العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: fredom
مجبر 0 0%
مخير 1 100.00%
حاحة تانية 0 0%
المصوتون: 1. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 14-03-2011, 01:32 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هتجوز اخيرا يا اخوانا............

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

انا زهقت ..جري ورمح ومشاوير ياما قووي النهارده لان العروسه بتفرش شقتها وخدوا عندكم شفلنا شنيور ومش عارف ايه وروح هات بتاع الستاير ....من الصبح قاعد اقضي طلبات ووالدتي ربنا يديها الصحه ليه طلبات مطبخ ومفيش غير نوح عشان الموتسيكل...
انطحنت وربنا يكرموا مصطفي ومحمد اخواتي الاكبر واقفين ولما لاقوني بدات ازهق واتعب .... روح انت علي الصيدليه وابعت مصطفي + برده طلبات وحاجات خاصه بالتشطيب منسيه وبتكتشف دلوقتي..........
من ضمن الحاجات اللي تضحك النهارده ان انا اللي واخد مقاس الستاير واخدته غلط ..كل ستاره زياده عن المقاس وعايز يتقص منها وتتظبط( مفيش عندي متر فقستها بمسطره 30 سم هي المتاحه)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

والحمدلله وهتن اشكر ربنا بقيه حياتي ان فيه صيدليه تلقي المصاريف اليومين دول بالرغم من اني متكي عليها جامد ونواقص كتير بس ربنا بيستر....
معلش باء يا دكتور نوح هو ده الجواز و ادينى بتعلم اهو من تجاربكم مع الجواز

كريم على
قديم 14-03-2011, 02:15 AM
الصورة الرمزية محمد عبد النور
محمد عبد النور محمد عبد النور غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عبد النور
التخصص العملى: كلية الطب

محمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عربية ابويا

بصراحة بقى ابويا الله يرحمه كان متميز اوى يعنى شوف كل الابهات بتجيب فيات ومرسيدس ومازدا وبولونيز ابويا الله يرحمه كان جايب مسكوفتش وهيا تقريبا والله اعلم عربية روسى وقف انتاجها من سنة 60 او 70 بس بصراحة العربية كان شكلها مقبول فيها من 128 كتير من الامام وهى من الخلف كان ملهاش شنطة مش عارف كان لقيها فين بصراحة بس هو دا التميز حتى كنت صغير اياميها ومكنتش بعرف انطق اسمها وطبعا بعد الحاح من الجميع وتريقة انت هتركب عربية اسمها مسكوفيتش طب انت اسمك عبد الرحيم تركب عربية فيتش ليه وكده باعها وكمل على تمنها واشترى فيزبا

قديم 14-03-2011, 02:16 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا مصرى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

والله يااستاذ سيف الواحد لولف الدنيا كلها مش هيلاقى اخ كبير زيك ومش كلام والله دى افعال حضرتك اللى بتدل على روحك الجميله واخلاقك العاليه يااستاذ سيف فشكرا لحضرتك جدا
العفو يا حبيبى بس المهم انى اتطمن عليك . ولو أنا أخوك الكبير حقيقى . برهن على كده واطلبنى أقف معاك فى اى حاجه عشان أكون جنبك .

Saif El Deen
قديم 14-03-2011, 02:58 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اللي حصل في منطقتي

الحمد لله انها جت سليمه

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 14-03-2011, 04:21 AM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

mf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عربية ابويا

الوالد كان ومازال معاه بيجو 504 ودي في رايي المتواضع احسن وافضل عربيه نزلت مصر

والوالد لسه محافظ عليها بحالتها وخصوصا انه مالوش في السرعه يعين سرعته 40 ولو تهور يوصل 60 فالعربيه لسه بحالتها وعزمها وسحبها مالوش حل ...

بعد مااتخرجت الوالد اتحفني بعربيه هديه تويوتا كورولا بس اتهرست في حادثه أليمه مطلعش منها حاجه سليمه الا أنا بدعاء الوالدة والحمد لله وبعتها مش فاكر ب 5000 جنية ...

اه اسف خرجت عن الموضوع انا اتعلمت علي ال 504 ولحد دلوقتي لما بركبها بحس براحه نفسيه غريبه ... وووو بس

الكلمات الدليلية
27 مايو, لادن, ليبيا, أسامة, آسفون, موبينيل, مونتو, أضرار, المينا, المصري -اللي -علي- حق -ما, الثانوية العامة, الجامعة الامريكية, الحاضر, الغلطة, القسم . الاجباري, الكسوف, ابيدال-برشلونة-عنصرية-ابراهيم عيسى, ابويا بقي مراقب, ابوك\عربية, club aldo, تعليم قيادة السيارات, ثورة 25 يناير, بوروروم, تنس -رياضة-, تونس, بكاء, بكار, libya, سيارة مستعملة للبيع, سيارة-زرافة-برنامج, شعار المرور الجديدة لعام 2011, revolution, sory, tunise, علم -اجتماع, عضة, إندومى, ولع ولع حريقة ولع ولع حريقة, نتيجة 2011, نتيجة الثانوية العامة, نجيب, نصر-اكتوبر-القوات-المسلحة, كلمة