العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 08-10-2011, 05:52 PM
مينتشو مينتشو غير متواجد حالياً

مينتشو is a jewel in the roughمينتشو is a jewel in the roughمينتشو is a jewel in the roughمينتشو is a jewel in the rough
افتراضي رد: السيارات المستعملة القديمة افضل من الجديدة الزيرو وبعد تجربة

والله العظيم انت راجل نجم ايه ياعم الحلاوه والجمال وخفه الدم دى انا مش قادر امسك نفى من الضحك بصراحه انا بشكر الراجل الميانيكى اللى انت جبته فى الاول ( القرموط ) لان هو السبب فى الموضوع اللى انت كتبته ده عشان نشوف خفه دمك اللى ملهاش بحدود
وبكل اخلاص وصدق يسعدنى صداقتك كما ادعو الله ان يعوض صبرك خير بسيارة تنسيك هموم الماضى المؤلم وتجيب السيارة اللى انت بتحلم بيها ( قولوا جميعا امين )
قديم 08-10-2011, 06:43 PM
hamaad hamaad غير متواجد حالياً
هواياتي: كرة القدم والقراءة

hamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud of

ما تنساس حاجة مهمة انى كل سيارة مستعلمة بتعلم الواحد الفصال الشديد وشكرا على موضوعك الممتاز
قديم 09-10-2011, 03:30 PM
Mr-Mohamed Mr-Mohamed غير متواجد حالياً

Mr-Mohamed is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kimotop مشاهدة المشاركة

ربنا يكرمك

بس لفت نظري كلمة " الدايو لما عطلت يوم ومرضيتش تدور بعتها "
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ه
دا انا على كدا المفروض اخد جايزة الفتيس الذهبي للصبر
ايوه اصل العربيه لما بتفتح بوقها مش عايز اقولك يعني
ربنا مايكتبها عليك تانى واديك جربت :D
قديم 09-10-2011, 04:34 PM
abdo_2828 abdo_2828 غير متواجد حالياً
من انا؟: Man
التخصص العملى: GB
هواياتي: mifuhXD

abdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud ofabdo_2828 has much to be proud of

الجديد جديد يا عم الحج
قديم 09-10-2011, 05:07 PM
الصورة الرمزية طارق عبد السلام
طارق عبد السلام طارق عبد السلام غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Technical Manager

طارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond repute

شكل عربيتك دى لفت على كل المبتدئين لا وايه لما تروح للميكانيكى تحس ان المشاكل دى طبيعيه فى اى عربيه لانك بتلاقى ناس كتير معاها نفس المشكله وبعد ما تجيب موديل حديث او عربيه جديده تحس انك كنت بيتنصب عليك
ده احنا شفنا ايام واشتغلات من الصنيعيه ياااااااااااااااااه واللى يجننك لو فكرت فى الصنيعى اغلبهم فاشلين فى التعليم وسابوا الدراسه وبيشتغل صبى ويفضل مبرمج على حاجه معينه مايطورش نفسه وياويلك ياسواد ليلك لو وجهته للصح كده انت غلط فى د/زويل وعينك ماتشوف الا النور