العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: من العضو الأقرب إليك . . . . ؟
د. عبد السلام موافي - Dr. Bolbolan 10 76.92%
م. سامح رمزي - sam ram 11 84.62%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 13. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 19-10-2009, 10:16 PM
الصورة الرمزية mr/medo
mr/medo mr/medo غير متواجد حالياً

mr/medo has much to be proud ofmr/medo has much to be proud ofmr/medo has much to be proud ofmr/medo has much to be proud ofmr/medo has much to be proud ofmr/medo has much to be proud ofmr/medo has much to be proud ofmr/medo has much to be proud ofmr/medo has much to be proud of
افتراضي رد: الشرطة النسائية حول العالم!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_o_sakr مشاهدة المشاركة

يا عم دى عايزه واحد يكون بيشيل حديد علشان يعرف يرميها

ليه يعنى هيا فيل مثلا ، اللى فى الصورة دى اخرها قلم ومن غير شيالة حديد ولا حاجه .

وبعدين شرطة نسائية ايه بس انت بتصدق دا كله كلام ، اوعى تكون متخيل انهم بيتدربوا تدريبات الرجاله او بيتعملوا معاملتهم .

ويمكن لو انت دخلت الجيش هتعرف ان مفيش اى بنت ممكن تتحمل عشر اللى بيتعمل فينا هناك .

انا بقى نفسى بجد يدخلوا الستات اللى وجعين دماغنا بحقوق المرأة الجيش والله اجمد واحده فيهم بكتيرها حفلة الاستقبال وبعدها هتقول رجعونى لمامتى .
قديم 19-10-2009, 11:22 PM
الصورة الرمزية mr/medo
mr/medo mr/medo غير متواجد حالياً

mr/medo has much to be proud ofmr/medo has much to be proud ofmr/medo has much to be proud ofmr/medo has much to be proud ofmr/medo has much to be proud ofmr/medo has much to be proud ofmr/medo has much to be proud ofmr/medo has much to be proud ofmr/medo has much to be proud of
افتراضي رد: ممكن نتكلم شويه بصراحه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hanyreload مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ممكن نكلم بعض بصراحه شويه وبدون تهريج لمده خمس دقايق عايز اسأل سؤال واحد

هل انت بتراعى ضميرك فى كل حاجه بتعملها ؟ بلاش كل حاجه
هل انت بتراعى ضميرك فى حاجه واحده بتعملها فى حياتك؟ ........ ptmnlo123per172
وقبل متتحمق وترد بسرعه مرر يومك قدامك فى ثوانى وقولى رائيك ايه بس بجد بجد بمنتهى الصراحه ومن غير زعل وعلى فكره انا مش ملاك زى زيك . بعمل حاجات كتير من غير ضمير وبصراحه برده فى حاجات بعملها بضمير لاننا بشر والخطا وارد مننا لكن تعالو نبدا نحاول اننا نصحى ضميرنا ونراعى ربنا على قد منقدر فى كل حاجه بنعملها وعلى كافه المستويات يمكن الدنيا تتعدل بينا وبمجهودنا انا عارف ان ناس كتير حتقول ايه ياعم الغلاسه دى انت حتعملنا مصلح اجتماعى ptmnlo123per111معلش ياجماعه انا عارف ان الكلام فى المواضيع دى بيبقى تقيل شويه بس بجد كفايه كده الدنيا بايظه من كل اتجاه ومش حتتعدل غير بينا احنا بينا هنا مهندسين ومحامين ومحاسبين وضباط وعمال وبياعين و.......................ا لخ يعنى كل فئات المجتمع فانا لقيت ان ده مكان مناسب لطرح موضوع زى ده واعزرونى للاطاله ومستنى ردودكو .الى اللقاء.
اولا انا بحيى حضرتك على طرحك لهذا الموضوع الهام . لاننا بالفعل امة تعانى من أزمة فقدان الضمير .

وياقترح على حضرتك تغيير عنوان الموضع الى حملة احياء الضمير المصرى .
على فكرة انا بتكلم جد احنا فعلا محتاجين حملات كتير من النوع دا . يعنى محتاجين وبشدة حملة الرقى باخلاق المصريين ، حملة العودة للقيم التى تخلينا عنها ، حملة للعودة للهوية المصرية التى اندثرت تحت طوفان العولمة .

احنا فعلا محتاجين الحملات دى ، محتاجين حلم قومى او هدف قومى ، محتاجين حاجه تجمعنا تانى .
قديم 19-10-2009, 11:54 PM
الصورة الرمزية abdoon16
abdoon16 abdoon16 غير متواجد حالياً
من انا؟: ابن مصر البار
التخصص العملى: مهندس كهرباء
هواياتي: السيارات

abdoon16 is a splendid one to beholdabdoon16 is a splendid one to beholdabdoon16 is a splendid one to beholdabdoon16 is a splendid one to beholdabdoon16 is a splendid one to beholdabdoon16 is a splendid one to behold
افتراضي رد: الجواز و العربيات و العيشه و اللي عيشنها( الجزء التاني )

الموضوع جميل جدا وشيق انا فعلا استفدت منه في حاجات كتير وطبعا ما كتبتش تعليقي الا لما قرأت كل كلمة اتقالت وبشكر كل المشاركين ف الموضوع واخص بالشكر صاحبة الفكرة الرئيسة الآنسة أمنية.
قديم 20-10-2009, 12:30 AM
dr_heshamegypt@yahoo.com dr_heshamegypt@yahoo.com غير متواجد حالياً

dr_heshamegypt@yahoo.com has a spectacular aura aboutdr_heshamegypt@yahoo.com has a spectacular aura aboutdr_heshamegypt@yahoo.com has a spectacular aura about
افتراضي رد: الشرطة النسائية حول العالم!!

يحضرت دول مش شوطه
دول شوربه
دول رمز للدهنه والسمنه بتاع الطبيخ بلا هم ده لو واحد ولا وحده جرى منها وهيه جريت وراه ممكن تعمل زلزال بقره 7 رختر ptmnlo123per145

اله الطب عند الاغريق
قديم 20-10-2009, 04:42 AM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute
افتراضي موضوع شحصي هام جدا

انا عارف ان الموضوع ميهمش معظم الاعضاء
بس كنت عايز اسال علي حاجه مهمه
انا ناوي باذن الله تعالي ارشح نفسي لانتخابات الاشراف و انتخابات افضل مشاركات و افضل مواضيع وهكذا و عارف اني عضو اعتبر جديد بس عايز اعرف ايه اراء الناس في موضوعاتي و مشاركاتي و انا عارف اني بتحامل علي بعض العربيات و متعصب شويه لعربيات تانيه و لكن كنت عايز اعرف ايه اراءكو في موضوعاتي و مشاركاتي ؟؟؟؟؟؟؟؟ و لو رشحت نفسي لمسابقه معينه ممكن انجح ؟؟؟؟؟؟
يالا مستني اراءكو و تعليقاتكو و الكلام مفتوح للجميع و اللي نفسه في حاجه يقولها يقولها بدون اي تردد لان الموضوع ده هااااااااااااام جدا بالنسبه ليا و مستني ردودكو علي احر من الجمر

الكلمات الدليلية
مســـــــــمار, مغامرات, المدير, اليوتيوب, السلام, العروض, اعلانات, ريجيم, ريجيم سريع, ريجيم كميائى