العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 20-07-2010, 01:21 AM
miroseba miroseba غير متواجد حالياً

miroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud of
افتراضي رد: سؤال بخصوص skyline gtr r34 & toyota supra

طب مينفعش تفكر فى الشيفورليه كامرو او فورد موتسنج

دول وحوش وانا دخلت على الموقع فورد و شيفورليه تقريبا سعرهم 26 الف دولار وعندك شيفورليه كوبلت

وعندك الحاجه الجامده بجد بس غاليه حبتين الفا روميو brera سعرها 42 الف دولار تقريبا مش متأكد اوى

ونصيحه ليك بتمن الجمارك ديه ممكن تروح امريكا ولا اوروبا وتشترى شقه وعربيه احلامك و مشروع واحسن من العيشه هنا وعلى الاقل هتلاقى حته تجرى فيها هنا الماتور هيبوظ عشان العربيه سرعتها مش هتعدى 60 فى الزحمه و الطرق غير اعطالها لو حصلها اى حاجه مفيش حد فى مصر بيفهم فيها ولا هيفهموا ياعنى ولا قطع غيار
لو معاك مبلغ حلو سافر بيه هتعيش ملك

قديم 25-06-2011, 11:08 AM
الصورة الرمزية نايف محمود محمد
نايف محمود محمد نايف محمود محمد غير متواجد حالياً
التخصص العملى: student
هواياتي: photoshop car tuning

نايف محمود محمد will become famous soon enough

هاتهم جداد موديل 2012 ب
sky line =1.100.000
supra = ?
يس el skyline موتئكد من سعرها 100% انا عامل موضوع عليها هنا فى مصر موتورس

قديم 28-10-2012, 08:52 PM
الصورة الرمزية *mErO*
*mErO* *mErO* غير متواجد حالياً
من انا؟: Adrinaline addict
التخصص العملى: 3_rd year student at sadat academy : international bussines management
هواياتي: Driving

*mErO* will become famous soon enough

بسم الله الرحمن الرحيم
سابو باشا انا قريت الحوار ما بينك و بين استاذ حرب و لفتت نظري الكولت والايفو واسعارهم
هيا العربيات اللي بتنزل الاوتوكروس كلها بتبقى كده؟؟؟؟
انا كنت فاكر اني ممكن اجيب سيفيك 92 ب 60 الف واصرف عليها 20 الف ويبقى معايا عربية حوار
يعني انا كده 80 الف دول هاصرفهم في عربية و بعد كده انزل الاقي نفسي راكب 128 بالنسبة للي موجود
امال البي امات الام 3 ال e31 w e46 والحاجات اللي زي مع رامي سري و مجايفر دي بتتكلف كاام ؟؟؟؟
انا عاشق للسواقة الرياضية و بقالي كتير باحلم بالاوتو كروس ومستني اليوم اللي اجيب في عربية
السؤال الاهم في دول كلهم هيا البروجكتس دي بتعمل فرق كبير بينها و بين اي عربية متظبطة تظبيط عادي و رخيص؟؟؟؟ يعني مش هاعرف اعمل اداء زيهم مهما كنت محترف؟؟؟؟