العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 26-07-2010, 03:48 PM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بتخاف تنزل بالعربية؟

وعلي راي سيد ابو حفيظة وصول خبير امريكي وابداي استغرابه الشديد في قدرة المصريين عل عمل الشارع جراج كبير هو طبعا ميعرفش ان العربيات دي واقفه علي ما الباقيين يمشوا مش مجرشين هههههههه

حلوة, أول مرة أسمعها, شكرا على مرورك يا أبو الغضب ( دلوقتى أنا عرفت أنت أبو الغضب ليه)

لو خووووفت مااااتسوقش --------- و لو سوقت ماااتخااافش ( دى الخلاصة )

لانك لو خوفت هتخبط
لخصت فأنجزت, هى دى أول قواعد السواقة فى مصر, أعتمد دايما على أن غيرك مايكل شوماخر وأول ماتكسر عليه هيفاديك.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.

قديم 30-10-2011, 06:29 AM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute

يجماعه لما المنتدي كله كده امال مين اللي ماشيين في الشارع دول :D
بصوا انا اخدها مبدا في السواقه طول عمرنا بنسمع ان السواقه قلب
وانا بصراحه بسيها علي الله بعمل اللي انا عايزه واللي ليا نصيب فيه حشوفه
بقالي بتاع 3 سنين اهو عالطريق جري وغرز وكل ما يخطر علي بالك ومفيش حاجه جوايا اسمها خوف

بييجي الخوف امتي بقي :D بعد مالموقف بيحصل يعني بعد ماخد الغرزه التمام كده ارجع اقول طب لو كانت في عربيه واقفه هنا كنت زماني اتشحورت :D بس ربك بيسترها والله ودعا الوالدين هو اللي نافعنا واسكندريه اينعم مبتعرفش تركن فيها بس انا بركن برضه :D اينعم ماشي مبعدل كلبشتين في الاسبوع بس اهي بتعدي نعتبرهم ذكا :D طولت عليكوا
سيبوها علي الله ودوووس وميهمكش احترم النس اه بس مش لدرجة ان الناس تيجي عليك
قديم 30-10-2011, 09:52 AM
الصورة الرمزية oousaoo
oousaoo oousaoo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس

oousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond repute

عكس عكاس
من خاف سلم والي يخاف من العفريت يطلعله
قديم 30-10-2011, 11:58 AM
الصورة الرمزية kbarema
kbarema kbarema غير متواجد حالياً

kbarema is just really nicekbarema is just really nicekbarema is just really nicekbarema is just really nice

بصراحه انا اللي بيخوفنى وبيخلينى هموت في جلدى لما باكون في مشوار بالعربية انى ارجع ملقيش العربية

حمــارتــك العــارجـه تـغـنـيـك عـن ســؤال الـلـئـيـم

قديم 30-10-2011, 01:51 PM
khaabas khaabas غير متواجد حالياً

khaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Injection مشاهدة المشاركة

السواقة فى مصر عايزة حد مايعرفش الخوف, عايزة واحد يدوس بنزين وفرامل بس.
أنا متهيألى أننا بنهتم أكثر من اللازم بمشاعر الناس اللى حوالينا, ما التاكسى والميكروباص بيزنق على كله ومابيحصلوش حاجة ولا حتى بييجى فى باله أنه غلطان والركنة أرمى العربية فى أى حتة زى مالناس بتعمل.
أحنا لازم يجرى فى عروقنا مية ساقعة وننفض للناس اللى فى الشارع كلهم.

: 14FEAD~151: