العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 22-03-2011, 05:09 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحذير خطييييييييييييير جدا جدا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

حضرتك كده بتظلمنى وبتشك فضميرى وامانتى وانا مقبلش الكلام ده وهوضحلك وارد على كلامك كله :
اولا ابدأ كلامى يا ehahmed بتوضيح شىء غامض ليك ومتعرفوش ان انا شغال فى مصنع بلاط ورخام وشغال فى الأداره يعنى مليش دعوه بشركات اللحوم والمصانع دى من قريب او من بعيد

ثانيا تخصيصى للكلام عن شركه حلوانى ده لأن الراجل اللى ركب معايا ده منها فمش معقول ابدا انى اتكلم على شركه تانيه وتعميمى فى الأول نابع عن كل الشركات بما ان حلوانى كبر شركه بتعمل كده يبقى اكيد باقى الشركات الرخيصه واللى تحت بير السلم بتعمل كده ولا ايه ؟؟؟

ثالثا وهل تتخيل ان اصحاب الخيول والحصنه بيعيشوا فى المعادى ولا جاردن ستى لأ انزل واسأل هتعرف العربجيه وسائقى الكارو عايشين فين هتلاقى البساتين ودارالسلام والمدافن اللى على الطرق دى يا صاحب العقل

رابعا مروحتش القسم او النيابه لأن بأختصار شديد ملقتش دليل مادى استند عليه فى كلامى ولا شىء اقدر اثبت بيه تورط الراجل ده

خامسا والأهم يا استاذى العزيز ehahmed انا بتقى الله واعرف ان الله سيحاسبنى على كل حرف كتبته وقولته ومش محتاج ان عضو جديد زى حضرتك ينبهنى او ينصحنى ويتهمنى بالكذب لأن ده عمرى ماهقبله منك والدليل على كلامى انى مانشرتش الموضوع ده فى اى حته اقسم بالله غير المنتدى هنا وتقدر تعمل سيرش بسهوله من جوجل وتعرف

وحاول قبل ماترمى الناس بالباطل وتتهمهم بالكدب تتأكد من كلامهم ويكون كلامك بطريقه مهذبه اكتر من كده يامحترم
بالاضافة الى ان استاذ باسم ايضا معروف بامانته وصدقه وحسن معاملته مع الاعضاء
قديم 22-03-2011, 05:11 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحذير خطييييييييييييير جدا جدا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmad_mowafy مشاهدة المشاركة

ياريت حضرتك متسكتشي
ولو عايزني معاك في حاجه ياريت
لاني من الناس الي جالها التهاب قولون وجالي ضعف في حركه القولون وماذالت مستمره من اسبوع بسبب اني قعدت اسبوع كامل مكلشي غير لانشون لاني كنت في سفريه ومكنشي في اي اكل متوفر بالنسبالي غير اللانشون لاني كنت جايبه معايا من هيبر
المهم انا بأأكد ان فعلا اللنشون ده زباله اساسا وكان حلواني علي فكره
وبسببه حصل لغبطه كبيره في حركه القولون عندي
ومنهم لله بقي كل يوم فيما يعادل 6 ساعات الم رهيب ربنا ما يوريك وبتوصل اني بقعد اقطع في اي قماش عندنا بسبب الالم لاني ممنوع من المسكنات علشان عمليه في المخ
المهم كلام حضرتك صح وانا مصدقه وكذا واحد شغال في الشركه دي كموصل بيقولي انصحك يابني متكلشي لانشون خالص دي كلها لحوم فاسده وانا مكنتش بصدق
وبجد لو عايز حد يشهد معاك ومثال حي لواحد تعب بسبب القرف ده انا مستعد
وربنا يجزيك خير بجد لو بلغت عن الشركه دي ويراقبوهم حتي ويعرفوا بيجيبوا اللحمه منين مينفعشي كده كلنا بنتسرطن
يكفي اني اقولك ان شلل حركه القولون ( الله اعلم بقي مؤقته ولا دائمه ربنا يسترها يارب ) احدي اسباب السرطانات القولونيه
وربنا يعفينا بقي
اولا ربنا يشفى حضرتك يااستاذ احمد وصدقنى انا كل اللى عايزه اقدر اعمل حاجه عشان حرام اللى بيحصل فى الناس من سموم بس مفيش دليل على كلامى وكلامك واى واحد مش هيصدق الا لما يتأذى ويتعب ومره تانيه الف سلامه على حضرتك

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 22-03-2011, 05:12 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: the komy and the secret

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RENAULT 18 مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههه ألف مبروك

و دلوقتى بقى هتقلب ع الصينى ولا أيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لا اشك برضه في كفاءه الصيني علي الاقل تقفيله افضل من المصري
قديم 22-03-2011, 05:14 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يمكن

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

باسم يا حبيبي
دي حالة كانا مرينا بيها ويمكن كتير مننا فيها دلوقتي
حالة من التوهان ومش عارف تعمل ايه او تروح فين
شوية وقت وهتنتهي الحالة دي
بس حاول تركز في حاجة
تعمل اي حاجة مفيدة
اكد هتفرحك وهتخرجك من المود اللي انت فيه ده

اقولك كلم احمد ممدوح وروحله اقعد معاه شوية
وانا متأ:د انك هترجع ميت على روحك من الضحك
ههههههههههههه ماشى يااستاذ محمد بس الكلام ده انا بكتبه عشان يعبر على اللى جوايا وبحس بيه ودى حاله وهتنتهى ان شاء الله على خير

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

بجد يا باسم انا حاسس انك بتقول حاجه جو منى انا شخصيا
طبعا ياكيمو مش اخوات انا وانت ولازم نحس ببعض

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

باسم
بغض النظر عن الموضوع نفسه بس أنا شايف فى كلامك ده أديب وشاعر والموضوع ده عايز يتنقل من الإستراحه الى الأعمال الإبداعية لأعضاء المنتدى
اللى حضرتك شايفه يااستاذ نبيل ويكفينى شرف مرورك الغالى على موضوعى

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 22-03-2011, 05:34 PM
cars admire
Guest

افتراضي رد: the komy and the secret

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهند النجار مشاهدة المشاركة

اسمها you are very welcome

يا بتاع الانجليزي يا حريف
i guess you know
american english language

any way
i am so sorry because i am very weak and bad in
english language
!!!!!!!!!!!!!

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة