العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 31-08-2010, 11:50 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نتائج مسابقة مصر موتورز الصيفية

واحب اقول للاخوة الاعضاء الرصيد اتحول واتغنيت وعديت الفلوس اتبعتت وطبعا شكرا للادارة ومصداقيتها وانا بفكر اهرب بره مصر بالرصيد واروح سويسرا او لندن واعيش باه وكفايه شقه
قديم 01-09-2010, 01:19 AM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة snoop مشاهدة المشاركة

الف مبروك للفائزين صراحة منتدى رائع والله انا بدخل المنتدى ده كل يوم بدون سبب هههه
أهلا بيك و منورنا فى المنتدى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه

طبعا انتا هايص دلوقتي مع عرض موبينيل الجديد واللي فعله حازم باشا ومفيش حتي مكالمه لاخوك تعزيه في المجهود اللي راح في تصوير السوناتا ادي اخرة اللي يصور الكوري
يا بختك يا عم طول النهار مكلمات ببلاش ... إرحم بقى و بلاش تبص للناس فى جوايزهم و بالنسبة للسوناتا حضرتك نلت تقدير لجنة التحكيم و إعجاب الأعضاء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed-alaa مشاهدة المشاركة

انا فودافون وهايص برضو مع عرض فودافون يا باشا انت مقامك اكبر من مكالمة بكتير هو بس اخلص من الثانوية المهببة دي علي خير وان شاء الله نتقابل مع حبايبنا في مصر موتورز
و معلش يا جميل هي هيونداي نحس ههههههههههه تكسب ان شاء الله المرة الجاية بس برضو ماتحلمش اني هحولك جنيه حتي ههههههههههه
ربنا معاك يا باشا مش عايزين أقل من هندسة سيارات إن شاء الله (بس إوعى تكون أدبى)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

واحب اقول للاخوة الاعضاء الرصيد اتحول واتغنيت وعديت الفلوس اتبعتت وطبعا شكرا للادارة ومصداقيتها وانا بفكر اهرب بره مصر بالرصيد واروح سويسرا او لندن واعيش باه وكفايه شقه

النص بالنص يا زعيم و إلا هاصدر قرار بمنعك من السفر و يتوزع على جميع منافذ و مطارات مصر موتورز
قديم 01-09-2010, 02:51 AM
ahmed-alaa ahmed-alaa غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

ahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حازم شاهين مشاهدة المشاركة

ربنا معاك يا باشا مش عايزين أقل من هندسة سيارات إن شاء الله (بس إوعى تكون أدبى)

لا الحمد لله علمي رياضة وربنا يسهل وان شاء الله ادخلها نفسي فيها دعواتكم يا رجالة مصر موتورز
قديم 02-09-2010, 06:18 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

خلاص يااستاذ حازم انا بتاعك واللى انت عاوزه وهربنى من الميناء فى بورسعبد
قديم 02-09-2010, 06:56 PM
الصورة الرمزية mido_4up
mido_4up mido_4up غير متواجد حالياً

mido_4up is a jewel in the roughmido_4up is a jewel in the roughmido_4up is a jewel in the rough

مبروك لجميع الفائزين وانا عن نفسى بحب موضوع تعطير صالون السياره

اللهم ولى أمورنا خيارنا و لا تولى أمورنا شرارنا