العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 18-08-2012, 09:08 PM
الصورة الرمزية Karim Emad
Karim Emad Karim Emad غير متواجد حالياً

Karim Emad will become famous soon enoughKarim Emad will become famous soon enough
افتراضي رد: اية اكتر حاجة ممكن تستفزك وانت سايق؟؟

اختصارا لكل اللى اتقال دا
انا اكتر حاجه بتستفزنى هى السواقه فى مصر
مع انى ماجربتش اسوق بره مصر بس اعتقد انها لو حصلت هتبقى احسن مليون مره من مصر
بس احلى حاجه ان اصحاب العقول فى راحه انا بمشى بمزاجى واللى يحصل يحصل اهم حاجه انا بسوق صح ولا كسر على حد ولا فشخ اى نعم ساعات ببقى نفسى البس فى بعض الناس اللى بتكسر بطريقه تجيب الشلل بس بعديها اشطه يعنى
ربنا يهدى النفوس
قديم 18-08-2012, 10:40 PM
الصورة الرمزية طارق عبد السلام
طارق عبد السلام طارق عبد السلام غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Technical Manager

طارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond repute

كل حاجه فى السواقه مستفزه مفيش عندنا ادبيات القياده وحقوق الغير

بس الاكثر استفزاز حاليا التك تك الله يلعنه ويلعن اغلب اللى سايقينه بلطجه مفيش فهم يخبطك عادى جدا وبمزاجه علشان بس هو تك تك ومش هتعرف تاخد منه حاجه غير انك تتعارك معاه
بجد علشان نسيطر على الوباء ده محتاجين معجزه

قديم 19-08-2012, 03:33 PM
الصورة الرمزية ahmedraafat00
ahmedraafat00 ahmedraafat00 غير متواجد حالياً

ahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو الشوق كاديلك مشاهدة المشاركة

واللع انا قريت موضوعك وهو حلو بجد

واقعدت افكر ايه اكتر حاجة بتدايقني في السواقة ملقتش

مفيش اي حاجة بتدايقني خاااااااااالص وانا سايق بكون بارد و ريلكس مشغل اغاني ولو الجو حر بشغل التكيف وعايش حياتي اللي عايز يكسر عليا براحته معنديش مشكلة اللي عايز يخبطني براحته ولا في الدماغ
انا بكون عامل حساب كل الناس اللي ماشية وانا اللي باخد بالي
ولما حد بيخبطني بنزل اقوله حصل خير

: Wkiss5:
بحيي حضرتك على روحك العاليه دى
وياريت كل الناس زى حضرتك

قديم 19-08-2012, 03:54 PM
mezo s mezo s غير متواجد حالياً

mezo s is just really nicemezo s is just really nicemezo s is just really nicemezo s is just really nicemezo s is just really nice

3- سواق الميكروباص أو النقل برضوا وانت علي المطب هاريك كلاكسات وبعد ما تخد المطب تلاقية هو في المراية بيخدوا علي مهلة

فعلا الحركه دى مستفزه اوى ... تحس انه عايز يلحق المطب قبل ما يخلص
قديم 19-08-2012, 10:21 PM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

الى يمشى مخااااااااااااااااالف بتبقى امنية حياتى اقتلة لان دة بيسبب بلااااااااااااااااااااوى

HaMaDa-ToUB@R

01000902024