العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 18-03-2009, 10:39 AM
Zikoman
Guest

افتراضي رد: علامه تعجب عن امين الشرطه و ظابط القوات المسلحه !!!

أستاذ شريف
المشكلة مش فى شرطة وحربية
المشكلة فى المصرى

المصرى - أى مصرى - أو بالضبط مالا يقل عن 80 % من المصريين حين يتقلد أى منصب يتحول إلى فرعون فورا
حتى الخباز فى المخبز

كل واحد فى منصب بيتفنن فى إتعاب وإذلال من يقعون تحت يده بالوسيلة التى يملكها
رتب الجيش معروف بيعملو إيه فى العساكر - علشان دا اللى فى إيديهم ، ومش بيعملوا كده فى الناس العادية بس علشان ميقدروش

عن نفسى ممكن أقف لواحد عادى بالذات لوكبير فى السن إنما لا أقف لأى واحد بزى رسمى ، يبقى يخلىالزى الرسمى ينفعه
قديم 18-03-2009, 11:10 AM
sh_masry sh_masry غير متواجد حالياً

sh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond repute

و الله يا zikoman انت ليك وجهه نظر تحترم برده , يعنى كلامك فيه جزء كبير جدا من الصح

اى موضوع او اى تعليق ينم عن رأيي انا الشخصى و لكم جزيل الشكر ,,,
قديم 18-03-2009, 12:20 PM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sh_masry مشاهدة المشاركة

و الله يا zikoman انت ليك وجهه نظر تحترم برده , يعنى كلامك فيه جزء كبير جدا من الصح
أتفق مع زيكومان أيضا و خصوصا اني دخلت الجيش و شفت بعيني

بس برضه نسبة ولاد الناس في الجيش أعلي

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)
قديم 18-03-2009, 02:09 PM
ser_ahmed ser_ahmed غير متواجد حالياً

ser_ahmed is on a distinguished road

طبعا ده موضوع جميل الواحد يفتح بيه اشتراكة بس ياريت اللى يساعد يساعد كل رجال القوات المسلحة من اول العسكرى المجند حتى الضابط الكبير
قديم 18-03-2009, 09:16 PM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute

ملحوظات "شريف المصري" دايما في الصميم ptmnlo123per171
أنا عن نفسي أكن كل الأحترام لكل أفراد القوات المسلحة لما عـُرف عنهم من ألتزام وادب أخلاق وأنضباط .... و بالعكس بالنسبة لأغلب أفراد الداخلية الذين عاسوا في الأرض فسادا
ptmnlo123per114

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sh_masry مشاهدة المشاركة

يا اخى ده انا مره كان فيه واحد سواق عربيه مقطوره بيجرى على الأوتوستراد فوق ال 140 و جريت علشان ابقى قدامه و كان نفسى اشوف ظابط مرور واحد , المهم انا كان المفروض ادخل المعادى بس كملت و قلت مش هاسيبه لغايه ملاقى لجنه او اى حد من المرور اللى مطلع عنينا علشان الحزام و اذ بى فجاءه الاقى لجنه مكونه من لواء و عميد و نقيب و الحاشيه بتاعتهم طبعا رحت نازل مكلم اللواء و حكيتله موضوع العربيه المقطوره اللى جايه ورايا و راح موقف الطريق و نبهه على الظباط اللى معاه انهم يوقفوا المقطره دى ...... و هب دخل المقطره على اللجنه و انا و لا كأنى واقف و راح ممشى المقطره علشان الباشا السواق معاه امين شرطه راكب معاه ..... يا اخى .... على دى بلد
الموقف ده يا "شريف" فكرني بالموقف بتاعنا لما كنا على الدائري ورايحين على كارفور المعادي ولقينا شباب سايقين عربيه وبيدوا لبعض حقن وبشموا ptmnlo123per1147 وكانوا سايقين زي المجانين
وبعدين سبقناهم إلى أقرب كمين ptmnlo123per1106 ونزلنا للظباط إللي برضه ماعملوش حاجه خالص ptmnlo123per195

التعديل الأخير تم بواسطة Payoo ; 18-03-2009 الساعة 09:19 PM

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى