العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 09-03-2010, 12:16 AM
m.7arb m.7arb غير متواجد حالياً

m.7arb will become famous soon enough
افتراضي رد: سؤال بخصوص skyline gtr r34 & toyota supra

اخيرا حد رد
انا متشكر جدا بس ممكن تؤلى أسعار الحجات دى كلها كام
قديم 09-03-2010, 12:34 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

انت لما بتتكلم عن النيسان سكايلان يعنى بتتكلم بمعنى مختصر عن القوة المخيفة هههههههه ايوة دى فئة من السيارات ممكن تضاهى وتتفوق كمان على الفيرارى والبورش فى التسارع يعنى سيارات تتمتع بكل شىء رائع من طاقة عالية وتقنية ممتازة وعلى فكرة السيارات محتاجة سائف محترف لانها فعلا لا حدود لطاقة هذة السيارة خصوصا خصوصا انك لو انحرفت بها باقصى سرعة سوف تندهش لقدرتها الفائقة على التماسك فى كل السرعات طبعا انا عارف انة لا توجد سيارة تضاهى السكايلان لكن ربما الحلم يصبح حقيقة ومفيش حاجة بعيدة عن ربنا اتمنى من الله يحقق كل امنياتك ولك من فائق الشكر والاحترام
قديم 09-03-2010, 01:12 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة luckyman مشاهدة المشاركة

انت لما بتتكلم عن النيسان سكايلان يعنى بتتكلم بمعنى مختصر عن القوة المخيفة هههههههه ايوة دى فئة من السيارات ممكن تضاهى وتتفوق كمان على الفيرارى والبورش فى التسارع يعنى سيارات تتمتع بكل شىء رائع من طاقة عالية وتقنية ممتازة وعلى فكرة السيارات محتاجة سائف محترف لانها فعلا لا حدود لطاقة هذة السيارة خصوصا خصوصا انك لو انحرفت بها باقصى سرعة سوف تندهش لقدرتها الفائقة على التماسك فى كل السرعات طبعا انا عارف انة لا توجد سيارة تضاهى السكايلان لكن ربما الحلم يصبح حقيقة ومفيش حاجة بعيدة عن ربنا اتمنى من الله يحقق كل امنياتك ولك من فائق الشكر والاحترام
مشكوووووووور جدا لرأيك
دا السبب الرئيسى اللى مخلينى متمسك بيها رغم انه اقديمه
بس انا نفسى اجيبها بجد ممكن تؤلى طريقه اجيبها بيها (يعنى ممكن اجيبها من وكيل اجبها طلب كدا يعنى ولا الجمرك يمنع
مع العلم انا اعرف ناس تجار معدات ثقيله (لوادر وبلدوزرات وحفارات) بتيجى من اليابان وبتبئى موديل 90 و 95 وكدا يعنى فهل الحال بالمثل فى السيارات ولا لأ

التعديل الأخير تم بواسطة m.7arb ; 09-03-2010 الساعة 01:18 AM
قديم 11-03-2010, 01:41 PM

ياجماعه انتو نيسيتونى
قديم 20-03-2010, 09:06 PM

والله شكلكم نستونى بجد