه ؟
وايه الضمانات المطلوبه ؟

يرجى التوضيح

اللهم احفظ بناتنا ونسائنا فى كل مكان من شياطين الانس

الكلمات الدليلية
مطلوب شراء سيارة, byd f3, اعلان شراء جيب شيروكى تقسيط, بيجو, تقسيط سيارات, jac, logan, سيارة, سوزوكى ماروتى, tiggo 1600, على وجه السرعة بى ام دبليو, قرض سيارة