العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 05-03-2013, 02:22 PM
الصورة الرمزية ahmedraafat00
ahmedraafat00 ahmedraafat00 غير متواجد حالياً

ahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to behold
افتراضي رد: هل اتعرضت لموقف زي ده قبل كده ....وعملت ايه ......؟؟

ياااااااااه الموقف صعب اوى وواضح انه حصل لناس كتييييييييييييييير
انا حصلى برده بس كان ابسط من كده
اول ما بدأت أسوق وانزل بالعربيه روحت انا وصحابى كارفور اسكندريه وطبعا الباركينج هناك كبيييييييير اوى وصلت وركنت العربيه ومبسوط بقى وعمال اقولهم والنبى ركنة معلم
دخلنا بقى وقعدنا نلف وكلنا وخرجنا ندور على العربيه مش لاقينها نلف هنا وهناك مش لاقيها وفى تلك اللحظه ادركت المصيبه انى نسيت أعلم انا ركنت العربيه فين ؟ والانظار مكانش شغال كمان كنا تلاته كل واحد راح دور فى حته لحد ما الحمد لله لقينها وفهمت بقى ان كل مكان بركن فيه بيبقى ليه رقم وحرف معين عشان اعرف اوصله

قديم 06-03-2013, 02:25 AM
الصورة الرمزية tefa_memo
tefa_memo tefa_memo غير متواجد حالياً

tefa_memo is a splendid one to beholdtefa_memo is a splendid one to beholdtefa_memo is a splendid one to beholdtefa_memo is a splendid one to beholdtefa_memo is a splendid one to beholdtefa_memo is a splendid one to beholdtefa_memo is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedraafat00 مشاهدة المشاركة

ياااااااااه الموقف صعب اوى وواضح انه حصل لناس كتييييييييييييييير
انا حصلى برده بس كان ابسط من كده
اول ما بدأت أسوق وانزل بالعربيه روحت انا وصحابى كارفور اسكندريه وطبعا الباركينج هناك كبيييييييير اوى وصلت وركنت العربيه ومبسوط بقى وعمال اقولهم والنبى ركنة معلم
دخلنا بقى وقعدنا نلف وكلنا وخرجنا ندور على العربيه مش لاقينها نلف هنا وهناك مش لاقيها وفى تلك اللحظه ادركت المصيبه انى نسيت أعلم انا ركنت العربيه فين ؟ والانظار مكانش شغال كمان كنا تلاته كل واحد راح دور فى حته لحد ما الحمد لله لقينها وفهمت بقى ان كل مكان بركن فيه بيبقى ليه رقم وحرف معين عشان اعرف اوصله
اللي مياخدش باله ويعلم هو واقف فين في كارفور ده هيدوخ علي ما يلاقي عربيته هناك

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
اللهم اني استغفرك من كل ذنب اذنبته
...........
سبحان الله وبحمده ... سبحان الله العظيم
...........
سبحان الذي سخر لنا هذا وما كنا له مقرنين وانا الي ربنا لمنقلبون

قَالَ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:
(( الْمُسْلِمُ أَخُو الْمُسْلِمِ لَا يَظْلِمُهُ وَلَا يُسْلِمُهُ وَمَنْ كَانَ فِي حَاجَةِ أَخِيهِ كَانَ اللَّهُ فِي حَاجَتِهِ وَمَنْ فَرَّجَ عَنْ مُسْلِمٍ كُرْبَةً فَرَّجَ اللَّهُ عَنْهُ كُرْبَةً مِنْ كُرُبَاتِ يَوْمِ الْقِيَامَةِ وَمَنْ سَتَرَ مُسْلِمًا سَتَرَهُ اللَّهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ ))
قديم 13-03-2013, 09:37 PM
نوجا28 نوجا28 غير متواجد حالياً
من انا؟: مبحبش الحشريين
التخصص العملى: محامية حرة
هواياتي: القراءة

نوجا28 has a spectacular aura aboutنوجا28 has a spectacular aura aboutنوجا28 has a spectacular aura about

انا اتعرضت لنفس الموقف ركنت جنب مجمع التحرير وتوهت خالص معرفش الاسوار فجاه كترت والشوارع بقت شبه بعض معايا ودماغى لفت حسيت انى هقع على ركبى والله ومن نحسى بقى مش الموقف متنيل لا لازم يتنيل زيادة لقيت عربية شكل بتاعتى نيسان فضى بردوا رحت عليها ادوس على الريموت مش مستجيب قلت ادخل المفتاح يمكن بطارية الريموت فضيت ماهو يوم نحس ويجى صاحبها ويمسك فى ويقولى حرامية وراسه والف جزمة لياخدنى القسم لولا معايا كارنيه النقابة ورخصة عربيتى مكنش اتعاطف معايا المهم لما فهم الموقف اتعاطف معايا ودور معايا والله قالى اقعدى فى عربيتى وسابهالى بالمفتاح بتاعها كمان وراح هو يدور على عربيتى وطبعا هو اللى لقاها لانه مكنش مخضوض زيى طبعا
قديم 13-03-2013, 09:38 PM
نوجا28 نوجا28 غير متواجد حالياً
من انا؟: مبحبش الحشريين
التخصص العملى: محامية حرة
هواياتي: القراءة

نوجا28 has a spectacular aura aboutنوجا28 has a spectacular aura aboutنوجا28 has a spectacular aura about

من يومها بعلم امكان بمحل او بسال اى حد على اسم الشاره لو معرفوش
قديم 17-03-2013, 06:04 PM
الصورة الرمزية sehsss
sehsss sehsss غير متواجد حالياً
التخصص العملى: صحفي

sehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond repute

عادي بتحصل

Mohamed Hussein - journalist